Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
20 Wrz 2009, 22:42
[MK3] Fiesta RS Turbo a XR2i - kwestia komputera
Autor Wiadomość
a1topgear 


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41
Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 432
Skąd: Chelsea
Wysłany: 24 Wrz 2009, 21:09   

Na ta chwile czuje ze cos tu pierd....
_________________
HyHy:)
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Wrz 2009, 08:30   

a1topgear napisał/a:
Na ta chwile czuje ze cos tu pierd....


ja też tylko że nie wiadomo co :hahaha: :hahaha:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
masska13 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 18 Lis 2008
Posty: 258
Skąd: Lądek Zdrój
Wysłany: 25 Wrz 2009, 13:54   

ale spokojnie jeszcze trzeba wziąść pod uwage to, że nie będzie pompować max'a tylko jakieś 0,3-0,4 bara
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 25 Wrz 2009, 14:18   

no t odziałaj i zobaczymy jak to bdize "latac" :D
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 25 Wrz 2009, 14:25   

no dobra, chce mi sie ci odpisać bop mam zły humor to ci popsuje dzień.

różnica w silnikach: xr2i 9,5:1 kompresja a RST 8,0:1, seria dmucha 0,6 bara czyli wychodzi nam +/- 8,6:1 ty chcesz dmuchnąć w 9,5:1 0,4 bara co daje nam 9,9:1. masz zapłon i podanie paliwa jak w silnik N/A hmmmm dla mnie to musi pirdolnąć, tylko nie wiadomo jednej rzeczy..........................kiedy. gdybyś odprężył swój silnik chociaż do 9,0:1 to takie doładowanie było by do przyjęcia ale na serii, troche powątpiewam co na to powiedzą panewki. Oczywiścieże bedzie to żyło jakiś czas, ale nie rokuje długiego. Kiedyś dmuchałem w serie RST 8,0:1 1 bara z większej turbiny i przeżyło to spokojnie ale nadal było 9,0:1 kopresja przy pełnym doładowaniu co jest inną wartością niż seria xr2i. a do tego tak jak mówie masz luki w elektronice i nie nastąpi u ciebie zmiana dawki paliwa oraz zapłonu kiedy pokaże sie doładowanie, to naprawde nie rokuje za dobrze.

Z drugiej strony fajnie że ktoś coś próbuje dłubać (mówie tu o nowych) bo może na starszym pokoleniu nie skończy sie Historia modzfikacji w FKP.

Ja ci życze powodzenia i dużo wytrwałości połączonej z samozaparciem, a wiem o czym mówie bo kilka lat temu składałem PUZZZLEE tak jak ty to teraz robisz i wiem co ciebie czeka bo przeszedłem dokładnie tasamą drogę co ty.

Pozdro
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17 Mar 2010, 23:39   

Coś w temacie u kolegi się ruszyło? Czy wybuchło i cisza jakiem makiem zasiał :cojest:
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Turbo
Zetec/CVH
PumaRST Tuning mechaniczny 53 12 Lis 2012, 21:59
PumaRST
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Zetec N/A & TURBO
podnoszenie mocy!!!!!!!!
Faza Tuning mechaniczny 8 20 Gru 2007, 18:51
PumaRST


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.