Przesunięty przez: szynszyl 20 Wrz 2009, 22:42 |
[MK3] Fiesta RS Turbo a XR2i - kwestia komputera |
Autor |
Wiadomość |
a1topgear

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Wiek: 41 Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 432 Skąd: Chelsea
|
Wysłany: 24 Wrz 2009, 21:09
|
|
|
Na ta chwile czuje ze cos tu pierd.... |
_________________ HyHy:)
 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Wrz 2009, 08:30
|
|
|
a1topgear napisał/a: | Na ta chwile czuje ze cos tu pierd.... |
ja też tylko że nie wiadomo co |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
masska13

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 36 Dołączył: 18 Lis 2008 Posty: 258 Skąd: Lądek Zdrój
|
Wysłany: 25 Wrz 2009, 13:54
|
|
|
ale spokojnie jeszcze trzeba wziąść pod uwage to, że nie będzie pompować max'a tylko jakieś 0,3-0,4 bara |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 25 Wrz 2009, 14:18
|
|
|
no t odziałaj i zobaczymy jak to bdize "latac" |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 25 Wrz 2009, 14:25
|
|
|
no dobra, chce mi sie ci odpisać bop mam zły humor to ci popsuje dzień.
różnica w silnikach: xr2i 9,5:1 kompresja a RST 8,0:1, seria dmucha 0,6 bara czyli wychodzi nam +/- 8,6:1 ty chcesz dmuchnąć w 9,5:1 0,4 bara co daje nam 9,9:1. masz zapłon i podanie paliwa jak w silnik N/A hmmmm dla mnie to musi pirdolnąć, tylko nie wiadomo jednej rzeczy..........................kiedy. gdybyś odprężył swój silnik chociaż do 9,0:1 to takie doładowanie było by do przyjęcia ale na serii, troche powątpiewam co na to powiedzą panewki. Oczywiścieże bedzie to żyło jakiś czas, ale nie rokuje długiego. Kiedyś dmuchałem w serie RST 8,0:1 1 bara z większej turbiny i przeżyło to spokojnie ale nadal było 9,0:1 kopresja przy pełnym doładowaniu co jest inną wartością niż seria xr2i. a do tego tak jak mówie masz luki w elektronice i nie nastąpi u ciebie zmiana dawki paliwa oraz zapłonu kiedy pokaże sie doładowanie, to naprawde nie rokuje za dobrze.
Z drugiej strony fajnie że ktoś coś próbuje dłubać (mówie tu o nowych) bo może na starszym pokoleniu nie skończy sie Historia modzfikacji w FKP.
Ja ci życze powodzenia i dużo wytrwałości połączonej z samozaparciem, a wiem o czym mówie bo kilka lat temu składałem PUZZZLEE tak jak ty to teraz robisz i wiem co ciebie czeka bo przeszedłem dokładnie tasamą drogę co ty.
Pozdro |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Tommur


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 17 Mar 2010, 23:39
|
|
|
Coś w temacie u kolegi się ruszyło? Czy wybuchło i cisza jakiem makiem zasiał |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.