Przesunięty przez: trzeci 21 Kwi 2010, 22:20 |
Gaśnie na szybkich nawrotach |
Autor |
Wiadomość |
Raffi13
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 39 Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 69 Skąd: Ujazd
|
Wysłany: 4 Sty 2007, 22:24 Gaśnie na szybkich nawrotach
|
|
|
itam po dłuższej nieobecności. Przy ostrzejszej jeździe przy nagłych nawrotach (z ręcznym czy też bez) silnik nagle mi gaśnie. Mieliście moze podobny problem??? Co to może być?? Gdzie szukać przyczyny??? |
_________________ Kiedyś Fiesta, później Volvo. Teraz Saab |
|
|
|
|
Lookas0001
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 43 Dołączył: 26 Cze 2006 Posty: 33 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Sty 2007, 06:48 hmmm
|
|
|
Ja tez mam czasem tak ale na gazie. Przeważnie na drugim biegu tak się dzieje. Mój szwagier też ma ten sam problem. Moze to już norma jeśli chodzi o gaz:-) |
_________________ Renault Laguna 1.8 16V 1999 rok
Ford Fiesta 1.8 16V 1992 rok
Ford Sierra 1.6i 1992 rok
Ford Sierra 2.3 V6 1983 rok |
|
|
|
|
diodalodz
Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5651 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Sty 2007, 09:45
|
|
|
no na gazie jest to norma bo na środku membran sa elementy metalowe które trochę ważą i jak poruszacie cie po łuku zaczyna działać siła odśrodkowa i zamyka albo towiera membrane . Datego montuje sie właśnie parwoniki od gazu równolegle do toru jazdy bo inaczej auto by gasło np przy hamowaniu. |
|
|
|
|
abla [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Sty 2007, 11:59
|
|
|
Może to być wina wyłącznika bezwładnościowego czy jak on tam się nazywa, ten przy słupku drzwi w nogach kierowcy, pod tapicerką. Przy ostrym nawrocie przeciążenie jest na tyle duże, że może się wyłączać. |
|
|
|
|
jackrzec
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 6 Sty 2007, 07:36
|
|
|
abla napisał/a: | Może to być wina wyłącznika bezwładnościowego czy jak on tam się nazywa, ten przy słupku drzwi w nogach kierowcy, pod tapicerką. Przy ostrym nawrocie przeciążenie jest na tyle duże, że może się wyłączać. | Raczej niemożliwe, bo wyłącznik ten należałoby wcisnąć żeby znowu działał. A druga sprawa że on odcina tylko pompę paliwa, a nie ma wpływu na LPG. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
|
tymin [Usunięty]
|
Wysłany: 11 Sty 2007, 19:26
|
|
|
diodalodz ma rację w 100%.Oczywiście , że przy gazie to wina ruchów membrany przy jeździe po łuku. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.