
|
[inny] Gaśnie na zakrecie |
Autor |
Wiadomość |
d4niell
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 42 Skąd: h-ka
|
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 6 Lip 2010, 13:55
|
|
|
d4niell napisał/a: | Jest jeszcze problem bo od czasu kiedy został zamontowany w niej LPG to świeci się kontrolka od lambdy wcześniej znikała a teraz po prostu się pali i nikt nie zwraca na ja uwagi .. spalanie w normie moc tez . | Jest nieodpowiednia instalacja LPG do silnika, tylko czekać aż auto przestanie jeździć na benzynie, w Peugeocie ojca swego czasu silnik dogorywał 2 lata po założeniu "tańszej" instalacji,,, d4niell napisał/a: | KIA rodziców cierpi od jakiegoś czasu na to, że przy skręcie w lewo po prostu gaśnie (jedziesz jedziesz nagle łup i zostajesz bez wspomagania i z przerażona miną) | Taki urok reduktorów,,, nie znam szczegółów technicznych, ale wiele aut tak ma,,, Fiestki tez mi gasną, ale tylko jak się "na luzie" w zakręty wchodzi,,, i też tylko w jedną stronę,,, (zależy od montażu reduktora w samochodzie) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
d4niell
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 42 Skąd: h-ka
|
Wysłany: 6 Lip 2010, 15:14
|
|
|
no tak tak u mnie tez jeżeli jedzie się na luzie .
a instalacja założona już z 5 lat temu i na benzynie jak się zrobi ok 300 km co jakiś czas to ta lampka od lambdy gaśnie .
wiec rozumiem ze z tym gaśnięciem nie da się nic zrobić . taka instalacje trzeba to regulować co jakiś czas czy jedynie wystarczy wyczyścić filierek ? |
|
|
|
 |
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Lip 2010, 19:29
|
|
|
na skret w lewo jest prosta rada, jezdzic jak bozia przykazala w zakrecie na biegu
gaz ma wady a to jedna z nich ( technicznie w reduktorze jest membrana, ktora jest w zakrecie wciskana do scianki, sila odsrodkowa i mniej gazu jest redukowane do postaci lotnej i auto gasnie z braku paliwa. dlatego reduktory zaklada sie zawsze w osi pojazdu), lamka lambdy jak sie swieci, to pewnie instalacji nalezy sie przeglad, wymiana filtrow i regulacja i problem powinien zniknac oczywiscie jesli instalka jest prawidlowa jak kolega napisal |
_________________ Mk VI 2007 S 1.6 TDCI 115 KM, 280 Nm
Mk IV 1999 style 1.25
Mk IV 1996 focus 1.3 (RIP 08 2010)
 |
|
|
|
 |
karolusms
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Wiek: 35 Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 132 Skąd: Skopanie
|
Wysłany: 7 Lip 2010, 18:23
|
|
|
kolega ElGrey ma racje.....dzieje sie tak nawet z funkiel nowymi parownikami, jedyna rada jest albo baaardzo dokladna i poprawna regulacja badz samemu puszczenie ciutke gazu przez bypass, jezeli gasnie prz zakrecie w lewo to smiem sadzic iz strona 2 stopnia parownika znajduje sie po lewej stronie parownika patrzac od przodu auta tez tak mam....znajomy z identycznym parownikiem jak moj (lovato) ma na odwrot i przy jezdzie na luzie lukiem w prawo auto znaaaaacznie traci obory..prawie gasnie d4niell jedz do gazownika !!
a z ta kontrolka od lambdy......no to Ci instalatorzy sie nie postarali............... |
_________________
 |
|
|
|
 |
d4niell
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CL
Silnik: 1.0/45KM
Dołączył: 29 Sty 2009 Posty: 42 Skąd: h-ka
|
Wysłany: 8 Lip 2010, 17:07
|
|
|
pojadę ..
moja fiescina (92r 1.0l na gaźniku). zero komputera wszystko regulujesz na czuja a najbardziej skomplikowana elektronika to chyba zegarek i dlatego kur** kocham ten samochód |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|