Przesunięty przez: trzeci 21 Kwi 2010,  21:20		 | 
	
			Gaśnie na szybkich nawrotach | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 Raffi13  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 41  Dołączył: 27 Lip 2004 Posty: 69 Skąd: Ujazd 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Sty 2007,  22:24   Gaśnie na szybkich nawrotach
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | itam po dłuższej nieobecności. Przy ostrzejszej jeździe przy nagłych nawrotach (z ręcznym czy też bez) silnik nagle mi gaśnie. Mieliście moze podobny problem??? Co to może być?? Gdzie szukać przyczyny??? | 
             
						
				_________________ Kiedyś Fiesta, później Volvo. Teraz Saab | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Lookas0001  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: S 
                  Silnik: 1.8i16V/105KM 
                  Wiek: 44  Dołączył: 26 Cze 2006 Posty: 33 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Sty 2007,  06:48   hmmm
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Ja tez mam czasem tak ale na gazie. Przeważnie na drugim biegu tak się dzieje. Mój szwagier też ma ten sam problem. Moze to już norma jeśli chodzi o gaz:-) | 
             
						
				_________________ Renault Laguna 1.8 16V 1999 rok
 
Ford Fiesta 1.8 16V 1992 rok
 
Ford Sierra 1.6i 1992 rok
 
Ford Sierra 2.3 V6 1983 rok | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Sty 2007,  09:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | no na gazie jest to norma bo na środku membran sa elementy metalowe które trochę ważą i jak poruszacie cie po łuku zaczyna działać siła odśrodkowa i zamyka albo towiera membrane . Datego montuje sie właśnie parwoniki od gazu równolegle do toru jazdy bo inaczej auto by gasło np przy hamowaniu. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 abla [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 5 Sty 2007,  11:59   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Może to być wina wyłącznika bezwładnościowego czy jak on tam się nazywa, ten przy słupku drzwi w nogach kierowcy, pod tapicerką. Przy ostrym nawrocie przeciążenie jest na tyle duże, że może się wyłączać. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 jackrzec  		  
		 
         Klubowicz
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`12 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.25Duratec/82KM 
                  Imię: Jacek 
                  Wiek: 51  Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 6 Sty 2007,  07:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | abla napisał/a: | 	 		  | Może to być wina wyłącznika bezwładnościowego czy jak on tam się nazywa, ten przy słupku drzwi w nogach kierowcy, pod tapicerką. Przy ostrym nawrocie przeciążenie jest na tyle duże, że może się wyłączać. | 	  Raczej niemożliwe, bo wyłącznik ten należałoby wcisnąć żeby znowu działał. A druga sprawa że on odcina tylko pompę paliwa, a nie ma wpływu na LPG. | 
             
						
				_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,--> 
 
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 tymin [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Sty 2007,  19:26   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | diodalodz ma rację w 100%.Oczywiście , że przy gazie to wina ruchów membrany przy jeździe po łuku. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.