Wolna wtyczka 89FG-14A-464-GCA |
Autor |
Wiadomość |
Bit1

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 14 Cze 2014, 17:49 Wolna wtyczka 89FG-14A-464-GCA
|
|
|
Wyciągałem z auta kolektor dolotowy, wsadziłem go z powrotem i auto odpala wchodzi na 2000 obrotów trzyma 2-3 sekundy opadają i auto gaśnie;/
Wydaje mi się, że przypadkowo odłączyła mi się wtyczka 3 pinowa wychodzą jakby z kabiny za serwem hamulcowym pisze na niej 89FG-14A-464-GCA i na dole w kwadracie 471.
Niestety padł mi telefon jak siedziałem w garażu i nie mogłem zrobić zdjęcia, ale jak się naładuje to zaraz zrobię.
Ale może ktoś wie z takiego lakonicznego opisu co mogłem źle podłączyć lub gdzie powinna iść ta wtyczka;/
 |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
 |
gacznik
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Paweł
Wiek: 42 Dołączył: 18 Maj 2010 Posty: 164 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 14 Cze 2014, 21:52
|
|
|
Jeśli ta fotka to z Twojego auta, to widzę, że masz nie podłączony czujnik poziomu płynu hamulcowego (jest w korku), a tam jest właśnie na 98% takie 3-pinowe złącze. |
_________________ MK3 1,4i '94 3D
MK4 1,25i Ghia '98 5D
MK1 XR2 '83
Mondeo kombi Ghia MK2 2,0 |
|
|
|
 |
Bit1

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 14 Cze 2014, 22:23
|
|
|
Omg ślepota nie boli masz rację to będzie to;/
choć powinien w takim wypadku chyba świecić się kontrolka hamulców? Ale to nieważne.
Cały dzień w garażu i tego nie zobaczyć?;/
Czyli nie trzymanie obrotów wolnych teraz może oznaczać uszkodzoną uszczelkę kolektora ssącego. Takie będą objawy? Bo uszczelka już była w bardzo słabym stanie tylko założylem juz bo wszystkie sklepy zamkniete juz byly. |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 14 Cze 2014, 22:31
|
|
|
a wszystkie podciśnienia podpiołeś? zobacz czy nie wysunął ci się przewodzik od odpowietrzenia skrzyni korbowej ( pod termostatem biegnie w strone kolektora, dodatkowo z tyłu kolektora masz 2 króćce i czujnik temperatury. |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
Bit1

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 14 Cze 2014, 23:54
|
|
|
luki napisał/a: | a wszystkie podciśnienia podpiołeś? zobacz czy nie wysunął ci się przewodzik od odpowietrzenia skrzyni korbowej ( pod termostatem biegnie w strone kolektora, dodatkowo z tyłu kolektora masz 2 króćce i czujnik temperatury. |
Czujnik temperatury podpiąłem, jedne króciec mam podłączony trójnikiem z parownikiem więc go podpiąłem, a drugi mam zaślepiony śrubą więc też jest podpięty (było tak wcześniej i działało dobrze)
Przewód od skrzyni korbowej sprawdzę tylko masz jakieś zdjęcie gdzie jest pokazany gdzie go szukać ale poszukam jeszcze (bo to nie jest ten krótki przewód który idzie od przepustnicy?) |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 15 Cze 2014, 09:54
|
|
|
idzie od zaworu koło kolektora wydechowego, następnie pod termostatem i wchodzi kolankiem 90st w obudowę listwy wtryskowej |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
Bit1

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 15 Cze 2014, 18:54
|
|
|
Wszystkei węże prawidłowo podpięte więc jutro postaram się kupić uszczelkę kolektora i mam nadzieje, że praca silnika wróci do normy. |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.