Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: vegetagt
1 Cze 2019, 19:48
[MK3] Fiesta by luki "powrót kochanki"
Autor Wiadomość
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 10 Wrz 2013, 20:32   [MK3] Fiesta by luki "powrót kochanki"

NICK : luki
IMIĘ: Łukasz
WERSJA: kiedyś "C"
ROCZNIK: 1992
SILNIKi 1.3->1,6->1,3->1,4->1,5 (wyduma)->1,8
OPIS AUTA:
fiesta jak fiesta <było> kiedyś golas, kiedyś automat :> od 2005 roku posiadaniu, niektórzy znają, niektórzy się przejechali.
DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
a. wizualne
lampy tył z dymionym kierunkiem, przednie lampy dymione, przednie kierunki białe, w błotnikach ori dymione kwadraty, usunięte znaczki z tylnej klapy, na masce czerwony znaczek FORD, lusterka z mk3ipół, ramki pod tablice FKP, lotka, fotele i kanapa z RS1800, zielone szyby boczne + tylna, czerwone paski na zderzakach

b. mechaniczne
silnik

W 2005 roku zakupiona jako 1,3i w automacie, w sierpniu 2010 roku wsadziłem 1,6 CVH xr2i niestety umarł

Znów wleciał kolejny 1,3 następnie w 2011 w czerwcu kupiłem 1,4 ale znów nie miałem szczęścia upaliło zawór, wsadziłem więc głowice z 1,6 i tak powstał potwór o pojemności 1,5 :P na osprzęcie (wiązka, komputer z 1,3 CFi)

W maju 2012 zrobiłem swap na zeteca 1,8 RDA bazowo 105KM lecz, przed swapem silnik został rozebrany, sprawdzone panewki, pierścienie, obrobiona delikatnie głowica, nowe zawory, uszczelniacze, głowica została splanowana i przeglądnięta (Auto serwis Papież Kraków)
Całość składałem na nowych uszczelkach, uszczelniaczach.
Wsadzone zostały wałki z 2,0 przepustnica z 2,0 i całość poskładana na wiązce i komputerze do fiesty rs1800,
Nowa chłodnica dedykowana do RS1800.
Założony został nowy rozrząd INA + pompa wody
W kwietniu również (tuż przed zlotem) wykrzaczyło się sprzęgło

wiec wleciało nowe Sachs wzmocnione (tarcza, docisk, łożysko, dedykowane do RS1800, dodatkowo zostało zabielone koło zamachowe)
Silnik jest zalany olejem TEDEX full synthetic 5w40 od wymiany do wymiany nie dolewam, nie bierze oleju.
Wsadzona wkładka filtra powietrza PIPERCROSS.
Układ wydechowy dedykowany do XR2i wymieniony na nowy podczas swapa. W miejscu katalizatora strumienica.
Skrzynia z eskorta 1,8 zetec dosyć długa. Odkąd ją kupiłem trochę miauczy ale mnie to nie przeszkadza, nowe przeguby wewnętrzne. Założony Oil Catch Tank na odme

Hamulce:
Bazowo 240mm lite zostały wymienione na 240mm wentylowanie
Aktualnie: przód tarcze wentylowane 258mm zaadaptowane z fiesty mk6, nowe tarcze ATE i klocki EBC blackstuff, z tyłu całe hamulce pochodzą z escorta mk7 bębny średnicy 180mm czyli seria, cylinder 22,5mm

W kwietniu zmienione na nowe przewody elastyczne.
Całość została zalana świeżym płynem hamulcowym ATE DOT 4 o podwyższonej temperaturze wrzenia.
Zawieszenie:
Z przodu w kwietniu 2013 wymienione nowe amortyzatory Delphi deCarbon Performance na grubej ladze,

sprężyny einbach -35mm,
Nowe tuleje wahaczy (oryginał ford), nowe sworznie moog, łączniki stabilizatora moog, nowe łożyska w Mc personach.
10.09.2013 założona nowa listwa kierownicza (zakupiłem oryginał TRW) + nowy wzmacniany krzyżak moog HD + nowe drążki kierownicze i końcówki drążków, zrobiona zbieżność.
Tył:
było: 3 letnie amortyzatory gazowe Monroe Sensatrac dedykowane do RS1800, sprężyny oryginalne z RS Turbo (-40mm).
Aktualnie regulowane amortyzatory koni + sprężyny wietec.
Koła letnie: Alu BORBET A 14 cali średnicy, 6 cali szerokości ET 32, opony 185/55/14,
Koła zimowe: Alu Ronal 6j14 et 32, opony 185/60/14
c. audio:
Radio Sony CD/mp3 głośniki z przodu Alpine s1350 (zestaw odseparowany), sub własnej roboty 30cm, wzmacniacz magnat
d. inne:
Centralny zamek sterowany z pilota
Elektryczny bagażnik (otwierany z kabiny i z pilota)
Zegary z obrotomierzem (z plexi podświetlone od spodu ledami)
Planowane zmiany:
Wizualne:

Lakierowane zderzaki, dymionie przednie kierunki może zmiana felg.
Mechaniczne:
Kolektor ssący z eskorta RKC z przepustnicą 60mm, zaadaptowanie kolektora wydechowego 4-1 z durateca HE

Inne:
Się zobaczy :-P
FOTKI:

Odgrzebałem zgaszony temat oto zrzuty:





































_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
Ostatnio zmieniony przez luki 4 Maj 2015, 19:52, w całości zmieniany 9 razy  
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 10 Wrz 2013, 20:51   

Jest i paściu na forum :P cza było nie usuwać poprzedniego tematu łosiu! :2xf:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 10 Wrz 2013, 20:52   

mam zrzut do PDFa jak chcesz do wglądu :P
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 23 Wrz 2013, 00:16   

klops :P
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 19 Paź 2013, 19:17   

Dzisiejszy dzień miną pod względem modyfikacji :)
Na tył wleciał kit Koni, prosto ze spadku Trzeciego :)

Względem sprężyn RST, siadło bardziej niż chciałem, zobaczymy jak się będzie sprawowało.

oraz przygotowałem felgi na zime w czarnym macie:
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 19 Paź 2013, 19:52   

luki napisał/a:
siadło bardziej niż chciałem


Jest lepiej niż dobrze :-P wywal nadkola plastik jak będzie obcierać :2xf:
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 19 Paź 2013, 20:16   

pitu, pitu :2xf:

poka coś namodził z tym zdesiem
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 20 Paź 2013, 00:06   

DemptD napisał/a:
pitu, pitu :2xf:

poka coś namodził z tym zdesiem

Kupiłem serie czerwoną :P
Jak zdobędę przedni to polakieruje oba w kolor nadwozia :P
Jak by ktoś miał zderzak przedni ori lakierowany to przygarnę :) , do tego jakieś śpringi na przód - 50 :)
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Transporteur 


Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: L
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Damian
Wiek: 35
Dołączył: 14 Paź 2013
Posty: 58
Skąd: Cz-Dz
Wysłany: 21 Paź 2013, 07:17   

Zapowiada się gruby projekt :fox: Wygląda to ok, a nawet bardzo :ok:
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 21 Paź 2013, 14:13   

Transporteur napisał/a:
Zapowiada się gruby projekt :fox:


uoscypkowy :V:
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 21 Paź 2013, 20:29   

tadzias, :2xf:
ze złych wieści zestaw "Koni" zjada mi plastikowe tylne nadkola :rotfl:
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
trzeci 
Prezes





Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 54
Dołączył: 24 Maj 2004
Posty: 7108
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21 Paź 2013, 20:38   

Zmieniałeś położenie ?
Bo ja miałem na maxa do góry i na 14-kach (profil opony 60 ) było OK.
_________________
Verba volant, scripta manent
Profil Facebook
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 21 Paź 2013, 20:41   

nie zmieniałem nic,nadal jest max do góry, szczelina miedzy kołem (6j ET32 opona 185/55/14) a plastikowym nadkolem wynosi około 2 cm i tyle jest się w stanie poddać, chyba muszę wyższą sprężynę dać :)
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Tobol 


Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Basic
Silnik: 1.3i/70KM
Imię: Tomek
Dołączył: 02 Wrz 2013
Posty: 344
Skąd: Racibórz
Wysłany: 21 Paź 2013, 21:03   

Świetna cichociemna bestia :devil:
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 21 Paź 2013, 23:23   

luki, masz krzywe reperatury albo krzywą bude, tak samo jak ja :2xf:
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 22 Paź 2013, 09:32   

jak na oko po pijaku wyciąga błotniki, to nic dziwnego, że krzywo :P

dobre masz fotele :ok:
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
tadzias 


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1321
Skąd: Sucha Beskidzka
Wysłany: 22 Paź 2013, 18:15   

bidżej napisał/a:
jak na oko po pijaku wyciąga błotniki, to nic dziwnego, że krzywo :P

a tyś widzioł górala co by modził na trzeźwo ? :P
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 22 Paź 2013, 21:29   

podniosłem dupkę sprężynami ori xr2i, amortyzatory ustawione na środku i teraz jest ok zima nie straszna :P
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 27 Paź 2013, 10:30   

Jednak na zimę wleci alu :hihihi:
BORBET "C"
6j14 et 38
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Paź 2013, 11:06   

Luki, a może fajny wydech chcesz :)
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: "Fiesta Miesiąca" - Regulamin
Czyli kalendarz na 2014 rok w 12 aktach ;)
Puff Kalendarz 2014 0 2 Gru 2012, 19:13
Puff
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 01:02
fiestaRS


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.