problem z lewym kierunkowskazem |
Autor |
Wiadomość |
Gregory [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sty 2007, 17:52 problem z lewym kierunkowskazem
|
|
|
witam...
nie wiem co sie dzieje... prawy kierunek dziala normalnie a gdy zalaczam lewy... kierunki w ogole nie swieca ino slychac szybkie stukanie jak w przypadku ze spalona zarowka... ale wszystkie sa dobre bo na awaryjnych dzialaja wszystkie okej... co moze byc przyczyna?
pozdro i dzieki za odp.
Grzesiek |
|
|
|
 |
tymin [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sty 2007, 18:00
|
|
|
Na pewno wszystkie świecą na awaryjnych ? Ta w błotniku też ? |
|
|
|
 |
Gregory [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sty 2007, 18:06
|
|
|
tak wszystkie swieca... 100% pewnosci |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Sty 2007, 19:02
|
|
|
wciśnij 10 razy przycisk awaryjnych . Jak sie nie naprawi to masz problem ze stykami w przełączniku zespolonym . |
|
|
|
 |
tymin [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sty 2007, 19:16
|
|
|
Sorki , że spytam o tak oczywistą rzecz : sprawdzałeś po prostu połączenia przekaźnika kierunkowskazów ? |
|
|
|
 |
Gerri [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Sty 2007, 22:50
|
|
|
tymin napisał/a: | Sorki , że spytam o tak oczywistą rzecz : sprawdzałeś po prostu połączenia przekaźnika kierunkowskazów ? |
Super rada: akurat przekaźnik we Fieście ma to do siebie, że albo działa, albo nie działa (bez rozróżnienia na strony) |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 26 Sty 2007, 23:57
|
|
|
przekaźnik tak ale jeśli padaja złącza w przełączniku zespolonym wzrasta opór na złączach a co za tym idzie maleje prąd . Przekaźnik od kierunków ma taki układ RC (kondensator cewka) w nowszych scalak ze jeśli jest mały prąd częstotliwość drań układu rośnie a wszystko po to zeby uprościć układ (zeby było taniej) a po drugie zeby była informacja o spalonej żarówce . Pooglądaj żarówki z tej strony co miga inaczej czasami jest tak ze żarnik żarówki świeci ale znacznie wzrasta opór włókna po nagrzaniu i w efekcie z żarówki 21 W robi sie 10 W naszukałem się u siebie tej usterki dość długo a żarówka świeciła normalnie lecz była lekko okopcona w środku . Ale raczej stawiam na przełącznik bo często sie tak dzieje w czasie obniżonych temperatur gdy gęstnieje smar w przełączniku i robi się z niego dielektryk . |
|
|
|
 |
tobik [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Lut 2007, 19:21
|
|
|
dioda mam wlasnie to samo. powiedz mi jak rozebrac przelacznik bo za nowy chca ze 100-150 na szrocie nawet wiec raczej wolalbym naprawic a kierunki swieca wszystkie na awaryjnych. bylem dzis tez u mechanika i nawalal w przelacznik od awaryjnych i w dzwignie od kierunkow i nic to nie dalo.
wiec che toto rozebrac i naprawic.
wiec co sciagnac i jak? jesli mozna oczywiscie |
|
|
|
 |
Edmund_Dantes [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Lut 2007, 21:35
|
|
|
Witam
Przed wymianą zespolonego na nowy ( inny uzywany) zreanimowałem stary przełącznik za pomoca 2 mikroprzełączników które zamontowałem w środku rozebranego przełącznika zespolonego. Na takiej prowizorce zona jeździła 3 miesiące podczas poprzedniej zimy do czasu , gdy na dwoże zaczęły się mrozy i mikroprzełącznik (dopuki było zimno w kabinie nie odbijał ) dałem sobie spokój i kupiłem inny sprawny , ale nadmieniam że mozna go reanimować
Pozdrawiam
Edmund Dantes |
|
|
|
 |
pawloplus

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 1.4/73KM
Wiek: 40 Dołączył: 24 Kwi 2006 Posty: 297 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 17 Lut 2007, 01:08
|
|
|
Gregory jak masz mozliwosc od kogos podlaczyc przelacznik to zrob to i sprawdz czy bedzie oki. Jak tak to masz przyczyne. |
_________________ Kochaj i nie słuchaj innych..
Umieraj szybko by inni nie cierpieli....
THE END |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Lut 2007, 01:19
|
|
|
przełącznik jest rozbieralny w 100 %. Odkręcasz od kolumny kierownicy , wykręcasz kilka śrubek i podważasz obudowe plastikowa . Po stronie kierunku beda dwie albo jedna blaszka . Musisz oczyścić blaszki i umyć dokładnie płytkę , aby zobaczyć czy nie sa uszkodzone ścieżki . jeśli beda w miare to można nałożyć delikatna warstwę cyny (choć nie koniecznie) . Jak bedzie w miare wszystko wyglądać nałożyć delikatna warstwę wazeliny i poskładać . Jak bedzie kaplica to raczej wymiana choć mam metodę na regeneracje tych ścieżek . |
|
|
|
 |
tobik [Usunięty]
|
Wysłany: 24 Lut 2007, 12:09
|
|
|
wielkie dzieki dioda.
dzieki twojej pomocy zaoszczędzilem sobie 70-90 zł na wymianie przelacznika. a to tylko 2 luty trzeba bylo zrobic. jeszcze raz wielkie dzieki |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 24 Lut 2007, 12:43
|
|
|
no problem . Znajdźcie mi za to ładna mk1 w dobrej cenie . |
|
|
|
 |
siepraw [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Lut 2007, 22:45
|
|
|
Miałem to samo!! Rozkręciłem, wyczyściłem, posmarowałem kontaktclenerem i jeszcze podgiołem troszke blaszke styku przełącznika i hula!!
Temat bardzo pomocny!! |
|
|
|
 |
Gregory [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Mar 2007, 21:01
|
|
|
juz to zrobilem... przeczyscilem i dziala |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.