|
SWAP 1,1 na 1,6 CVH (LUH). |
Autor |
Wiadomość |
katedroloz
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Dołączył: 06 Lis 2016 Posty: 48 Skąd: Szczytna
|
Wysłany: 29 Lip 2019, 01:27 SWAP 1,1 na 1,6 CVH (LUH).
|
|
|
Siemka, słyszałem że da radę wcisnąć z 1.1 hcs na 1.4 CVH bez rzeźby łap, czy to samo jest z 1.6 CVH? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Lip 2019, 23:51
|
|
|
Silniki 1,1 i 1,3 (OHV) są zupełnie inne konstrukcyjnie niż 1,4 i 1,6 (CVH),,, ale wymienione parami są praktycznie take same,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
katedroloz
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Dołączył: 06 Lis 2016 Posty: 48 Skąd: Szczytna
|
Wysłany: 31 Lip 2019, 10:37
|
|
|
Czyli podpasują pod łapy? Ja wiem, ze to dwie inne konstrukcje, ale interesuje mnie czy bez dłutowania podejdzie. Skoro 1,4 jest tym samym co 1,6 to git. Wyczytałem na forum, że 1,4 bez dłutowania podchodzi zamiast 1,1-1,3, jest w tym ziarenko prawdy? |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 1 Sie 2019, 01:10
|
|
|
Własnie OHV oraz CVH to tak odmieniane konstrukcje że bez dłutowania to mi coś nie pasuję ze tak to łatwo podejdzie,,, ja nie pamiętam jak moje 1,4 było zawieszone, ale generalnie tam gdzie OHV ma mocowanie to CVH ma napęd rozrządu jakoś,,,
Tak szukając trafiłem,,, najpierw poczytaj akie to jest proste i ze tylko chwilka: http://forum.mz-klub.pl/printview.php?t=32786 i to mnie wrzuciło do dyskusji tu u nas http://www.fiestaklubpols...ic.php?p=733016 w sumie pośmiałem się,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 1 Sie 2019, 01:51
|
|
|
do cvh musisz mieć łape od cvh.
1.1 swapujesz w zasadzie p&p na 0.9, 1.0, 1.3.
Do 1.4 8v, 1.6 8v musisz mieć łape od cvh.
Do 1.6-2.0 musisz mieć łape z zeteca (czyli mk3 1.6 futura, rs1800 lub niektórych S z silnikiem 16v).
Łapa od diesla jest podobna, ale nei miałem tego w ręku więc nie wiem, co by z tego wyszło.
Wszystkie inne kombinacje wymagają przeróbek, mniejszych lub większych. |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1094 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 2 Sie 2019, 17:06
|
|
|
Od którego diesla? |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2 Sie 2019, 17:09
|
|
|
z mk3.
Z mk2 chyba też |
|
|
|
|
Gargels82
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 20 Lip 2017 Posty: 1 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 11 Sie 2019, 04:25 :)
|
|
|
Siema.Robilem przekładke z 1.1 na 1.6 CVH i moge pomoc a nawet mam teraz potrzebne wszystko aby to wykonac bez "drutowania"poniewaz bede teraz zmieniał z tego 1.6 na 2.0. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|