[MK3] Swap z 1.3i na 1.6 CVH z Escorta |
Autor |
Wiadomość |
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 11 Lis 2011, 18:59
|
|
|
silniczek siedzi juz w komorze. pozostało mi załozyc altek i łape + podłączyc wode i połaczyc wtyczki.
co do podłączen wody ma ktos fotki lub jakis wzór jak to zrobic?? mam weze z escorta wszystkie jakie były i z fiesty 1.3i hcs. |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 11 Lis 2011, 20:00
|
|
|
potrzebujesz chłodnice z fiesty 1.4/1.6 bo nie wiem czy ta z escorta wejdzie |
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 11 Lis 2011, 20:03
|
|
|
mam. ale jak podłączyć weze do nagrzewnicy i z bloku silnika kolektora.. rozebrałem nie patrzyłem jak było i zgłupiałem- kolejna nauczka na przyszłość
mam chłodnice z jednym wyjściem z prawej i dwoma z lewej. |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Lis 2011, 20:53
|
|
|
na chlpski rozum, małe wejście w chłodnicy jest do zbiorniczka wyrównawczego( wiekszy króciec na dole) dolny otwór w chłodnicy przy rozrządzie jest do pompy wody( bloku silnika), z drogiej strony chłodnicy wąż idzie do termostatu, mały króciec ze zbiorniczka idzie do termostatu, reszte niech dopowiedzą włąściciele CVH, albo wysil się i w 20 minut poszukaj sobie w necie książki serwisowej do fiesty i bedziesz wszystkjo wiedział |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 13 Lis 2011, 22:30
|
|
|
co to wiązki. polączlem wszystko kolorami. został mi 1 brązowy we wtyczce kabinowej. co z nim? z kad wiedziec który z tych 2 brązowych w kabinowej dac do brązowego w silnikowej?
dodam ze nie mam iskry. po zapłonie prąd dochodzi na cewke. wtryski daja paliwo a iskry nie ma na zadnym cylindrze,
co posprawdzac?? jutro bd w garażu u teściów to bym sprawdził.
wiem ze mam sprawdzic czy na bocznych kablach cewki widzi obroty podczas kreceniajesli widzi to cpw sprawny??, podac na srodkowy kabel cewki 12v i delikanie ocierac o blok by sprawdzic czy iskra jest co potwierdzi czy sprawna cewka czy nie. co jeszcze?? |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
acti357
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0 16V
Imię: Wiktor
Wiek: 34 Dołączył: 16 Lip 2009 Posty: 259 Skąd: Lubań
|
Wysłany: 14 Lis 2011, 17:03
|
|
|
Z tego co pamiętam to jeden jest cienki a drugi gruby, łączysz oczywiście odpowiednio. Na fiestaguides jest rozpiska. |
_________________ Kolejna czarna i nudna XRka
1,4EFi |
|
|
|
|
dżolero
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 32 Dołączył: 23 Sty 2010 Posty: 216 Skąd: Żary FzA
|
Wysłany: 18 Lis 2011, 21:45
|
|
|
ogarniete. fiesta jezdzi |
_________________ była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.