Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: efi, swap

[MK3] Swap z 1.1 na 1.6 8V EFI - problem z wtryskami
Autor Wiadomość
Marek 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 493
Skąd: Gliwice
Wysłany: 21 Kwi 2012, 20:29   

Może mieliście już kiedyś zmienianą pompę :) Bo ani moja na pompie z 1.3 ani bracika na pompie z 1.1 nie chciała zagadać. Zreszta w Fordzie to czukiereczek wi o co chodzi :cojest:
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Kwi 2012, 21:01   

Dlatego napisałem jak ze ssaniem, dwa takie same silniki i w jednym bez ssania za zapali i już a jak nawet to zgaśnie po chwili, musi choć 15 sekund na ssaniu pokręcić choćby i na zewnątrz było 28 stopni,,, drugi, dokładnie taki sam a bez ssania i gazu pali z miejsca przy -20.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
guma_3d 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Nieborza
Wysłany: 21 Kwi 2012, 22:23   

chlopy nie klocic sie, tereaz jest inny problem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BRAK ISKRY, cewka sprawdzona, jakies sugestie?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Kwi 2012, 22:47   

guma_3d, napięcie na cewce jest (środkowy przewód) jak jest to czujnik położenia wału czy co tam jest,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
guma_3d 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Nieborza
Wysłany: 21 Kwi 2012, 22:50   

jest napiecie na srodkowym. co dalej?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Kwi 2012, 00:15   

Jak jest zasilanie na cewce to znaczy ze komputer nie steruje,,, pewnie dlatego że nie dostaje sygnału z czujnika położenia wału lub sam ma problem z zasilaniem.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Kwi 2012, 00:26   

Czujnik polozenia walu, albo (wiazka) jaka instalacje lub od czego dales ?? i jaki komp jest wstawiony....

Z fordem i jego pompami w MK3 jest jak w loterii, 90% przypadkow nie podaje wiecej jak 1,5 bara na monowtrysk... MK3,5 ma kazda taka sama 3 barowa pompe a regulatory bosch sa 2,7 bar...
_________________

 
 
 
guma_3d 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Nieborza
Wysłany: 22 Kwi 2012, 15:14   

na wtyczce czujnika walu 1,5v, na cewce tak jak w aku. w ilu miejscach powinien pokazac sie prad we wtyczce komputera z cewki zaplonowej? i czy immo ma cos z tym wszystkim wspolnego? a na komputerze nie znalazlem producenta tylko napis EFI i cyferki(duzo).
 
 
guma_3d 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Nieborza
Wysłany: 22 Kwi 2012, 22:21   

a moze modul zaplonowy trzeba zmienic?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 22 Kwi 2012, 23:11   

guma_3d napisał/a:
w ilu miejscach powinien pokazac sie prad we wtyczce komputera z cewki zaplonowej?
W jednym, 12V na środkowym powinno być na stałe, komputer na zmiane odcina masę na bocznych przewodach wyzwalając w ten sposób iskrę na świecach,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
guma_3d 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/53KM
Dołączył: 11 Mar 2012
Posty: 22
Skąd: Nieborza
Wysłany: 24 Kwi 2012, 23:31   

mobile DZIALA!!!!!!!!!!!! powod?? banalny............. (az zal...) 3 dzien siedzac nad elektryka i czujnik obrotu walu zmianialem i pisalem ze jest na nim napiecie, ale wypiolem go jeszcze raz, i co? i lubię chleb ze smalcem kabelek!! polutowali wsadzili i ODPALIL!!! POZDRO WSZYSTKIM ZA POMOC I CHECI!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.