[MK3] Wyciągnięcie wałka rozrządu w XR2i |
Autor |
Wiadomość |
2fastfiesta
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 42 Skąd: Kraków/WRCe
|
Wysłany: 30 Mar 2012, 19:39 [MK3] Wyciągnięcie wałka rozrządu w XR2i
|
|
|
Szukałem i nie znalazłem więc pytam czy konieczne jest ściąganie głowicy żeby wyciągnąć wałek rozrządu. (1.6 8 zaworów cvh) |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 30 Mar 2012, 19:52, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mmbu
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 327 Skąd: WF
|
Wysłany: 30 Mar 2012, 20:04
|
|
|
Nie trzeba ściągać głowicy. |
_________________ jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze
Umiesz liczyć? Licz na siebie...
Moje Allegro |
|
|
|
 |
2fastfiesta
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 42 Skąd: Kraków/WRCe
|
Wysłany: 30 Mar 2012, 20:09
|
|
|
to jak go wyciągnąć żeby nie rozbierać głowicy? |
|
|
|
 |
mmbu
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Dołączył: 29 Gru 2009 Posty: 327 Skąd: WF
|
Wysłany: 30 Mar 2012, 20:17
|
|
|
wałek wyciągasz w stronę akumulatora, który musisz zdemontować. Nie pamiętam , ale termostat i cewkę też chyba trzeba sciągnąć. Głowiće trzeba "rozebrać", ale nie trzeba jej odkręcać od bloku. |
_________________ jak ktoś się p... urodził, to skowronkiem nie umrze
Umiesz liczyć? Licz na siebie...
Moje Allegro |
|
|
|
 |
2fastfiesta
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Michał
Wiek: 33 Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 42 Skąd: Kraków/WRCe
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 14:58
|
|
|
dzisiaj ściągłem cewkę i w tym miejscu co jest wałek jest zaślepka to zapewne trzeba ją będzie wybić tylko jak? |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 31 Mar 2012, 15:11
|
|
|
rozbierasz rozrząd, odkręcasz koło od wałka ( jest na klinie), odkręcasz cewkę, podstawę cewki, zrzucasz dekiel odkręcasz popychacze, wyjmujesz hydrauliczne samozachowawcze luzów, wybijasz zaślepkę i wyjmujesz wałek |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 1 Kwi 2012, 16:36
|
|
|
luki napisał/a: | rozbierasz rozrząd, odkręcasz koło od wałka ( jest na klinie), odkręcasz cewkę, podstawę cewki, zrzucasz dekiel odkręcasz popychacze, wyjmujesz hydrauliczne samozachowawcze luzów, wybijasz zaślepkę i wyjmujesz wałek |
wałek od strony rozrządu ma jeszcze blokadę pozycji na dwóch 8 albo 10. |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.