Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
22 Lut 2014, 18:58
[MK3] Fofik by BuMeL
Autor Wiadomość
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2600
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Lut 2012, 14:48   

ta rurka to bardziej usztywnia twoje poczucie posiadania żelawstwa w bagaju, bo swojej roli z pewnością nie spełnia
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Lut 2012, 16:35   

Hmm, to nie pierwsza taka opinia, rozwiń myśl. Miałem nadzieję, że rozparcie sztywno przykręconych kielichów zda chociaż częściowo egzamin.


A tymczasem w oczekiwaniu na cieplejsze chwile .....


_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
Ostatnio zmieniony przez BuMeL 1 Lut 2012, 16:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 1 Lut 2012, 16:38   

rozpjórkie sie przykręca do kielichów - innymi słowy bezpośrednio do budy
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2600
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Lut 2012, 18:07   

zwykła rura pognie się od naprężeń budy jak drut miedziany, Ty tego nie zauważysz, a ona tak na prawdę nic nie będzie dawać, kolejną sprawą jest to, że ty chcesz usztywnić pracę karoserii, więc tak jak wyżej napisano potrzeba to do kielichów przymocować. Jest jeszcze kilka kwestii, ale nie chcę na ich temat dywagować, bo zacznie się nic nie wnosząca dyskusja co kto wie lepiej, każdy ma inne podejście, jak coś robić to na profi.

Też mam komplet takich szybek, przód i tył :ok: :yes:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Lut 2012, 19:03   

Przeeednie też mam :yes: czekają w Krakowie na cieplejsze dni :rotfl:

Inny problem, dzisiaj zaświeciła mi się kontrolka płynu hamulcowego, zauważyłem, że zaczął spierniczać w drobnej ilości pod zbiorniczkiem płynu od strony przelewowej.

Zbiorniczek da się jakoś zdemontować aby to uszczelnić ? Nie widać nigdzie pęknięcia ani innego uszkodzenia mechanicznego. Prawdopodobnie Maniek uszkodził przy ostatnim remoncie. Być może to po prostu kwestia rozszczelnienia gdzieś na osadzeniu.

_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2600
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Lut 2012, 19:09   

zbiorniczek siedzi na wcisk w takich gumkach tam, zestaw regeneracyjny pompy hamulcowej, ale trzeba będzie odpowietrzać
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Lut 2012, 19:43   

Na wcisk ..... to spróbuję docisnąć jutro. Jak nie to zestaw kupię .... ehh, jak nie jeden wydatek to jakaś pierdoła natłucze następny rachunek :/

Przynajmniej przepustnica już ładnie wyczyszczona, może w tym tygodniu znajdę czas założyć.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Lut 2012, 20:39   

Dzisiaj przyszła pora na gardziel.

Jako, że zakupiona przeze mnie przepustnica od 2.0 była od kolektora plastikowego to fizycznie nieco się różni od tej z EFi, między innymi cięgno jest na tyle duże, że uwadza o pokrywę zaworów i zwyczajnie uniemożliwia montaż przepustnicy. Po lekkim namyśle wygrzebałem z odmętów piwnicy stary plastikowy kolektor od ziutka z taką samą przepustnicą od wersji 1.6 i zaczęło się modowanie. Po przymiarkach okazało się, że sworzeń cięgna w 2.0 również jest inny niż w 1.6 więc wspaniałomyślnie zleciłem Mańkowi zrobienie odpowiedniego u tokarza.


Dawca:


Biorca i sworznie (od lewej 2.0, 1.6 i dorobiony nowy):


Tu wkręcony sworzeń (sork za jakość dalszych zdjęć):



Cięgno (od lewej 2.0, 1.6):


Uchwyt linki (od lewej 2.0, 1.6):


I po złożeniu. Musiałem też odwrotnie przykręcić CPP, ponieważ w "normalnej" pozycji zawadzał o krokowiec:






Tatuś oczywiście nie wytrzymał i po poskładaniu od razu poleciał założyć nową zabawkę. O ile przewodu CPP jeszcze na styk starczyło aby w nowym położeniu wpiąć wtyczkę od góry o tyle linka od gazu jest naprężona, pedał chodzi ciężko ale efekty .... mmm ..... grzechu warte. Auto zdecydowanie lepiej reaguje na wszelkie dotknięcie pedału gazu i wkręca się jak marzenie.

Kolejny etap to będzie budowa dolotu i wydech. W międzyczasie pewnie pokombinuję też z ECU.

BTW....w kooońcu nie świszczy na wyższych obrotach :)



_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Lut 2012, 19:29   

Zima zima zima
pada pada śnieg
przyszedł ostry mróz z wiatrami
zastukało amorami
.... stuk puk stuk ....

A wujkowi BuMeL'owi udało się wyhaczyć na tę wstrętną usterkę okazjonalne lekarstwo :

_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Cristodius 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 38
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 119
Skąd: Toruń
Wysłany: 17 Lut 2012, 19:47   

hę? Typówki czy takie trochę usportowione? ;/
_________________
Zielony demon ;)
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=56464
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Lut 2012, 20:06   

Gazowe ściągnięte do RS1800 i nie odebrane. Lepsze makarony niż chinole.
A czy usportowione ? Dowiem się jak odbiorę i posadzę na Eibachach.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Cristodius 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 38
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 119
Skąd: Toruń
Wysłany: 17 Lut 2012, 20:11   

To jak już wsadzisz i przetestujesz to opisz wrażenia. Przymierzam sie do dużych zakupów w marcu, dlatego interesują mnie wszystkie opinie na temat amorków.

PS. a Ty to poetycką dusze masz co ?? :rotfl:
_________________
Zielony demon ;)
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=56464
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Lut 2012, 20:15   

:ok: Fiesta mnie grzeje.

Na hample nie narzekam, oby z MM nie było inaczej ;)
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Cristodius 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 38
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 119
Skąd: Toruń
Wysłany: 17 Lut 2012, 20:20   

Ja słyszałem że są całkiem całkiem jeśli ktoś jeździ w miarę normalnie ;) a jak w praktyce to już Ty musisz sprawdzić. Co do ceny, ile te MM kosztowały jeśli można zapytać ?

ha ha grzeje Cie i to ostro :rotfl:
_________________
Zielony demon ;)
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=56464
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Lut 2012, 20:23   

Żadna tajemnica :

http://193.23.48.133/amor...2080320214.html
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Lut 2012, 21:58   

Amory zmienione, na razie żeby się konkretnie wypowiedzieć muszę wyjść z szoku i przyzwyczaić do nowego komfortu, porównując - stare amory po wyjęciu same ... opadły.

Na MM póki co dupka nieco wyżej, się ułożyć musi. Zdecydowanie nowy wymiar komfortu w porównaniu do starych tłuków. Nic nie stuka, nie trzeszczy i nie tylko tył ale i całe auto mniej hałasuje. Ba! Nawet przednie zawieszenie zaczęło inaczej pracować :9:

Zrobię trochę km i może będę miał nieco więcej do powiedzenia. Amory zdecydowanie twarde i fajne. Przede wszystkim Made in E.E.C.

BTW. Nie wymieniłem zbiorniczka płynu hamulcowego ani uszczelek - wytarmosiłem we wszystkie strony i jak nie wyszedł to odpuściłem. Dolałem płynu i po paru dniach zauważyłem, że już nie cieknie.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 24 Lut 2012, 00:21   

BuMeL napisał/a:
Ba! Nawet przednie zawieszenie zaczęło inaczej pracować :9:


Wydaje Ci się :D Tylko efekt zachwytu, każdy z nas to zna :P Wybacz :D
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 35
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2600
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Lut 2012, 00:55   

to sie nazywa placebo
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Lut 2012, 08:05   

Placebo to tylko 90% odczucia ;d ale jak przy przyspieszaniu dupa nie idzie w dół to i przód mniej do góry podskakuje więc lepiej do gleby dociska. Na potwierdzenie dodam, że przednie prawe koło przycierało o wnętrze nadkola przy maksymalnym skręcie w lewo, teraz nie przyciera.


Moja żonka stwierdziła, że jest twardo, jest nisko i jest zadżebiście.

Kolejny krok to odetkać wydech.

W planach kolektor od RS2000 na flanszy pod ziutka, full przelot z nierdzewki 60mm z jednym końcowym tłumikiem z końcówką 80mm. Będzie głośno. Flansza już na ploterze a tłumik kisi się od roku w piwnicy.

ED. Co tesh moje ushy paczom ....



15" będzie si ? :fox:
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3058
Skąd: Mystków
Wysłany: 24 Lut 2012, 18:46   

bszytkie te fele :-P do mk3 jakieś kanciaki ;p
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 21:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 13:32
Daras84
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 16:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.