Przesunięty przez: Mafios 19 Maj 2015, 21:24 |
[MK3] XR2i " PROJEKT CZARNA CURVA" by LOY |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 21:38
|
|
|
1,6 ma dyfer 4,06 a 1,8 => 3,82 według mnie spora tym bardziej że koszt tych skrzyń jest identyczny. Jesli obecnie masz skrzynie z 1,6 8v to dyfer bedzie taki sam tylko biegi lepiej zestopniowane pod 16v. a ta skrzynia z 1,8 bedzie dluższa ale z lepszymi biegami pod 16v.
inaczej nie umiem wytłumaczyć. wartości prędkosci na na poszczególnych biegach nie chce mi się liczyć. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 21:44
|
|
|
Spoko. Dzięki. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
pP

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 15 Mar 2008 Posty: 832 Skąd: Frampol
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 23:27
|
|
|
piter wybierasz sie kurwom na zlot?
nie wiem czy swoja toczyć |
_________________ Ex
BlackRS
BlackST |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 3 Maj 2011, 23:40
|
|
|
pP, Paweł glupio pytasz... dawaj na zlot im wiecej mocnych aut na kreciolkach tym wiecej pokory zlapie do tego... bo narazie bezkarnie sie czuje ze swoim zawiasem... oraz paromoa zabawkami |
_________________
 |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 46 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 08:24
|
|
|
Jak pogoda dopisze to my tez posmigamy po torze 2.0 ZETECiem wiec bedzie fun |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 19:37
|
|
|
Pawełku nie jadę na zlot i na drugą eliminację YTP też nie jadę. |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
Qzyn


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 46 Dołączył: 22 Cze 2004 Posty: 1811 Skąd: Radlin
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 19:51
|
|
|
Piter ani mi sie waz. Na zlot masz blisko wiec widze Cie tam. Chociazby tylko po pto zeby sie browara napic |
_________________ "Mission impossible" rozpoczęta |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 4 Maj 2011, 20:01
|
|
|
Qzyn, w tym terminie nie ma szans Bardzo żałuję |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
 |
Rkalitka
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 39 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 7 Maj 2011, 10:11
|
|
|
Jakbyś bardzo potrzebował jakiejś skrzyni to dawaj do mnie mam w częściach z erst II.
Niestety bez szpery i poza tym ma długie przełożenie główne
Ale jak coś to wiesz gdzie mieszkam |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Cze 2011, 23:49
|
|
|
Auto złożone.
Trochę to trwało ale po spaleniu sprzęgła w Poznaniu postanowiłem przy okazji podmienić tez skrzynię biegów, a ze czas nie naglił to i z zakupami się nie spieszyłem.
dodatkowo okazało się że po zebraniu krawężnika na " ciężarówkach " w Poznaniu dość mocno oberwała przekładnia i raczej bez wymiany się nie obejdzie.
I tak:
Przekładnie dostałem w prezencie. Dzięki Stunt_Man
Kupiłem skrzynię z 1,6 16V za 200 zł
Sprzęgło ( tu już nówka ) Sachs, do diesla
Sprzęgło wymieniłem. Skrzynię podmieniłem. Przekładnia została poskręcana i dokręcona do grodzi ( od uderzenia zerwałem jedną śrubę ) i narazie została ta co była
W sobotę 25.06 na zlocie klubu escorta FEFK na wrocławskim torze rakietowa, udało się wywalczyć 1 miejsce na dużej próbie.
Krótki opis tutaj: http://www.fiestaklubpols...ic.php?p=592738
Jakieś fotki z przejazdu tez pewnie się niebawem znajdą
Co dalej?
Nic Jadę na urlop.
Kiedyś pewnie ogarnę dolot i zrobię wydech.
A może, nie. Ich** |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3110 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 27 Cze 2011, 07:57
|
|
|
Piter napisał/a: | W sobotę 25.06 na zlocie klubu escorta FEFK na wrocławskim torze rakietowa, udało się wywalczyć 1 miejsce na dużej próbie. |
nie miałeś konkurencji
Piter napisał/a: | Jakieś fotki z przejazdu tez pewnie się niebawem znajdą |
dzisiaj Ci podeślę te co jako tako wyszły |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
trzeci
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Artur
Wiek: 55 Dołączył: 24 Maj 2004 Posty: 7108 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27 Cze 2011, 08:27
|
|
|
Jedż na ten urlop i odpoczywaj dobry człowieku
Jeszcze raz gratki za pudło u Escortów.
Pozdro ... |
_________________ Verba volant, scripta manent |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27 Cze 2011, 08:28
|
|
|
Marcin napisał/a: | Piter napisał/a: | W sobotę 25.06 na zlocie klubu escorta FEFK na wrocławskim torze rakietowa, udało się wywalczyć 1 miejsce na dużej próbie. |
nie miałeś konkurencji
|
Heh, to prawda. Ale i tak się cieszę.
|
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 27 Cze 2011, 21:52
|
|
|
Piter napisał/a: | Marcin napisał/a: | Piter napisał/a: | W sobotę 25.06 na zlocie klubu escorta FEFK na wrocławskim torze rakietowa, udało się wywalczyć 1 miejsce na dużej próbie. |
nie miałeś konkurencji
|
Heh, to prawda. Ale i tak się cieszę.
|
szczeze mowiac ten czarny escort RS2k deptał Ci po pietach Ale dałes rade! |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
 |
DziDzia
vel DziaDzia


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39 Dołączyła: 27 Lip 2005 Posty: 4172 Skąd: :: DDG ::
|
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3357 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 25 Wrz 2011, 17:58
|
|
|
 |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
Piter
Ninja TEAM

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005 Posty: 3843 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 18:06
|
|
|
zjazd z pętli po przejeździe zapoznawczym.
Skoro temat odgrzebany to napiszę kilka zdań
Od pewnego już czasu fiesta ma swój garaż więc mogę przy niej zrobić wszystko co nie było możliwe gdy stała na parkingu pod blokiem. Najważniejsze jednak jest to że mogę ją rozgrzebać i tak zostawić, zamknąć garaż i olać.
Zacząłem zbierać budżet na zakup porządnych przewodów plusowych ale za każdym razem gdy miałem odłożone 6zł - kupowałem dwa piwa i temat wracał do punktu wyjścia.
Kupiłem więc kompletny przewód plusowy z Jaguara S-Typa 3.0 V6. Używka. Zastąpił on tymczasowy przewód którym był podłączony akumulator w bagażniku.
Przy okazji wyczyściłem masy. Zrobiłem porządek w puszce i wywaliłem mnóstwo. niepotrzebnych kabli.
Z tej okazji przestał działać wiatrak chłodnicy, następnie pompa paliwa i wycieraczki
Zamontowałem hebel wg własnego pomysłu
Wywaliłem część wygłuszeń i połatałem w kilku miejscach podłogę. Natomiast prawy próg wewn. jest nie do uratowania.
Całą wykładzinę i resztę wygłuszeń wywalę jak będę montował kubły ( muszę najpierw sprzedać swoje fotele ) a blachą zajmę się przy okazji klatkowania - kiedyś.
Curva coraz bardziej przybiera charakter wyłącznie rajdówki na druta. No cóż. Ładnego auta już z niej nie będzie
Największy problem ostatnimi czasy sprawiał mi dolot, a w zasadzie jego brak
W zasadzie bez nakładów finansowych, zakup innej chłodnicy, wiatraka, zmiana mocowania alternatora i bez cięcia pasa nie dało by się nic sensownego zrobić na ori puszcze tak aby dolot do puszki był bezpośredni. No chyba że dwa metry rur dolotowych i dwieście zakrętów.
A stożka nie chcę bo nie i chu*!
Najprostszym i najtańszym sposobem było wykorzystanie miejsca przedniej lampy. I tak sumą 16zł ( 10zł lampa i 6zł siatka ) powstał najbardziej druciarski dolot w klubie
Wypatroszona lampa:
a na ch^j mi lampa
i końcowa:
Wlot do puszki filtra jest prosty i ma mniej niż 10cm. Do tego jest takiej samej średnicy co dziura w puszce. Zero strat. Wygląda głupio ale jak działa to już nie jest takie głupie.
Do tego cała masa innych pierdół. Nie pamietam co i kiedy było po kolei.
W miniony weekend razem z Żabcią wystartowaliśmy w III w tym roku edycji YTP w Poznaniu. Nic nie zawiodło i fiesta wróciła cała i zdrowa do domu. Łącznie zrobiła z jazdami po torze ponad 500km.
Wykręciliśmy najlepszy wśród fiest totalczas i choć w klasie zostaliśmy pogrzebani przez CRX-y i E30-stki, nigdy wcześniej nie bawiłem się tak dobrze.
Pamiątkowa fotka
 |
_________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ... |
|
|
|
 |
elmek13

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.5 V6 170KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 46 Dołączył: 06 Wrz 2007 Posty: 1995 Skąd: z Elemelkowa
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 18:14
|
|
|
Piter napisał/a: | nie bawiłem się tak dobrze |
I to jest najważniejsze. |
_________________ Burbo Team |
|
|
|
 |
Rkalitka
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`78
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Roman
Wiek: 39 Dołączył: 16 Sty 2008 Posty: 1615 Skąd: Perkowo
|
Wysłany: 26 Wrz 2011, 19:50
|
|
|
Piter napisał/a: | Zacząłem zbierać budżet na zakup porządnych przewodów plusowych ale za każdym razem gdy miałem odłożone 6zł - kupowałem dwa piwa i temat wracał do punktu wyjścia. | \
Zaczynasz schodzić na złą drogę - naszą drogę
A tak serio mówiąc to potwierdza się to co mówiliśmy z Żółwiem - skończyła się era napinania na wynik a zaczęła era zabawy - potwierdziłeś to dobitnie biegając po dachu Curvy |
_________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 |
|
|
|
 |
|