| Przesunięty przez: Mafios 19 Maj 2015,  20:24
 | [MK3] XR2i " PROJEKT CZARNA CURVA" by  LOY | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Maj 2011,  20:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | 1,6 ma dyfer 4,06 a 1,8 => 3,82 według mnie spora tym bardziej że koszt tych skrzyń jest identyczny. Jesli obecnie masz skrzynie z 1,6 8v to dyfer bedzie taki sam tylko biegi lepiej zestopniowane pod 16v. a ta skrzynia z 1,8 bedzie dluższa ale z lepszymi biegami pod 16v. 
 inaczej nie umiem wytłumaczyć. wartości prędkosci na na poszczególnych biegach nie chce mi się liczyć.
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Maj 2011,  20:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | Spoko. Dzięki. |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pP   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 40
 Dołączył: 15 Mar 2008
 Posty: 832
 Skąd: Frampol
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Maj 2011,  22:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | piter wybierasz sie kurwom na zlot?   nie wiem czy swoja toczyć
   |  
				| _________________ Ex
 BlackRS
 BlackST
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Maj 2011,  22:40 | 
 |  
               | 
 |  
               | pP, Paweł glupio pytasz... dawaj na zlot  im wiecej mocnych aut na kreciolkach tym wiecej pokory zlapie do tego... bo narazie bezkarnie sie czuje ze swoim zawiasem... oraz paromoa zabawkami   |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Maj 2011,  07:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jak pogoda dopisze to my tez posmigamy po torze 2.0 ZETECiem wiec bedzie fun   |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Maj 2011,  18:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | Pawełku nie jadę na zlot i na drugą eliminację YTP też nie jadę. |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Maj 2011,  18:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | Piter ani mi sie waz. Na zlot masz blisko wiec widze Cie tam. Chociazby tylko po pto zeby sie browara napic   |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Maj 2011,  19:01 | 
 |  
               | 
 |  
               | Qzyn, w tym terminie nie ma szans  Bardzo żałuję   |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rkalitka   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Roman
 Wiek: 39
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 1615
 Skąd: Perkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Maj 2011,  09:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jakbyś bardzo potrzebował jakiejś skrzyni to dawaj do mnie mam w częściach z erst II. Niestety bez szpery i poza tym ma długie przełożenie główne
   
 Ale jak coś to wiesz gdzie mieszkam
   |  
				| _________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Cze 2011,  22:49 | 
 |  
               | 
 |  
               | Auto złożone. 
 Trochę to trwało ale po spaleniu sprzęgła w Poznaniu postanowiłem przy okazji podmienić tez skrzynię biegów, a ze czas nie naglił to i z zakupami się nie spieszyłem.
 dodatkowo okazało się że po zebraniu krawężnika na " ciężarówkach " w Poznaniu dość mocno oberwała przekładnia i raczej bez wymiany się nie obejdzie.
 
 I tak:
 Przekładnie dostałem w prezencie. Dzięki  Stunt_Man
 Kupiłem skrzynię z 1,6 16V za 200 zł
   Sprzęgło ( tu już nówka
  ) Sachs, do diesla 
 Sprzęgło wymieniłem. Skrzynię podmieniłem. Przekładnia została poskręcana i dokręcona do grodzi ( od uderzenia zerwałem jedną śrubę
  ) i narazie została ta co była 
 W sobotę 25.06 na zlocie klubu escorta FEFK na wrocławskim torze rakietowa, udało się wywalczyć 1 miejsce na dużej próbie.
 
 
   
 Krótki opis tutaj: http://www.fiestaklubpols...ic.php?p=592738
 
 Jakieś fotki z przejazdu tez pewnie się niebawem znajdą
   
 Co dalej?
 Nic
  Jadę na urlop. Kiedyś pewnie ogarnę dolot i zrobię wydech.
 A może, nie. Ich**
 |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcin   
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Imię: Marcin
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Kwi 2006
 Posty: 3110
 Skąd: Krosno Odrz.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2011,  06:57 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Piter napisał/a: |  	  | W sobotę 25.06 na zlocie klubu escorta FEFK na wrocławskim torze rakietowa, udało się wywalczyć 1 miejsce na dużej próbie. | 
 nie miałeś konkurencji
   
  	  | Piter napisał/a: |  	  | Jakieś fotki z przejazdu tez pewnie się niebawem znajdą | 
 dzisiaj Ci podeślę te co jako tako wyszły
 |  
				| _________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
 Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2011,  07:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jedż na ten urlop i odpoczywaj dobry człowieku   Jeszcze raz gratki za pudło u Escortów.
 Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2011,  07:28 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Marcin napisał/a: |  	  |  	  | Piter napisał/a: |  	  | W sobotę 25.06 na zlocie klubu escorta FEFK na wrocławskim torze rakietowa, udało się wywalczyć 1 miejsce na dużej próbie. | 
 nie miałeś konkurencji
   
 | 
 Heh, to prawda. Ale i tak się cieszę.
 
   |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | FiFa   Klubowicz
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Futura
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Kamil
 Wiek: 36
 Dołączył: 22 Lut 2007
 Posty: 1118
 Skąd: Panki/Cze-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Cze 2011,  20:52 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Piter napisał/a: |  	  |  	  | Marcin napisał/a: |  	  |  	  | Piter napisał/a: |  	  | W sobotę 25.06 na zlocie klubu escorta FEFK na wrocławskim torze rakietowa, udało się wywalczyć 1 miejsce na dużej próbie. | 
 nie miałeś konkurencji
   
 | 
 Heh, to prawda. Ale i tak się cieszę.
 
   | 
 szczeze mowiac ten czarny escort RS2k deptał Ci po pietach
  Ale dałes rade!   |  
				| _________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
 Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Wrz 2011,  16:58 | 
 |  
               | 
 |  
               |  |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piter   Ninja TEAM
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: RS2000/150KM
 Dołączył: 07 Gru 2005
 Posty: 3843
 Skąd: Wrocław
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2011,  17:06 | 
 |  
               | 
 |  
               |  zjazd z pętli po przejeździe zapoznawczym. 
 Skoro temat odgrzebany to napiszę kilka zdań
 
 Od pewnego już czasu fiesta ma swój garaż więc mogę przy niej zrobić wszystko co nie było możliwe gdy stała na parkingu pod blokiem. Najważniejsze jednak jest to że mogę ją rozgrzebać i tak zostawić, zamknąć garaż i olać.
 
 Zacząłem zbierać budżet na zakup porządnych przewodów plusowych ale za każdym razem gdy miałem odłożone 6zł - kupowałem dwa piwa i temat wracał do punktu wyjścia.
 Kupiłem więc kompletny przewód plusowy z Jaguara S-Typa 3.0 V6. Używka. Zastąpił on tymczasowy przewód którym był podłączony akumulator w bagażniku.
 Przy okazji wyczyściłem masy. Zrobiłem porządek w puszce i wywaliłem mnóstwo. niepotrzebnych kabli.
 Z tej okazji przestał działać wiatrak chłodnicy, następnie pompa paliwa i wycieraczki
     Zamontowałem hebel wg własnego pomysłu
 
   
 Wywaliłem część wygłuszeń i połatałem w kilku miejscach podłogę. Natomiast prawy próg wewn. jest nie do uratowania.
 Całą wykładzinę i resztę wygłuszeń wywalę jak będę montował kubły ( muszę najpierw sprzedać swoje fotele ) a blachą zajmę się przy okazji klatkowania - kiedyś.
 
 Curva coraz bardziej przybiera charakter wyłącznie rajdówki na druta. No cóż. Ładnego auta już z niej nie będzie
   
 Największy problem ostatnimi czasy sprawiał mi dolot, a w zasadzie jego brak
   W zasadzie bez nakładów finansowych, zakup innej chłodnicy, wiatraka, zmiana mocowania alternatora i bez cięcia pasa nie dało by się nic sensownego zrobić na ori puszcze tak aby dolot do puszki był bezpośredni. No chyba że dwa metry rur dolotowych i dwieście zakrętów.
 A stożka nie chcę bo nie i chu*!
 Najprostszym i najtańszym sposobem było wykorzystanie miejsca przedniej lampy. I tak sumą 16zł ( 10zł lampa i 6zł siatka ) powstał najbardziej druciarski dolot w klubie
   
 Wypatroszona lampa:
 a na ch^j mi lampa
   
   
 i końcowa:
 
     
 Wlot do puszki filtra jest prosty i ma mniej niż 10cm. Do tego jest takiej samej średnicy co dziura w puszce. Zero strat. Wygląda głupio ale jak działa to już nie jest takie głupie.
 
   
 Do tego cała masa innych pierdół. Nie pamietam co i kiedy było po kolei.
 
 W miniony weekend razem z Żabcią  wystartowaliśmy w III w tym roku edycji YTP w Poznaniu. Nic nie zawiodło i fiesta wróciła cała i zdrowa do domu. Łącznie zrobiła z jazdami po torze ponad 500km.
 Wykręciliśmy najlepszy wśród fiest totalczas
  i choć w klasie zostaliśmy pogrzebani przez CRX-y i E30-stki, nigdy wcześniej nie bawiłem się tak dobrze. 
 Pamiątkowa fotka
   
  |  
				| _________________ MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA
   MK4 1.25 ZETEC Ghia
 MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | elmek13   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.5 V6 170KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 46
 Dołączył: 06 Wrz 2007
 Posty: 1995
 Skąd: z Elemelkowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2011,  17:14 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Piter napisał/a: |  	  | nie bawiłem się tak dobrze | 
 
 I to jest najważniejsze.
 |  
				| _________________ Burbo Team
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rkalitka   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`78
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1/53KM
 Imię: Roman
 Wiek: 39
 Dołączył: 16 Sty 2008
 Posty: 1615
 Skąd: Perkowo
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Wrz 2011,  18:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | \ 	  | Piter napisał/a: |  	  | Zacząłem zbierać budżet na zakup porządnych przewodów plusowych ale za każdym razem gdy miałem odłożone 6zł - kupowałem dwa piwa i temat wracał do punktu wyjścia. | 
 
 
 Zaczynasz schodzić na złą drogę - naszą drogę
   
 A tak serio mówiąc to potwierdza się to co mówiliśmy z Żółwiem - skończyła się era napinania na wynik a zaczęła era zabawy - potwierdziłeś to dobitnie biegając po dachu Curvy
   |  
				| _________________ "Wszyscy wiedzą, że czegoś nie da się zrobić. I wtedy pojawia się ten jeden, który nie wie, że się nie da, i on właśnie to robi."
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |