[MK3] Silnik XR2i 1.6 8V 105KM - na swap |
Autor |
Wiadomość |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 22 Sty 2011, 13:05
|
|
|
luk-90, ale ombre888 o cvh 90 konnego chodzi nie o Ziuta |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22 Sty 2011, 13:25
|
|
|
chyba, że tak to pomyliłem sie |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
Pele

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Michał
Dołączył: 24 Sty 2009 Posty: 757 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 22 Sty 2011, 17:17
|
|
|
Intense napisał/a: | marlas666 napisał/a:
1.6 miał 90ps jest sens?
W serii.. Z tego co wyczytałem można go wyciągnąć po pewnych zamianach na 110ps, a jak jeszcze będzie mało to i tak można z niego jeszcze więcej wyciągnąć.
|
To dziwne, bo wszędzie piszą że 1.6 Zetec jest najmniej tuningowalny
luki86 napisał/a: | luk-90, ale ombre888 o cvh 90 konnego chodzi nie o Ziuta |
Jak może chodzić o CVH ?? Pomyśl co piszesz.
ombre888 napisał/a: | marlas666 napisał/a:
a może ktoś ma takiego zeteca 1.6 z lubelskiego albo mazowieckiego
1.6? jak już swapić to 1.8/2.0.
1.6 miał 90ps jest sens? |
To jest cała wypowiedź. |
|
|
|
 |
Krzysiek

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 34 Dołączył: 09 Paź 2010 Posty: 523 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: 22 Sty 2011, 18:06
|
|
|
Mi cały czas chodzi o 1.6 8v cvh, to 110km chciałbym mieć a później się pomyśli. |
_________________ Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW |
|
|
|
 |
ombre888
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 36 Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 39 Skąd: ok Tarnowa
|
Wysłany: 22 Sty 2011, 20:30
|
|
|
Widze ciężko znalesć kompromis cvh/ziutec. Ten co ma cvh chwali swoje i vice versa.
Zależy czego oczekujesz od tej fiesty i jaki masz na nią fundusz,zaplecze(garażowo-narzedziowe).
CVH
Prawda jest taka nie znajdziesz cvh o nominalnej mocy 110(ps) i raczej żadnym remontem już tego nie uzyskasz => więc musisz cos modzić=>bez garetta delta(Ps) będzie niska - maks 10-15Ps(nakładem kosztów w granicach rozsądku(o ile takowe istnieją)), możesz kupić ostre wałki ale cena no i nie dostępne chyba w polsce . cena samego swapa nizsza Bo dużo podzespołów kompatybilnych
ZIUT
droższa przekładka ale znajdziesz zdrowszy silnik i o wiele większą moc wyciągniesz z niego niższym nakładem kosztów. Zalożysz od 2.0 przepustnice, wałki, wydechowy 4-2-1 itd. Co najwazniejsze kupisz to jeszcze na złomie i po taniości.
Reasumujac koszt przekładki CVH jak i Ziutka (w granicach mocy 120-130Ps)sa podobne
Napewno większy nakład pracy jest za ziutka(no chyba że dawcą będzie FRS1800 ).Wiem że chcesz mieć moc w granicach 110. Ale wiadomo że apetyt rośnie na moc- normalne u każdego zdrowego faceta |
_________________ Escort MK3 xr3i 85r. |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.