[MK3] Podłączenie wiązki z 1.1 8pin z kostką 1.6 16V 12 pin |
Autor |
Wiadomość |
Dragon21
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 226 Skąd: NIbylandia
|
Wysłany: 10 Wrz 2010, 19:30 [MK3] Podłączenie wiązki z 1.1 8pin z kostką 1.6 16V 12 pin
|
|
|
Witam mam obecnie silnik 1.1 z 90r i mam juz przygotowany 2 silnik 1.6 16V DOHC i jest problem ja mam obecnie wiązkę 8 pinowa a zetek ma 12pinowa i potrzeba mi pomocy jak przerobić taka kostkę by wszystko działało pomożecie mi ?? |
_________________ SWAP 1.1 -> 1.6 16V
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255 |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 11 Wrz 2010, 11:50, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
mechcom

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 24 Sie 2008 Posty: 397 Skąd: Wolsztyn (PWL)
|
Wysłany: 11 Wrz 2010, 07:37
|
|
|
Dragon21 napisał/a: | jak przerobić taka kostkę by wszystko działało pomożecie mi ?? |
no przełozyc inst elektryczna od zeteca |
_________________ Kupiłem Forda i śmieje mi sie morda
Moja Fiestka Zapraszam http://www.fiestaklubpols...p=416613#416613
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 11 Wrz 2010, 08:28
|
|
|
Instalacja od 1,1 jest trochę inna niż od zeteca,,, to nie jest kwestia ilości pinów,,, gdybyś chociaż miał 1,1i to może by było łatwiej coś,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Marek

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 493 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 11 Wrz 2010, 10:22
|
|
|
Polacz kolorami a pozostaly 1 przewod brazowo-bialy z wiazki silnika do wskaznika temp na desce i gra. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dragon21
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 226 Skąd: NIbylandia
|
Wysłany: 11 Wrz 2010, 16:30
|
|
|
instalacje silnika mam od zeteka tylko ta kostka nieszczesna jest a macie moze opis 12pinow bylo mi latwiej
[ Dodano: Sob Wrz 11, 2010 16:49 ]
u mnie zetek ma takie kable
1 brazowy
2 zielony
3 brazowy
4 czarny
5 czerwono czarny
6 czerwony
7 czarny
8 zielono czarny
9 bialo brazowy
10 brazowo zielony
11 zolto czarny
12 brazowy
[ Dodano: Sob Wrz 11, 2010 18:35 ]
Marek, ale jak do jakiej deski podłączyć ??? ja tam w instalacji nie jestem za dobry
[ Dodano: Sob Wrz 11, 2010 18:36 ]
a juz kolory rozwiazalem i tylko ten jeden nie wiem gdzie podłączyć
[ Dodano: Sob Wrz 11, 2010 20:13 ]
dziś robiłem probe żeby sprawdzić czy ruszy mi pompa paliwa i czy wiązka i komp ma immo i niestety pompa nie ruszyła jak to ominąć jeżeli ja fabrycznie nie mam immo |
_________________ SWAP 1.1 -> 1.6 16V
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=43255 |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 20 Wrz 2010, 13:30
|
|
|
może TO coś pomoże? co prawda CVH-Zetec, ale jakiśtam opis wiązki ziutka zawsze jest |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 20 Wrz 2010, 15:00
|
|
|
w w obu kostkach są 2 brązowe kable, jeden z nich steruje pompką sprawdź czy pojawia ci sie masa na którymś z nich po przekręceniu stacyjki. A ten biało brązowy ma iśc jako sygnał o temperaturze na deskę, czyli musisz przeciągnąć do środka auta i podpiąć do wskaźnika temperatury. Przyłóż ten luźny kabel na chwile do masy sprawdź czy się wskaźnik podnosi.
BTW ja mam w aucie wiązkę z 9 pianami a wiązke z cvh miałem z 8, ten biało brązowy nie podpinałem i wsio działało jak powinno.
schemat pinów kompa zetec |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 20 Wrz 2010, 23:34
|
|
|
luki86, Ten chemat to raczej tylko zobrazowanie tego ktore piny odpowiadaja za co, ale brak tu jakiej kolwiek informacji ktory pin zbiera a ktory wysyla sygnaly i pod jaka linie jest podpiety... w/w hmmm rysunek w sumie odnosi sie do kompa 1.6 16V z wewnetrzym edisem, tylko na cale nieszczescie nie pokazali gdzie zawekowany jesty PATS (fordowskie immo).
Tez dziwie sie co tak ludzie rzucili sie na wiazki z futra pod silniki 1.8, czy 2.0, gdzie mapy sa bardziej delikatne i roznica mieszy ecu z RSki a ta z Futra na mocy wynosci -5KM i 8Nm na niekorzysc futra. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dragon21
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 22 Sie 2009 Posty: 226 Skąd: NIbylandia
|
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.