Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Freeman
25 Wrz 2013, 16:54
[MK4] Śliwka
Autor Wiadomość
grzes87 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 609
Skąd: Lublin
Wysłany: 21 Maj 2009, 19:58   

Marcin, a moze chcesz chlapacze sprzedac ? gy szukam i szukam i znalezc nie moge za rozsadna cene :-P
_________________
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 21 Maj 2009, 20:06   

nie ma takiej opcji :2xf:

<8>
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
grzes87 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grzes
Wiek: 38
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 609
Skąd: Lublin
Wysłany: 21 Maj 2009, 20:14   

chlopaki a moze by tak spic Marcin, a potem podpierniczyc mu to co chcemy gy ja biore chlapacze i alumy na zime a Wy co tam chcecie pocz lamp gy
_________________
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 22 Maj 2009, 17:18   

Ale brzydullllla :-P
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 23 Cze 2009, 18:27   

Cytat:
Ale brzydullllla :-P

i tego będę się trzymał <8>

ogólnie trochę się dzieje, a w zasadzie idzie mi wszystko jak krew z nosa :|
póki co brzydula straszy, ale przynajmniej nie ma już dziur w progach...

wykradło się jedno szpiegowskie foto...



<8>

[ Dodano: Wto Sie 11, 2009 18:48 ]
się coś dzieje... :łoś:



[ Dodano: Sro Sie 19, 2009 17:41 ]
baran siedzi już na miejscu i powoli wypala się bandaż. Jeszcze trzeba wygiąć stare mocowanie środkowej części wydechu, bo na wstecznym dwururka o niego uderza, mam nadzieje, że jutro będę miał w końcu flanszki do łączenia wydechu i poskładam ten drutex w całość :hihihi:



[ Dodano: Czw Sie 20, 2009 20:30 ]
Cały wydech na miejscu, jutro poprawki przedmuchów i zlikwidowanie uderzania którejś części o podłogę. Co jak i z czego się wzięło oraz przez kogo wysmaruje jutro jak zbiore wszystko w całość. :) Póki co dźwięk jest znośny, a dupohamownia jeszcze specjalnie nie miała okazji się przekonać czy coś ten drutex dał :-P oprócz tego że nawdychałem się dymu z wypalającego się bandażu...
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 21 Sie 2009, 00:41   

Marcin napisał/a:
wykradło się jedno szpiegowskie foto...
OoOo... Nisko, ciemne aluski, fajne lampki... <oki>
Noooi ciekawy baran, hamuj toto i pisz ile wypluło (najlepszy jest napis "drutex") :yes:
AaA, działaj coby nie stukało...
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 21 Sie 2009, 15:47   

No to po kolei... zaczęło się jakieś półtora roku temu jak przyszło mi do głowy, że samemu zrobię kolektor wydechowy po tym jak naoglądałem się zdjęć w necie :-P dodatkowo dopingował mi mój kumpel Michał, który ma największy wkład w to co wyszło.
Zaczęło się od obliczeń średnic i długości rur i decyzji o typie samego kolektora, a więc prawie profesionalka :cojest: Później bodajże z Wawy dostałem paczkę z rurami oraz flanszą ze stali nierdzewnej (wielkie podziękowania dla Kuby :) nicka nie pamiętam :głowąwmur: ) Prace miały się zacząć we wrześniu i się zaczęły... tyle że z braku czasu praktycznie od razu się zakończyły, bo musiałem wyjechać na studia. Drugie podejście było planowane na wiosne, ale się nie udało i dopiero teraz udało się dokończyć ten projekt.

Co do samej specyfikacji wydechu to: kolektor 4-2-1 + środkowa sekcja od xr'ki 1,6 + trochę wybebeszony seryjny tłumik końcowy.

Fot dużo nie mam, bo nie specjalnie było czas je robić, te najciekawsze wrzuciłem już wyżej, jak coś jeszcze wygrzebie to wrzuce.

Czy coś to dało czy nie... ciężko określić za pomocą dupohamowni, ale wydaję mi się, że w środkowym zakresie obrotów jakby się lepiej zbierał i troche szybciej wkręcał na obroty. Wszystko to przypuszczenia, a hamownie też mam w planach więc się okaże. Niestety budżet mam nadszarpnięty i będzie tylko jedno hamowanie po modach :| Póki co szukam jeszcze większej przepustnicy od zetec'a 1,4 lub 1,6, jakby ktoś gdzieś widział lub miał niech da znać :)

Dziękuję wszystkim, którzy w jakimkolwiek sposób przyczynili się do realizacji tego drutexu :ok:

pozdro!
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 41
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 21 Sie 2009, 16:03   

no i brawo :ok: ciekawe ile na hamowni wypluje?
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
Piter 
Ninja TEAM




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: RS2000/150KM
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 3843
Skąd: Wrocław
Wysłany: 21 Sie 2009, 19:32   

arecki napisał/a:
no i brawo :ok: ciekawe ile na hamowni wypluje?

Oby choć te 75KM :rotfl:
Fajny wydech :yes:
_________________
MK3 XR2i Czarna Curva 1.6 CVH --- RSCurva 2.0 N7a + SZPERA :V:
MK4 1.25 ZETEC Ghia
MK6 1.4 TDCI w automacie - coraz gorzej ze mną ...
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 21 Sie 2009, 19:55   

Piter napisał/a:
arecki napisał/a:
no i brawo :ok: ciekawe ile na hamowni wypluje?

Oby choć te 75KM :rotfl:

otóż to :rotfl:
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
DziDzia 
vel DziaDzia





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: RS
Silnik: 2.0/16V
Imię: Patrycjusz :)
Wiek: 39
Dołączyła: 27 Lip 2005
Posty: 4172
Skąd: :: DDG ::
Wysłany: 21 Sie 2009, 21:48   

75 to pewnie tam będzie.. Ale gdybać to sobie można.. Pojedzie, zhamuje i się pochwali :) ..

Ładne autko :)



pozdro :!:
_________________

Model:MK1 '77 Silnik: 1,1S/35KM
Model:MK5 '00 Silnik: 1,3i/60KM
Romety PONY
Profil Facebook
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 21 Sie 2009, 22:10   

Marcin, - pamiętam jak o planowaniu tego kolektora rozmawialiśmy podczas spotów :)

Cieszę się że dopiąłeś swego . Konsekwencja to bardzo dobra cecha :ok:
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
kaczoro 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 40
Dołączył: 17 Mar 2005
Posty: 391
Skąd: Jastrzębie/Krk
Wysłany: 23 Sie 2009, 19:53   

Nie przypuszczałem, że uda Ci się ukończyć ten kolektor...tym bardziej gratuluje :ok: :ok: :ok: Kawał dobrej roboty :yes:

Czekam z niecierpliwością na wyniki z hamowni :twisted:

Pozdrawiam.
_________________
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 23 Sie 2009, 20:20   

Żółwiu, tylko u mnie ta konsekwencja ostatnio potrzebuje trochę czasu :rotfl: ale ważne, że wytrzymuje :)

Bartek ja też momentami miałem wahania, ale budowało mnie to, że wcześniej zainwestowałem w materiał i trzeba było w końcu to skończyć.

Hamowania będzie jak już wcześniej napisałem, ale po zdobyciu większej przepustnicy i być może zrobieniu sensowniejszego dolotu. Póki co zauważyłem lekkie falowanie obrotów. Zastanawiam się jeszcze czy owijać dalej bandażem drugą sekcje aż do sondy. Nie wiem także jak sobie komp radzi z odczytami z sondy w dość dalekiej odległości od seryjnego umiejscowienia.

[ Dodano: Czw Wrz 24, 2009 19:32 ]
Dzisiaj przyszedł czas na przepustnicę, szukałem od zeteca-s, bo byłem na 99% pewny, że pasują na pewno, ale okazało się, że od innych zeteców też pasuje... no może prawie pasuję :-P padło na bodajże od silnika 2,0 16V z mondeo, rozmiar fi48mm (seria 38mm). Ogólnie to pasuje na mocowania do kolektora i to na tyle :-P cpp musi być ze starej, mocowanie linki albo musi być przerobione, bo zawadza o wąż od układu chłodzenia (akurat tą opcje wybrałem) lub przełożenie ze starej, z tym że trzeba lekko rozwiercić otwór na szpilkę. Dodatkowo trzeba dorobić jakąś uszczelkę pomiędzy przepustnice a kolektor, bo na samym oringu łapie lewe powietrze (na razie mam tekturową i póki co daje rade). Dodatkowo moja przepustnica miała otwór, który musiałem zalutować.
Fota tylko jedna, bo jakoś zapomniałem w czasie pracy o aparacie...



Przy okazji zrobiłem małe pomiary przyspieszenia do setki...
~14,2s - seria
~12,7s - po wydechu i przepustnicy
...nie wiem na ile te wyniki są miarodajne, ale robione w miarę takich samych warunkach drogowych i za pomocą interfejsu diagnostycznego. Oprócz tego stwierdzam, że nie ma sensu kręcić ponad 6k obrotów i że sprzęgło muszę oszczędzać :rotfl: start z powyżej 3k obrotów już nie wchodzi w grę.

Mam dylemat co do filtra powietrza... seria czy coś innego. Na razie nie przewiduję żadnych innych zmian. Jeśli odbiję się z gotówką to jadę zhamować to padło.

pozdro!
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 25 Wrz 2009, 16:44   

uszczelka z foliowanego papieru , lub tektury ( okładka od zeszytu ) , jeżlei otwór nie jest duży , w zupełności wystarczy :)

Brawo za kolejne mody :)

ps: Filtr powietrza zostaw oryginalny . Stożek nie zapewni odpowiedniej jakości filtrowanego powietrza , a zyski ze zmniejszenia oporów przepływu , będą żadne .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 25 Wrz 2009, 19:11   

Żółwik Tuptuś napisał/a:
uszczelka z foliowanego papieru , lub tektury ( okładka od zeszytu ) , jeżlei otwór nie jest duży , w zupełności wystarczy :)

jest właśnie z tektury, wycięte są otwory na śruby mocujące, główny otwór przepustnicy i otwór do bypassu od wolnych obrotów.

Też jestem za seryjnym, mimo nacisków kumpla żeby wstawić coś pseudo sportowego. Na pewno w najbliższym czasie wleci nowy, bo ten co jest już ma swoje przejechane.

Dzięki Michał :)
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 25 Wrz 2009, 20:09   

Marcin, walcz walcz :)
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3110
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 25 Wrz 2009, 21:22   

Zefir, wczoraj jeszcze raz przeleciałem Twój temat i jakoś nie wiem jak mogłeś zejść poniżej 10s do setki, ale po chwili namysłu doszedłem do wniosku, że moja menda jest otyłym klocem z pod znaku Ghia, a Ty miałeś golasa. Co z tej walki wyjdzie to pokaże hamowania i mam nadzieję że będę zadowolony.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
zefir 





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39
Dołączyła: 30 Wrz 2004
Posty: 1562
Skąd: Łódź/Ozorków
Wysłany: 26 Wrz 2009, 08:14   

i zmieniona byla u mnie mieszanka :)
_________________
Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team....
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 26 Wrz 2009, 17:26   

gratuluje wydechu :yes: kiedyś jak rozmawialiśmy sądziłem że tego nie zrobisz, a tu jednak :brawo: :brawo:

co do przepustnic: nie łatwiej było wsadzic z 1,6 lub 1,7 od pumy?? średnica była by ta sama lub większa.

Żółw robimy HOP????
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów [MK3] Śliwka by Searlas
Searlas Nasze auta 14 3 Mar 2012, 23:02
Searlas
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [MK3] PROJEKT ŚLIWKA - Tuning wizualny, mechaniczny i rodzin
26.04.08 mały update - serducho do śliwki :)
Danio Archiwum 132 28 Maj 2008, 19:13
a1topgear


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.