Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:55 |
PROJEKT: Mój swap z 1.1i/1991 na 1.6 16v i na 2,0 16v/1996r. |
Autor |
Wiadomość |
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 13 Kwi 2008, 17:35
|
|
|
fajnie że juz cos ruszyło dalej
pokażecie sie na zlocie w Poznaniu?? |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Kwi 2008, 17:43
|
|
|
PumaRST, tego jeszcze nie wiem, czy będę.... |
|
|
|
|
FiFa
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35 Dołączył: 22 Lut 2007 Posty: 1118 Skąd: Panki/Cze-wa
|
Wysłany: 13 Kwi 2008, 18:19
|
|
|
gaszu, ja z takim moze głupim pytaniem, ale w tym aucie mi sie to chyba najbardziej podobało Gdzie zniknał ten kozacki napis na klapie 1.1i C ??
A tą fiesta dalej mozesz sie poruszac w ruchu ulicznym ?? |
_________________ Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają... |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Kwi 2008, 20:39
|
|
|
FiFa, kozacki napis zniknął, bo jest inna klapa. Mogę sie dalej poruszać w ruchu ulicznym - jestem w trakcie załatwiania dwóch wpisów w dowodzie -> "wzomcnienie nadwozia" (klatka) i zmiany na dwumiejscowy. |
|
|
|
|
adi08 [Usunięty]
|
Wysłany: 13 Kwi 2008, 20:43
|
|
|
a po co zmieniać na 2 miejscowy?? |
|
|
|
|
odyniec
Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: Inny
Imię: B.
Wiek: 38 Dołączył: 07 Sie 2005 Posty: 1610 Skąd: Merzdorf
|
Wysłany: 13 Kwi 2008, 21:42
|
|
|
zeby przy kazdej konroli policji nie mowic, ze ma sie 30 dni na wprowadzenie zmian do dowodu rejestracyjnego... |
_________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm) |
|
|
|
|
Daras84
King of Bednary 2011
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 14 Kwi 2008, 00:10
|
|
|
to nie mozna jezdzic bez kanapy tył ??
niezły sleeperek wiadomo jaka teraz to cudo ma moc? |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
|
Piesek
Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 37 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14 Kwi 2008, 00:13
|
|
|
Daraz sleeper był by to gdyby nie bylo klatki i byla by tylnia kanapka ale jest to naprawde bardzo bardzo godny projekt ogromne gratki moim zdaniem najlepszy mod silnika w fiescie N/A swoja drogą Gaszu ostry wałek i regulowane kolko jest w pozniejszych planach? jakies wieksze zawory czy cos ? |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 14 Kwi 2008, 07:46
|
|
|
Piesek, na 100% będzie zetec blacktop. Jak mi się uda, to będzie to z foki RS. Wtedy znowu zrobię głowicę i dopiero wtedy dam inne wałki. Dlaczego ten silnik? Bo nie ma hydro i zaprojektowali go chłopaki z Yamahy, co już dobrze wróży . A tak bez żartów, to jest kilka rzeczy, które przemawiają za - np. choćby położenie filtra oleju - co w fieście nie jest bez znaczenia, brak hydro (będzie się kręcił do 9500obr/min), przy swapowaniu nie trzeba zmieniać nic z osprzętu, większość firm robi wałki właśnie do tego silnika, itd...
Cały czas chodzi mi po głowie DuratecST, ale trudno go dostać, jest drogi, no i potrzebna jest "implementacja" modułu GEM oraz innego licznika, za które to trzeba słono zapłacić...
Zresztą czas pokaże... |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 14 Kwi 2008, 08:23
|
|
|
co do swapu "Black Top-a" to byłbym ostrożny bo z tego co zaobserwowałem on jednak wymaga kilku drobnych przeróbek bloku, naprzykłąd pompy wody a przynajmniej te debile z UK tak to robią. być moze da rade bez. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 15 Kwi 2008, 08:38
|
|
|
PumaRST, wiem, wiem:) |
|
|
|
|
Radkalkin
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: konrad
Wiek: 44 Dołączył: 01 Kwi 2008 Posty: 157 Skąd: EL
|
|
|
|
|
Ad@mus
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 36 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 22 Maj 2008, 13:21
|
|
|
Radkalkin, projektu moze i tak
ale napewno nie zabawy:D |
_________________
Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
|
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Maj 2008, 08:50
|
|
|
23.maja fiesta otrzymała nowy wydech z rury 56mm i to byłby koniec modyfikacji. Samochodzik idzie do żyda - takie życie. |
|
|
|
|
djsthonka [Usunięty]
|
Wysłany: 26 Maj 2008, 17:26
|
|
|
słuchajcie jednej rzeczy nierozumie poco cos robic jak zaraz sprzedajecie nie popieram takich rozwiązań wrrrr. |
|
|
|
|
Laskosz
Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 38 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 26 Maj 2008, 23:10
|
|
|
może nie spełniło marzeń ownera a może Gaszu już dłubie następną mocniejszą fieste hehe takie życie jego wybór i życze aby sie fiesta dobrze sprzedała i zwróciła chociaż część włożonych pieniędzy o reszcie nie wspomne
Pozdro |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 27 Maj 2008, 06:28
|
|
|
gaszu napisał/a: | ..... i to byłby koniec modyfikacji. Samochodzik idzie do żyda - takie życie. |
w związku z tym, temat zamykamy, jesli by sie autko nie sprzedąło i prace by poszły dalej to prosze o kontakt ze mną lub Żółwiem a otworzymy.
PS: moim zdaniem coś bedzie następnego bo auto jest sprzedawane bez ITB i SA. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
|