Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Wymiana popychaczy z wałkiem?
Autor Wiadomość
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 28 Mar 2008, 09:06   Wymiana popychaczy z wałkiem?

Podczas wymiany popychaczy polecacie wymienic walek rozrzadu na nowy czy mozna pozostac przy starym? poczytalem rozne fora i na kazdym pisza inaczej.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28 Mar 2008, 09:11   

Jak wałek masz przytarty, to za chwilę popychacze masz znowu poprzycierane. Jak wyglądają gniazda popychaczy (nie poprzycierane ?).
W kwestii formalnej - wałek kosztuje w sumie mniej niż kpl. popychaczy :-) , a jesli jest okrągły to popychacze nic ci nie dadzą. (poczytaj co Żółwik pisał o pasowaniu i wyglądzie gniazd pod popychacze).
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
pvzon 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44
Dołączył: 06 Sie 2004
Posty: 311
Skąd: szczecin
Wysłany: 28 Mar 2008, 12:15   

Tommur napisał/a:

W kwestii formalnej - wałek kosztuje w sumie mniej niż kpl. popychaczy :-)

za komplet szklanek płaciłem ok. 300 zł a wałek jest chyba droższy?
 
 
 
królik
[Usunięty]

Wysłany: 28 Mar 2008, 13:13   

Sprawdź najpierw w jakim stanie masz wałek, a dopiero później będziemy decydować czy go wymieniać. Jeśli nie jest powycierany to po co marnować pieniądze.
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Mar 2008, 18:05   

http://www.fiestaklubpols...light=zesra%B3o

pisane dawno więc ceny mogą być lekko niaktualne .

Popychacze to skutek ( wałek też ale pośredni ) największe złotkwi gdzie indziej .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 28 Mar 2008, 21:55   

żółwiu, mądre słowa piszesz. zgadzam się chociaż cvh mam dwa tygodnie dopiero :)

popychacze wymienione. zajelo to ok 10 minut. stare popychacze byly juz troche wgniecione. walek wyglada na nieporysowany. na poczatku troche postukalo, ale po paru kilometrach przestalo.

musze powiedziec ze samochod zdecydowanie lepiej przyspiesza i reaguje na pedal gazu. nie ma sie czemu dziwic, dokladniej pracują zawory.


polecam wszystkim komu stukają zawory aby je wymienic. koszt niewielki, w intercarsie zaplacile, 170pln za 8 febi.

pzdr.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Mar 2008, 22:05   

jak wyglądał dekiel od spodu , głowica i kołyski w miejscach styku z zaworami i kasowaczami ?
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
Tommur 





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52
Dołączył: 08 Lip 2006
Posty: 910
Skąd: Szczecin
Wysłany: 28 Mar 2008, 22:09   

Mogłeś podać wymiar nowego i starego popychacza. Pewnie zdziwilibyśmy się ile starego już brakowało ;-|
_________________
Prędkość była dobra :-) , tylko zakręt był za ciasny :sad:
Czarnula Tommura :)
Sędzia KJS, PPAiK i inne :)
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 28 Mar 2008, 22:10   

stare popychacze wyrzucilem, generalnie na wszystkich bylo wgniecione na promieniu ze tak sie wyraze. mniej wiecej po srodku od srodka przekroju do krawedzi. wgniecenie nie wiem jakiej wartosci, zapewne bardzo male ale widoczne i wyczuwalne pod palcem. kolyskiw miejscach styku byly srebrne czyli dotarly sie do golego metalu.
o dziwo (wg. Twojego tekstu) w glowicy nie bylo zadneo luzu, popychacze z cienkim filmem olejowym ciezko wchodzily, tzn nie mialy luzu.
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 28 Mar 2008, 22:23   

nie wgniecione , tylko wytarte ;-)

Jeżeli ten ubytek był widoczny i było go czuć palcem to nie był bardzo mały - ubytek rzędu 0.5 mm to sporo - a niekoniecznie go zobaczysz .

A czy na kołyskach były wyczuwalne pod paznokciami przeskoki ? ( to da nam pewien pogląd o przebiegu i jakości oleju na jakim jeździł - czyli odpowiedź na Twój inny Topik )

O stan dekla i goicy także z tego powodu pytałem :)
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
stafcio 


Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 1068
Skąd: uRSynów
Wysłany: 28 Mar 2008, 22:29   

wytarte :cojest: tak jest po paru %

kołyski nie miały wyczuwalnego skoku pod paznokciem wiec mozna uznac ze sa wytarte przez wykonywana prace.

dekiel jest ok, glowica nie wiem, wiem ze do silnika trafia lewe powietrze
, mam nadizeje ze to nie uszczelka pod glowica. czasami świszczy jak jade prętko. mozna pomyslec ze mam suszarke :D
_________________
stafciogarage@gmail.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Brak nowych postów [MK3] Wymiana popychaczy (xr2i)
ciastek1985 Mechanika 7 3 Lis 2008, 21:41
Gość
Brak nowych postów [MK3] Wymiana popychaczy w XR2i CVH
devill1991 Mechanika 7 31 Paź 2010, 14:24
devill1991


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.