Przesunięty przez: van 22 Cze 2014, 14:35 |
moduł zapłonowy proble z podłączeniem |
Autor |
Wiadomość |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 17 Kwi 2007, 12:57 moduł zapłonowy proble z podłączeniem
|
|
|
Witam
Mam problem z podłączeniem modułu. Silnik to 1.6 cvh na gaźniku w budzie mk3. Aparat i cewkę mam opanowaną natomiast zastanawiam się nad modułem bo niesety mam w nim pourywane kable i ciężko mi się domyślić gdzie to podpiąć
Może ktoś mi coś podpowie po kolorach kabli
zielono niebieski i zielono czarny
gruby czerwony
czerwony i niebieski
brązowy
i podciśnienie które idzie chyba pod gaźnik
dzięki za podpowiedzi |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Kwi 2007, 14:44
|
|
|
zdjęcie zrób to ci powiem |
|
|
|
 |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 17 Kwi 2007, 16:25
|
|
|
na tym drugim zdjęciu od lewej
kostka do aparatu
kable zielono niebieski i zielono czarny
czerwony i niebieski
gruby czerwony
brązowy
fotka fotka2 fotka3 |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
 |
Laskosz

Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: RS
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Piotr
Wiek: 39 Dołączył: 04 Kwi 2005 Posty: 2321 Skąd: Nowy Sącz
|
Wysłany: 17 Kwi 2007, 20:52
|
|
|
Ja na twoim miejscu bym to wywalił i poszukał aparatu zapłonowego BOSCH z modułem na nim masz wtedy 3 kabelki i zero czarnej magii |
_________________ " zanim zadasz pytanie - poszukaj może jest już gotowa odpowiedź " |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Kwi 2007, 22:40
|
|
|
niestety tego nigdy w łapach nie miałem wiec za bardzo nie pomoge na odległość . |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 18 Kwi 2007, 10:32
|
|
|
mk3 z silnikiem 1.6 cvh z essiego xr3i przerobione na gaźnik, tylko nie mogę podłączyć zapłonu :? |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Kwi 2007, 11:05
|
|
|
jak byś sobie nie poradził wstaw zapłon albo Edisa jeśli jest miejsce w bloku i kole albo normalnego halla Boscha . Bo to robiłem i ja i laskosz i wiemy o co biega . |
|
|
|
 |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 18 Kwi 2007, 13:14
|
|
|
podjechałem do faceta który się zajmuje wtryskami i gaźnikami i wszystko już wiem. czerwony to plus do stacyjki, brązowy masa, dwa kable do czujnika temperatury w kolektorze, i ostatni kabel na obrotek. |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 18 Kwi 2007, 17:43
|
|
|
super że sobie poradziłeś . Zrób schemat w paint i wrzuć na forum . następny bedzie miał łatwiej . |
|
|
|
 |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 20 Kwi 2007, 11:11
|
|
|
no i udało się wszystko podłaczyć i jest iskra mam tylko pytanie u kolejność kabli w aparacie bo coś mi nie idzie z ustawieniem zapłonu |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20 Kwi 2007, 13:44
|
|
|
1 3 4 2 patrząc od strony rozrządu . ustaw górny znak na kole pasowym wałka rozrządu . Ustaw aparat zapłonowy tak aby pokrywały sie płetwy i podłącz w to miejsce w kopułce 1 cylinder (miejsce wskaże ci palec) . zobacz w która obraca sie aparat (zadje sie przeciwnie niż wskazówki ) i podłącz po kolei 3 4 i 2 cylinder i odpali odrazu . |
|
|
|
 |
pvzon

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 44 Dołączył: 06 Sie 2004 Posty: 311 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 20 Kwi 2007, 14:49
|
|
|
dzięki, jak tylko wrócę z pracy to działam. |
_________________ 1.1 clx rally
www.flmg.pl |
|
|
|
 |
|