Tarcze hamulcowe BREMBO do 1,3 -opinie |
Autor |
Wiadomość |
Baraccuda [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 12:32 Tarcze hamulcowe BREMBO do 1,3 -opinie
|
|
|
Witam czy ktoś ma takie tarcze zamontowane w Mk3 http://moto.allegro.pl/it...brembo_max.html
Czekam na wasze opinie |
Ostatnio zmieniony przez LOY 17 Mar 2007, 00:36, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
gaszu [Usunięty]
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 13:51
|
|
|
Noszę się z zamiarem spróbowania takiego wynalazku u siebie i również czekam na opinie. |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 13:59
|
|
|
Jesli byly robione w polsce to nie polecam... kumplowi sie pokrzywily po kilku wyscigach a reklamacji mu nie uznali... :lol: |
_________________
 |
|
|
|
 |
QBOSS

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 43 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 510 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 14:11
|
|
|
Nom a ja nie wiem co jest mam założone oryginalne tarcze motorcrafta od RS1800 i przy hamowaniu mi strasznie trzęsie kierownicą ,tylko na zakręcie jak hamuje jest ok nie wiece co to może być ?? Przed założeniem dokładnie obejrzałem je i było wszystko ok |
_________________
FUTURA DIESEL RS PROJECT - in 60% complete - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814 |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 15:14
|
|
|
moze kola nie wywazone |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
QBOSS

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Bożydar
Wiek: 43 Dołączył: 14 Kwi 2006 Posty: 510 Skąd: Rawa Mazowiecka
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 15:51
|
|
|
Jak by były nie wyważone to biły by cały czas a tak tylko pod czas chamowania na prostym |
_________________
FUTURA DIESEL RS PROJECT - in 60% complete - still under construction
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=19814 |
|
|
|
 |
ElGrey
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Grześ
Wiek: 50 Dołączył: 13 Wrz 2004 Posty: 1152 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Lut 2007, 20:00
|
|
|
Moje maxy sie sprawuja extra, tyle ze juz 4 rok sa na aucie i zaraz sie skoncza, skutecznosc calkiem niezla, dzialaja lepiej dobrze rozgrzane. |
|
|
|
 |
ZETEC
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Tomek
Dołączył: 18 Sty 2006 Posty: 17 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Mar 2007, 13:02
|
|
|
Ja wiem że fabryczne hamukce są czasami kapryśne, powiedz jakie klocki masz założone do tych maxów i czy zmieniałeś płyn na sporta?? Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 16 Mar 2007, 13:40
|
|
|
ate nacinane i brembo maxy maja porownywalne wyniki w testach na zaciskach jednotloczkowych, klocki do nacinanych musza byl pol twarde lub twarde
hmm wymiana plynu, Dot 4 o podwyzszonej temp. wrzenia spokojnie styknie, bo jak zalejesz zbyt hardcorowy to Ci pompe zniszczy,
lepiej zrobic przekladke w mk4 na wentylowane tarcze z mk3 rst,rs,xr niz bawic sie w jakies maxy niewentylowane.
pozdro |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Mar 2007, 13:40
|
|
|
Te tarcze są do mk4. |
|
|
|
 |
Baraccuda [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Mar 2007, 14:29
|
|
|
Ja juz po wymianie tarcz założyłem tarcze ATE POWER DISC wentylowane i nacinane a do tego klocki ATE i płyn hamulcowy ATE SL zaciski mam od Xr2i i jak narazie działa wszystko OK, sprawdzałem na hamowni skuteczność przednich hamulców na zwykłych wyciosałem 890 pkt. a po wymianie na zestaw ATE uzyskałem 3900 pkt. więc jest różnica ogromna Pozdro. |
|
|
|
 |
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Mar 2007, 14:57
|
|
|
Baraccuda napisał/a: | Ja juz po wymianie tarcz założyłem tarcze ATE POWER DISC wentylowane i nacinane a do tego klocki ATE i płyn hamulcowy ATE SL zaciski mam od Xr2i i jak narazie działa wszystko OK, sprawdzałem na hamowni skuteczność przednich hamulców na zwykłych wyciosałem 890 pkt. a po wymianie na zestaw ATE uzyskałem 3900 pkt. więc jest różnica ogromna Pozdro. |
Pochwal się ile kosztowały poszczególne części, bo sam właśnie mam zamiar kupić. Co prawda myślałem o zestawie tarcze ATE Power Disc i do tego klocki EBC Green Stuff'y, ale chętnie poznam cenę Twojego zestawu.
Może napisałbyś mi na PW gdzie kupowałeś części?
Pzdr, Parch'u |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 16 Mar 2007, 15:07
|
|
|
ATe Power disc czyli nacine to okolo 120 zl za sztuke tylko pilnowac zeby byly z niemiec a nie z fabryki z Polski, klocki twarde: Pagid okolo 150 zl, EBC green stuffy 190-200zl to sa ceny z przed 6 miechow, wiec znacznie nie beda sie roznic |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
Baraccuda [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Mar 2007, 15:43
|
|
|
Tarcze ATE Power Disc cena 140 zł za sztukę, klocki ATE 100 zł komplet, płyn 0.5L ATE SL ok 50 zł, jak ktoś chce płyn ATE pisać na priv, zaciski 100 zł ( używane ) |
|
|
|
 |
Parch
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 06 Lip 2006 Posty: 234 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 16 Mar 2007, 16:53
|
|
|
zefir napisał/a: | ATe Power disc czyli nacine to okolo 120 zl za sztuke tylko pilnowac zeby byly z niemiec a nie z fabryki z Polski, klocki twarde: Pagid okolo 150 zl, EBC green stuffy 190-200zl to sa ceny z przed 6 miechow, wiec znacznie nie beda sie roznic |
Mówimy oczywiście o wentylowanych tarczach do mk3, tak? Zefir wrzuciłbyś na PW info gdzie można dostać te tarcze żeby mieć pewność, że są niemieckie. To jakiś internetowy sklep jest?
Baraccuda napisał/a: | Tarcze ATE Power Disc cena 140 zł za sztukę, klocki ATE 100 zł komplet, |
Gdzie? -> PW |
|
|
|
 |
zefir


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 39 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 16 Mar 2007, 17:42
|
|
|
najlepiej zebys mial znajomego w sklepie , tak jak ja mam:) i zawsze u niego kupuje niestety gosc przez neta nie sprzedaje |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
 |
Baraccuda [Usunięty]
|
Wysłany: 16 Mar 2007, 19:49
|
|
|
Z tego co się dowiadywałem od różnych źródeł na tarczach ATE produkowanych w niemczech jest nabity numer seryjny KBA a na polskich nie ma nic. |
|
|
|
 |
ZETEC
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Techno
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Tomek
Dołączył: 18 Sty 2006 Posty: 17 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16 Mar 2007, 23:34
|
|
|
więcej nie trzeba, to male auto i przy takiej mocy w zupełności wystarczy |
|
|
|
 |
KacpeRS [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Mar 2007, 10:41
|
|
|
nie polecam tych tarcz pokrzywiłóy się po paru tygodniach |
|
|
|
 |
Baraccuda [Usunięty]
|
Wysłany: 17 Mar 2007, 10:54
|
|
|
Tarcze Brembo czy ATE ci się pokrzywiły, napewno miałeś org. z Niemiec czy polskiego zamiennika w kartonie org. |
|
|
|
 |
|