Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

Przesunięty przez: szynszyl
1 Lis 2008, 20:15
POMÓŻCIE BLONDYNCE :((GAŚNIE I SIĘ DŁAWI
Autor Wiadomość
OLAXR2
[Usunięty]

Wysłany: 28 Lip 2006, 21:17   POMÓŻCIE BLONDYNCE :((GAŚNIE I SIĘ DŁAWI

Witam!
Mam problem z moją fieścinką a dokładnie od momentu wyjazdu od mechanika gdzie robione było zawieszenie z wymianą tłumika i inne pierduły które raczej nie mają związku z tym , że samochód od tego momentu mi co kawałek gasnie a najczęściej jak zwalniam czy hamuję do tego doszło jeszcze dławienie tz najczęsciej zmieniając bieg dusi się i nie ma mocy(nie przyspiesza) po chwili zaskakuje i zaczyna normalnie jechać
Pojechałam na komputer który nie wykazał błędów a mechanik odłączył mi czujnik drogi -chyba tak to się nazywa :) co oczywiscie nie pomoglo, potem wymienili mi popychacz hydrauliczny co tez nic nie dało a teraz zaczyna im sie nie podobać moja pompa paliwa :(((
pomóżcie zanim wymienią mi cały samochód na nowszy model a ze mnie zrobią blondynkę
 
 
Wojtass 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 27 Lut 2005
Posty: 270
Skąd: Lublin
Wysłany: 28 Lip 2006, 22:14   

Miałem tak gdy zalałem syfiastego paliwa lub gdy wogóle go brakło :) )

Ale na poważnie, to pompa paliwa faktycznie może to być, jesli nie wytwarza ciśnienia to paliwo wolniej dopłynie do wytrysków, w których też musi być odpowiednie ciśnienie i stąd ta "dziura".
Kiedyś sam jednak tak miałem, mechanik powiedział, że równie prawdopodobne moze to być zajechany rozrząd, co raczej w CVH nie należy do rzadkości.
Jest jeszcze wiele mozliwości, moze wymień filtr paliwa, spróbuj czy tak bedzie bez filtra powietrza... trzeba na żywca zobaczyć.

Pozdrawiam
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 29 Lip 2006, 02:04   

skoro sie mechanik czepia pompy paliwa to najpierw wymieńcie filtr paliwa bo moze być zmieniany nigdy a w tedy ma prawo być zapchany.

Swoją dfrogą według mnie to jeszli by miało brakowac paliwa w górnym zakresie obrotów jesli by to miała być pompa paliwa.

wyjaśnij jaki czujnik bo nie bardzo rozumiem oczym piszerz. gdzie on jest??

Sedecznei witak kolejną Panią na forum :D

PS: xr2i w 1990 roku miało silnik 8v a nie 16v jak to napisałaś w profilu
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
OLAXR2
[Usunięty]

Wysłany: 29 Lip 2006, 08:26   

Witam!
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i przepraszam za wprowadzenie w błąd z silniczkiem , oczywiście 16 v to wyniosłam z warsztatu gdzie mnie Panowie mechanicy tak poinformowali :) W dalszym ciagu czekam na rady dotyczace dziwnych zachowań mojej fieścinki :)
Pozdrawiam
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 30 Lip 2006, 01:33   

sprawdź rurke od koletora ssącego do serwa czy przypadkiem nigdzie nie pękł i czy wszystkie podciśnienia (rurki) sa podłaczone . Spotkałem sie już 2 razy z taka usterka po "mechanikach" ze uszkadzali rurki od serwa i pojawiały sie cudowne objawy . Przed wyminana pompy trzeba podłączyć manometr pod układ paliwowy i zobaczyc jakie daje ciśnienie na wolnych i wysokich obrotach i gwałtowynch przygazówkach . Po tym bedzie wiadomo czy pompa teoretycznie na postoju jest dobra .
 
 
 
maerik 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 41
Dołączył: 14 Kwi 2005
Posty: 722
Skąd: Kraków
Wysłany: 31 Lip 2006, 12:18   

Mi to pachnie silniczkiem krokowym lub TPSem/CPP (czujnkiem połoczenia przepustnicy).
Jak auto zachowuje się przy odpaleniu? Obroty falują czy utrzymują się po nagrzaniu w granicach 900?

Jedno jest pewne - zmień mechanika na takiego co zna forda.

Aaaa... widze, że juz auto sprzedane ;(
Mam nadziejez ze nie przez tą usterkę :ok:
 
 
 
OLAXR2
[Usunięty]

Wysłany: 1 Sie 2006, 21:39   

Witam!
Autko już sprzedane z usterką oczywiscie znaną nowemu właścicielowi..
A co do usterki do okazła się głowica a dokładnie nieszczelne zawowry.... a do tego doszedł wałek rozrządu... więc porazka :(
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 51
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3784
Skąd: jasło
Wysłany: 2 Sie 2006, 16:07   

temat juz nieaktualny, no nie?
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2071 17 Gru 2024, 10:00
SCHWARZ 1.4S
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 18:37
Howser
Brak nowych postów [MK3] Dławi się i gaśnie - XR2i
MARCINEK__0 Mechanika 15 20 Lut 2010, 15:39
MARCINEK__0
Brak nowych postów [MK3] Dławi się i gaśnie na LPG
Crusi LPG 6 6 Cze 2010, 14:00
Crusi


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.