[MK3] Dławi się i gaśnie - XR2i |
Autor |
Wiadomość |
MARCINEK__0
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 170 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 25 Sty 2010, 15:10 [MK3] Dławi się i gaśnie - XR2i
|
|
|
Witam. Mam problem. Mianowicie samochod na zimnym silniku odpala i chodzi przez jakas minutke po czym gasnie. Po odpaleniu jeszcze raz trzeba pulsacyjnie dodawac gazu aby nie zgasl i nie wkreca sie na obroty powyzej 3.5 tys obrotow.Przy wcisnieciu gazu do podlogi dlawi sie i gasnie. Przy kolejnych probach odpalenia nie chce odpalac juz tak latwo. kreci i kreci i tak jak by chcial zaskoczyc ale nie zaskakuje. trzeba odczekac troche i wtedy odpali na krodko i zgasnie jak nie bede dodawal pulsacyjnie gazu. Prosze o pomoc
Kod: | Proszę pamietać o tagowaniu tematów.
- trzeci |
|
Ostatnio zmieniony przez trzeci 25 Sty 2010, 15:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 1 Lut 2010, 23:42
|
|
|
Ni pomógł, nie pomógł... Wczoraj chodziła i tych problemów nie było... Nie zdążyła wystygnąć |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
sledzio

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 36 Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: Aleks.Łódzki
|
Wysłany: 1 Lut 2010, 23:49
|
|
|
jak mi się coś takiego przytrafia to zdejmuje wężyk z góry filtra paliwa i daje mu troche popluć paliwem, potem odpalam ją na pare sekund, zakładam wężyk i jade dalej póki co 2 razy taką sytuację miałem - pewnie lipne paliwo (bo filtr prawie nowy, wiec watpie by byl zatkany).
ale ja mam 1.1 ;p tutaj przyczyna moze byc inna.
czy przypadkiem nie bylo juz miliona podobnych tematow ? |
_________________ Jeżeli chcesz tanio i nowocześnie urządzić łazienkę lub kuchnie to polecam ten sklep. Mają świetną armaturę. |
|
|
|
 |
MARCINEK__0
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 170 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 3 Lut 2010, 20:30
|
|
|
BYly podobne tamaty, poczytalem i wymienilem cpp, oraz krokowca. Map sensor tez zostal podmieniony i to samo. Samochod w chwili obecnej stoi u mechanika i zobaczymy co wymysli ciekawego i madrego lub mniej madrego:) |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 3 Lut 2010, 21:34
|
|
|
i wydasz pewnie kilkadziesiąt pln albo kilkaset.
a mogłem wtedy do ciebie przyjechac, moze bym pomógl.powodzenia |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 8 Lut 2010, 22:52
|
|
|
no i coś wiadomo? pisz bo są podobne problemy |
_________________
 |
|
|
|
 |
MARCINEK__0
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 170 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 17 Lut 2010, 15:33
|
|
|
Tak wiadomo. Cos z pompa paliwa bylo nie tak. Zostala zmieniona. I juz jest ok. Ale pojawil sie nowy problem. MIanowicie jak odpale fiescinke i sie nagrzeje po czym ja zgasze i chce ja odpalic to juz nie odpala. I nie wiem dlaczego:( |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 18 Lut 2010, 19:25
|
|
|
Ty to się masz z tą fiestą
tak jak mówiłem wczoraj przez tel, sprawdz czujniki. byc moze któryś ma już dosyć. |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
MARCINEK__0
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 170 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 19 Lut 2010, 13:09
|
|
|
sprawdzilem wszystkie wtyczki przy czujnikach zresetowalem kompa i odpala. Trzeba wcisnac pedal gazu jak sie kreci rozrusznikiem i odpala juz.:) wiec jezdzi:) |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 19 Lut 2010, 18:24
|
|
|
skoro masz wtrysk to pompa sama powinna zassać paliwo przy zapłonie dziwne |
_________________
 |
|
|
|
 |
MARCINEK__0
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 170 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 00:20
|
|
|
Stafcio cpp byl wymieniony tak jak i krokowy. ale mam starego cpp wiec zamienie i zobacze co bedzie:) ale to czemu na zimnym pali z kluczyka a na lekko juz cieplym z pedalem gazu??? dlatego watpie ze to cpp ale fiesty to cholera wie:P |
|
|
|
 |
sledzio

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Michał
Wiek: 36 Dołączył: 19 Wrz 2009 Posty: 106 Skąd: Aleks.Łódzki
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 11:51
|
|
|
dużo tego gazu musisz docisnąć żeby odpalił ?
mi to też wygląda na cpp albo krokowca.
ja tak miałem jak ustawiłem komputer w "tryb eco" - jak na ciepłym silniku się nie właczało "ssanie" (wtrysk), to musiałem troszkę ruszyć pedałem gazu i odpalał od razu.
Niespecjalnie mi to przeszkadzało, a spalanie spadło z 7,5 na 6,5 (mniej więcej).
Komputer chyba dobiera ilość paliwa według temperatury silnika - jest niska - daje "ssanie", jest wysoka - leje niedużo - dobrze załapałem? (podstawy mechaniki, część 1 hehe :p )
Więc jeżeli reset kompa nie pomógł (albo źle go przeprowadziłeś, co też jest możliwe ;p) to musi być to coś odpowiadające za temperaturę silnika (ale wtedy by się zalewał, a nie dostawał za mało - jak w tym przypadku), albo właśnie cpp lub krokowiec, bo chyba nic więcej w fieście za to nie odpowiada |
_________________ Jeżeli chcesz tanio i nowocześnie urządzić łazienkę lub kuchnie to polecam ten sklep. Mają świetną armaturę. |
|
|
|
 |
stafcio

Model: Inne auto
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Paweł
Wiek: 44 Dołączył: 04 Lut 2007 Posty: 1068 Skąd: uRSynów
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 15:11
|
|
|
MARCINEK__0 napisał/a: | Stafcio cpp byl wymieniony tak jak i krokowy. ale mam starego cpp wiec zamienie i zobacze co bedzie:) ale to czemu na zimnym pali z kluczyka a na lekko juz cieplym z pedalem gazu??? dlatego watpie ze to cpp ale fiesty to cholera wie:P |
cpp jest na przpustnicy a ta sie rozgrzewa od glowicy. jezeli cpp jest wewnetrznie uszkodzony to ciepło moze zmienic rezystancje i nie bedzie pracowal jak trzeba.
ja mam jakis cpp, jak bedzie okazja to sie spotkajmy i sprawdzimy, moze na spocie?.
pzdr |
_________________ stafciogarage@gmail.com |
|
|
|
 |
MARCINEK__0
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Marcin
Wiek: 38 Dołączył: 10 Paź 2007 Posty: 170 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 20 Lut 2010, 15:39
|
|
|
Stafcio ja mam drugi cpp. wiec podmienie i zobacze. A wrazie co to przy okazji jakos sie dogadamy.:) |
|
|
|
 |
|