
|
Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 5 Maj 2006, 21:43 |
Swap 1.1 -> ?? |
Autor |
Wiadomość |
aLd [Usunięty]
|
Wysłany: 18 Lip 2005, 22:53 Swap 1.1 -> ??
|
|
|
Dokladnie takie pytanie.
Musze wymienic kolejny silnik w kolejnej mk3 z 1.1gaznik na jakis inny.
I teraz pytanie - wiadomo, ze pasuje 1.1g, 1.3g bez jakichkolwiek przerobek. Oczywiscie z fiesty, a co z escortem?
Czy bedzie pasowal 1.1g, 1.3g? Ostatnio dowiedzialem sie, ze moze byc problem ze skrzynia i bedzie trzeba cos przerabiac, prawda czy blef?
Mozna tez wrzucic 1.4 na jednopunktowym zamieniajac kolektor ssacy na ten z 1.1. Jak myslicie jak to bedzie chodzic, jakie problemy, przerobki?
pzdr
aLd |
Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 23 Cze 2006, 19:25, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mechano
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 46 Dołączył: 07 Lip 2005 Posty: 17 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 18 Lip 2005, 23:08
|
|
|
Jak wymienisz na jakiś z wtryskiem, to dochodzi jeden niebanalny problem.
Wiązka elektryczna. Sama rozkosz jeśli chodzi o przeróbki. Jak pasują te silniki to nie wiem, ale małe pytanko:
1.1 50KM
1.3 60KM
Warto??
Jak jesteś mechanikiem, masz kupę czasu, sporo kasy.............. to może swap na coś godnego fiesty np 1.6? albo 1.8? |
|
|
|
 |
squadak
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 43 Dołączył: 29 Kwi 2005 Posty: 383 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 18 Lip 2005, 23:32 Re: Mozliwosci swapa w mk3
|
|
|
aLd napisał/a: |
Mozna tez wrzucic 1.4 na jednopunktowym zamieniajac kolektor ssacy na ten z 1.1. Jak myslicie jak to bedzie chodzic, jakie problemy, przerobki?
|
1.1 i 1.4 to zupelnie inne konstrukcje silnikow wiec nie ma mowy o zamianie kolektora |
_________________ www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369
była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v |
|
|
|
 |
aLd [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Lip 2005, 00:04
|
|
|
mechano, to nie chodzi o konie, ale o sprawnosc samochodu. 1.1 sie sypnal, a nie moge takiego samego nigdzie znalesc
Po prostu chce ta fieste postawic na nogi, ale niestety jest problem bo nie ma 1.1 nigdzie :/ |
|
|
|
 |
Bazyli [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Lip 2005, 01:58
|
|
|
Ja mialem u siebie 1,1 OHV, teraz lezy w piwnicy, a w smoku jest 1,3 OHV z essiego. Wchodzi bez problemu. Ze skrzynia tez nie bylo problemu. Auto ma swoje lata a silnik jest z 88r.
BTW. jesli ktos ma taki silnik ale nowszy (maly przebieg) to prosze o cynk |
|
|
|
 |
adamuus [Usunięty]
|
Wysłany: 19 Lip 2005, 07:20
|
|
|
silnik do 1,4 na gazniku powinienes moc przelozyc bez wiekszych problemow. jesli chodzi o wtrysk to juz wieksza zabawa i koszty (kable komputer pompa paliwa w zbiorniku). w escorcie silniki byly identyczne jak we fiescie tak wiec przekladka nie stanowi problemow. jesli chodzi o skrzynie to rzeczywiscie w essim byly inne mocowania ale to tez nie problem poniewaz same skrzynie sa takie identyczne tzn ich obudowy (roznia sie tylko tym elementem mocowania ktory jest i tak przykrecany do skrzyni - nie jest na stale zamocowany). tak wiec uchwyt zdejmujesz ze swojej skrzynki i wkladasz do escortowej.
nie wiem czy chcesz tylko czy chcesz to zrobic na legalu. bo o ile 1,1 i 1,3 sa w wygladzie niemal identyczne to 1,4 juz sie sporo rozni. |
|
|
|
 |
aLd [Usunięty]
|
Wysłany: 20 Lip 2005, 13:28
|
|
|
Jeszcze jedno pytanie w takim razie.
Zakladamy ze mam silnik, stoi w garazu i jest to 1.3 na monowtrysku, uzbrojony z pelna wiazka itp, itd.
U siebie mialem 1.1 gaznik.
Jak to zrobic zeby wymienic? Da rade wsadzic po prostu 1.3 na wtrysku i podpiac wiazke razem z komputerem czy to bedzie duzo przerabiania elektryki?
Pytanie 2: Czy moge zamienic kolektor ssacy i z 1.3 wtryskowego zrobic 1.3 gaznikowy? Bardziej by mi to odpowiadalo ze wzgledu na inst.gazowa? |
|
|
|
 |
PumaRST
Princessa of Ułęż


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 20 Lip 2005, 16:01
|
|
|
pewnie i sie nawet nie zastanawiaj!! jesli masz gaz pod ten 1,1 to załuż kolektor z gażnikiem. odpada ci preróbka gazu, wiązki elektrycznej itp. a najlepiej wykożystaj silnik 1,3 a asprzet z 1,1 tak żebys nie musiał nic przerabiac. to bedzie tak jak bys wsadzał taki sam silnik!!! |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|