Maglownica XR2i RS1800 |
Autor |
Wiadomość |
XD2i
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 25 Dołączył: 29 Sie 2019 Posty: 23 Skąd: Stoolica
|
Wysłany: 2 Wrz 2019, 16:47 Maglownica XR2i RS1800
|
|
|
Witam wszystkich bardzo serdecznie! Piszę z prośbą o pomoc i doradztwo związane z maglownicą w mojej XR2i. Element mianowicie jest już w stanie nie zdatnym do użytku, więc nadarza się konieczność wymiany. Moja Fiesta posiada maglownicę bez wspomagaia, moje pytania są następujące: Skąd i jaką maglownice warto kupić? Czy są jakieś zamienniki warte uwagi lub ominięcia (O ile są). Czy dla wersji XR2i RS1800 jest to element który może być zapożyczony ze słabszych wersji silnikowych, czy są jakieś różnice, które nie pozwalają na przekładkę? Czy przy okazji wymiany warto się zainteresować wymianą jakiś innych elementów które można łatwo ogarnąć przy okazji? Czy montaż wspomagania jest opłacalny? Z góry dzięki za odpowiedzi! Pozdrawiam! |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 9 Wrz 2019, 13:01
|
|
|
Możesz założyć wspomaganie, ale potrzebujesz bardzo dużo części, skompletowanie będzie w chwili obecnej na pewno trudne. Potrzebujesz mocowanie przednie silnika pod wspomaganie do zeteca fiesta mk3, pompę wspomagania, alternator, maglownicę, węże, kolumnę kierowniczą wraz z krzyżakiem pod wspomaganie.
Zwykły magiel możesz przełożyć z każdej fiesty mk3/forda Ka |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
zwardek
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010 Posty: 325 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 9 Wrz 2019, 15:14
|
|
|
trochę off top: moje subiektywne zdanie jest takie, że mając kilka mk3 bez wspomagania odczucia z jazdy są zdecydowanie lepsze niż w mk5 sport ze wspomaganiem - do mk3 zawsze kupowałem nowy ori krzyżak |
_________________ MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
MK3 1991 1.6 RS Turbo 2019 -
VW Multivan 2.5 TDI 2022 -
Subaru Impreza GT 2.0 2023 - |
|
|
|
|
Peedro
Klubowicz
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 9 Wrz 2019, 21:50
|
|
|
zwardek, odczucia są lepsze do czasu kiedy trzeba przelecieć szybko szykanę, albo sekwencje zakrętów lewo prawo Ja mając chianti 1,4 ze wspomaganiem poczułem dopiero jak fajnie można fiestą jeździć po zakrętach nie urywając sobie rąk... |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
|
FIESTA Moondust
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.4i/75KM
Imię: Mateusz
Dołączył: 11 Lip 2018 Posty: 257 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 11 Wrz 2019, 16:14
|
|
|
Jeśli jeszcze to jest to w Sanoku na szrocie jest maglownica ze wspomaganiem tyle, że z wersji 1.3. Więc bez akcesoriów które do Twojego były by potrzebne. Ale sama przekładnia bardzo dokładnie zregenerowana w ubiegłym roku. Jeździło mi się na niej perfekcyjnie. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.