Piski pod maską |
Autor |
Wiadomość |
kowal930120
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 10 Lut 2015 Posty: 8 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 1 Sty 2016, 17:43 Piski pod maską
|
|
|
Witam
W ostatnim czasie kiedy zaczeły nadchodzić coraz bardziej mocniejsze ochłodzenia zauważyłem w mojej fieścinie jeden mankament
A jest on podczas ruszania strasznie piszczy spod maski samochodu tak na okres 3 sekund po czym ustaje nastepnie jak zmienie bieg na 2 to tez popiszczy chwile i ustaje wszystko wraca do normy jak silnik sie dobrze nagrzeje
Co to moze byc pasek klinowy do wymiany czy jedynie do regulacji
Drugie pytanko brzmi następująco
W ostatnim czasie wymieniałem klocki płyn i tarcze i przewody hamulcowe plus cylinderki i szczecki (ogółem prawie cały uklad hamulcowy) Jednak podczas jechania na świeta zauwazyłem jeden dziwny psikus podczas jazdy powzyzej 70 na godzine i wcisnieciu hamulca mocnej w podłoge strasznie drży kierownica i wali a hamowanie przewaznie konczy sie na pisku opon
Wiem ze moze byc dużo teorii ale tak prosił bym moze o sprecyzowanie problemu jak na razie nie mam czasu jechac do mechanika i powiedziec co sie dzieje ze względu na prace
Pozdrawiam i prosze o pomoc
ps. Jestem Laikiem w te sprawy wiec prosze o wyrozumiałość |
|
|
|
 |
Ganda
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Grzegorz
Dołączył: 30 Paź 2014 Posty: 297 Skąd: Świnoujście
|
Wysłany: 1 Sty 2016, 17:54 Piski pod maską
|
|
|
kowal930120 napisał/a: | hamowanie przewaznie konczy sie na pisku opon |
a jak ma się kończyć, w aucie bez abs'u
Niezłe śmieci miałeś wcześniej w układzie hamulcowym, bo dopiero teraz odczuwasz jak ten samochód naprawdę hamuje przy większych prędkościach. |
_________________
Fajne I "Ekonomiczne" Solidne Tanie Auto |
|
|
|
 |
kowal930120
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: C
Silnik: 1.1/50KM
Dołączył: 10 Lut 2015 Posty: 8 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 1 Sty 2016, 18:10 Piski pod maską
|
|
|
ale przed wymiana spokojnie hamował a teraz tak że całą kierownica lata podczas mocniejszego hamowania |
|
|
|
 |
arekw
Model: Ford Fiesta Mk5`01
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 22 Lut 2015 Posty: 137 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 1 Sty 2016, 18:39 Piski pod maską
|
|
|
jeśli piszczenie z pod maski zwiększa częstotliwość gdy dodajesz gazu i w pewnym momencie przestaje to musisz zwiększyć naciąg paska,a najlepiej go wymienić bo koszty nie są duże. Co do bicia kierownicy to może nie dokręcone koła? |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2 Sty 2016, 03:12 Piski pod maską
|
|
|
bicie kierownicy to mogą być krzywe tarcze. Albo ktoś spartolił montaż, albo sie wadliwe trafiły. |
|
|
|
 |
yoyo72
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 52 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1023 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 5 Lut 2016, 08:12 Piski pod maską
|
|
|
Stawiam na tarcze. Mialem to samo w xrce. Sprawdź jeszcze czy są zaciski dokrecone i czy klocki nie są luźne. |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
 |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.