ECU z 2.0 do 1.8 |
Autor |
Wiadomość |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 10 Lut 2015, 22:45 ECU z 2.0 do 1.8
|
|
|
Kiedyś mi się obiło o uszy, że Zetec 1.8 po zmianach na większy dolot i poprawiony wydech lepiej hasa na ECU od 2.0 typu DEEP, czy DEWY. Mowa oczywiście o Silvertopie.
Niestety nie mogę nigdzie znaleźć info na ten temat. Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć? |
|
|
|
 |
jay

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 39 Dołączył: 29 Gru 2013 Posty: 76 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10 Lut 2015, 23:37
|
|
|
u mnie po zmianie ecu przy obecnych już gratach z 2.0 (przepustnica i obudowa przepływki) auto zrobiło się żwawsze,stabilniej pracuje na wolnych no i mniej pali
ewentualnie mogą to być tylko moje odczucia spowodowane jakąś tam euforią
Tyle tylko że ja mam rkc 115ps...
Kod: | Chłopie, weź napisz odpowiedź pod kolejnym postem, zamiast edytować obecny, dopiero wtedy będzie widać, że coś odpowiedziałeś, Parzych |
|
Ostatnio zmieniony przez Parzych 11 Lut 2015, 00:42, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 10 Lut 2015, 23:40
|
|
|
jay, zmienialeś z jakego na jakie? Bo blood_brother chyba pyta o różnice pomiędzy ecu z RSki 130KM, a mondeo 136KM. |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 11 Lut 2015, 00:49
|
|
|
jay, przeczytaj swój post, a konkretniej mój dopisek do niego... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 11 Lut 2015, 01:36
|
|
|
Tak jak vegetagt mówi, chodzi mi różnice między RSkowym, a 2.0. Niestety za nic nie mogę sobie przypomnieć gdzie o tym czytałem/słyszałem. Jedyne co wiem, ale nie jestem pewien, to wiązka jest do przerobienia, bo EDIS w 2.0 jest w ECU. |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 11 Lut 2015, 01:46
|
|
|
Ano, potrzebujesz zmodyfikować wiązkę, lub założyć wiązkę z futury. Ponadto 2.0 ma uboższą mapę paliwową i na pewno mniej agresywną (dlatego też 2.0 w fieście jest bardzo oszczędne - u mnie oscylowało w granicach 7-8l) - ale co do tego 100% pewności nie mam. Za to pewnym jest że 2.0 DEEP ma niżej odcinkę od kompa RSki i ta odcinka inaczej wygląda . Wg. mnie nie warto zmieniać. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 11 Lut 2015, 02:13
|
|
|
Czyli jak rozumiem, nie warto myśleć o tym, póki faktycznie nie będzie musiał obsłużyć 2.0 pod machą? |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 11 Lut 2015, 20:53
|
|
|
Nawet 2.0 bym próbował na rsce, lub złożyć jakąś świnke bo ja do końca nie byłem zadowolony z mojego 2.0 - na pewno mogło to jeszcze lepiej jeździć i osiągnąć większą moc. Wg mnie komp z mondeo 2.0 jest nastawiony na typową zwykłą jazdę (stąd wysoki moment już dość nisko etc.), RSka to jednak RSka i tam musi być bardziej agresywna mapa, bo to w końcu niby usportowiona wersja. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 34 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 11 Lut 2015, 22:10
|
|
|
fuel implant/EMU |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 12 Lut 2015, 00:04
|
|
|
EMU jest za drogie Pewnie i tak się skończy, że kupię DET'a do obecnego 1.8 i w miarę możliwości sam to wystroję |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 12 Lut 2015, 02:52
|
|
|
Peedro napisał/a: | Nawet 2.0 bym próbował na rsce |
czemu? |
|
|
|
 |
|