[MK3] Różnice w ECU z S'ki i RS'a |
Autor |
Wiadomość |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 3 Lip 2011, 14:37 [MK3] Różnice w ECU z S'ki i RS'a
|
|
|
Witam
Tak jak w temacie, czy są jakieś istotne różnice w tych ECU? Bo nie wiem, czy wkładać do siebie to co mam, czy szukać ECU od RS'a. |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 3 Lip 2011, 17:34
|
|
|
miałem przy motorku 1.8 105 i kompa z 105 i z RSki i na kompie z RSki żwawszy był. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 3 Lip 2011, 18:47
|
|
|
Mam oba więc przy odrobinie czasu mógłbym to sprawdzić, ale może być ciężko wyczuć różnice w czasie jazdy. Teoretycznie ten od Rs`ki powinien mieć wyżej przenesioną odcinke i podawać więcej paliwa przy obrotach bliskach mocy max. S`ka ma moc maksymalna przy 5500 a RS`ka przy 6250. W praktyce to jednak bywa różnie |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 3 Lip 2011, 21:24
|
|
|
No na kompie z RSki gdzieś tak przy 4 tysiącach ma pierd**nięcie, na kompie z 105 (escort, ale chyba to samo przecież co eSka) było biedniej w moim przypadku. |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 3 Lip 2011, 21:33
|
|
|
Peedro napisał/a: | No na kompie z RSki gdzieś tak przy 4 tysiącach ma pierd**nięcie |
To fakt ale to chyba ogólnie charakterystyka wałków rozrządu w RS, chociaż nie mam doświadczenia z kompami więc może faktycznie ma na to jakiś wpływ |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
Peedro
Klubowicz

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 36 Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 3057 Skąd: Mystków
|
Wysłany: 3 Lip 2011, 21:37
|
|
|
madek napisał/a: | To fakt ale to chyba ogólnie charakterystyka wałków rozrządu w RS, |
Wałki wg mnie nie, bo moje spostrzeżenia są z 1.8 105 koni |
_________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
Żaba - RIP |
|
|
|
 |
madek

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006 Posty: 1755 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 3 Lip 2011, 21:45
|
|
|
No chyba że tak
Szkoda że na zlot nie wziąłem ECU z S`ki, była okazja porównać je na hamowni. |
_________________ była sobie RS`ka... |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 4 Lip 2011, 00:57
|
|
|
Czyli wychodzi na tą, że różnią się tylko mapą? W tej chwili mam komputer z 1.6 16V i wtryski z RS2000 i moim głównym celem na razie jest sprawienie, żeby auto się nie przelewało i ograniczyć spalanie, czyli ECU co mam z S'ki i powrót na wtryski z RS'a, które dostanę lada dzień. Docelowo wrócą wtryski z RS2000, a ECU dostanie jakiegoś piggyback'a. Czyli wychodzi na to, że w tym przypadku nie ma sensu szukać ECU z RS'a? |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.