Piszczący pasek |
Autor |
Wiadomość |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 30 Cze 2014, 17:28 Piszczący pasek
|
|
|
Od jakiegoś czasu piszczy mi pasek osprzętu, bądź coś w jego okolicach. Wymieniłem pasek, rolka prowadzącą (mam na sztywno napięty pasek) i alternator został sprawdzony i dostał na wszelki wypadek nowe łożysko.
Piszczenie jest na tyle dziwne, że piszczy tylko jak jest zimny silnik i jak jest naprawdę mokro.
Może ktoś ma pomysł, co to może być? |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3356 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 30 Cze 2014, 19:30
|
|
|
zużyte (wyślizgane) koła pasowe, albo spróbuj posypać talkiem i mocniej napiąć |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 30 Cze 2014, 19:45
|
|
|
albo wymień koło pasowe alternatora, koszty nieduże bo ok 50 zł z zamiennika. Jest specjalny klej do pasków w areozolu ale efekt jest na miesiąc góra. |
|
|
|
 |
TSRules

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 30 Cze 2014, 20:09
|
|
|
a czasami piszczy bo jest źle napięty, warunki atmosferyczne raczej tez tu mają znaczenie |
_________________
 |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 30 Cze 2014, 21:06
|
|
|
Pompę wody w takim razie mogę wykluczyć, bo była wymieniana z pół roku temu razem z rozrządem, na fordowską.
Jest może jakiś sposób, żeby sprawdzić, czy to się ślizga na alternatorze, czy na wale?
Źle napięty (za słabo) nie jest, bo mam tylko jedną pozycję napięcia paska, a jeździło już tak 2-3 lata i nic nie piszczało. Co najwyżej, może być odrobinę za mocno napięty. |
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 1 Lip 2014, 18:24
|
|
|
Problem chyba rozwiązany.
Woda kapała na rolkę prowadzącą, przez co kawałek farby się złuszczył i się ślizgało. Zdarłem całą farbę z rolki, popsikałem jakimś wynalazkiem do pasków i na razie cisza.
Uroki maski z RST |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.