Wysokie obroty na biegu jałowym |
Autor |
Wiadomość |
PawelBW62
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Paweł
Dołączył: 08 Lut 2014 Posty: 12 Skąd: Borów Wielki
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 22:12 Wysokie obroty na biegu jałowym
|
|
|
Witam..
Kupiłem ostatnio dawce do mojej fiesty z silnikiem 1,3 na mono-wtrysku. jest mały problem cały czas są wysokie obroty jak odpalę oraz nie idzie jechać i się zalewa na monowtysku.
co jest tego przyczyną?? Juz wymieniłem silniczek korkowy oraz ten czerwony wihajster z 3 kabelkami obok silniczka korkowego. |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 07:58
|
|
|
obstawiam, że na 99% 'ten czerwony wihajster' który nazywa się CPP jest źle założony |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
blood_brother
King of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 36 Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 848 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 23:10
|
|
|
I upewnij się, że nie założyłeś krokowego do góry nogami, bo z tego co kojarzę tam jest na 2 śrubki krokowy. |
|
|
|
 |
radxcell

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 08 Cze 2009 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Lut 2017, 12:55
|
|
|
panowie, jak to sprawdzić na szybko?
właśnie jestem po wymianie silnika, został mój wtrysk, a zaczęły się problemy z wysokimi obrotami - trzymają około 5-10 sekund, dopiero spadają. na poprzednim silniku nie było żadnego problemu. coś może być źle złożone?
dzięki, rdx |
_________________ I am no hero. Never was. Just an old killer hired to do some wet work....
 |
|
|
|
 |
katedroloz
Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Karol
Dołączył: 06 Lis 2016 Posty: 48 Skąd: Szczytna
|
Wysłany: 11 Lut 2017, 14:01
|
|
|
Wypipkaj błędy z komputera, sprawdź czujniki temperatury powietrza dolotowego (tu jak sciagałem przy niskich temperaturach obudowe filtra to miał podobne objawy do opisywanych przez ciebie) i cieczy chłodzącej, jak kolega wyzej sprawdz czy dobrze zalozony CPP, ma być założony wyprowadzeniami do góry. Po wypipkaniu błędów powiedz co jest, bo tak czarować można. |
|
|
|
 |
DemptD
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35 Dołączył: 11 Lis 2007 Posty: 2231 Skąd: Piekary Śląskie
|
Wysłany: 11 Lut 2017, 20:05
|
|
|
Zacznij demontażu CPP i ponownego założenia, ten 'cypel' musi wejść w odpowiednie miejsce bo inaczej nie będzie reagować na pedał gazu, a jak nie pomoże to wymruganie błędów a potem wg tego co poniżej napisane
radxcell napisał/a: | został mój wtrysk |
wyczyść porządnie cały układ dolotowy na początek, potem sprawdź jego podłączenie (ten mały wężyk od spodu), szczelność przewodu do map sensora, ewentualnie jeszcze przeczyść krokowca - potem standardowo reset kompa wg procedur
katedroloz napisał/a: | tu jak sciagałem przy niskich temperaturach obudowe filtra to miał podobne objawy do opisywanych przez ciebie |
w każdym temacie który ma coś wspólnego z kosiarką piszesz, że zdejmowałeś patelnie przy niskich temperaturach - odpuść już to sobie - ja kiedyś też zdejmowałem i takich objawów nie było, więc nie chwaliłbym się tym, że masz coś nie tak z silnikiem |
_________________ ...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna® |
|
|
|
 |
brewa7

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Aleksander
Wiek: 36 Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ
|
Wysłany: 12 Lut 2017, 00:43
|
|
|
jak wysokie obroty? ile ma? Moja exkosiarka na zimno też miała lekkie problemy z przyspieszaniem i ją trochę dusiło, ale jak trochę rozgrzał się silnik to szła normalnie. |
_________________ Była: MK3
Jest: P206
 |
|
|
|
 |
radxcell

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Inna
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 08 Cze 2009 Posty: 40 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Lut 2017, 09:52
|
|
|
brewa7 napisał/a: | jak wysokie obroty? ile ma? Moja exkosiarka na zimno też miała lekkie problemy z przyspieszaniem i ją trochę dusiło, ale jak trochę rozgrzał się silnik to szła normalnie. |
U mnie jest odwrotnie - na zimno ładnie spadają, jak popracuje z 2 km, to się zaczyna. Nie mam obrotomierza, ale szacuję, ze trzyma na 1500-2000, po kilku(nastu) sekundach zafaluje, zejdzie na jakieś 1200-1500, znowu zafaluje i po kilku sekundach zejdzie do normalnego wolnego.
Mechanik ze mnie żaden, więc spytam - znajdę tu gdzieś jak się sprawdza błędy w komputerze, to słynne "wypipkaj błędy"?
edit: znalazłem wątek, więc zgłębiam temat
CPP jest wyprowadzeniami do góry, z elektryką jest rzeźnia, bo kabelki zaizolowane duct tapem, kostki luźno latają.
Dzięki, R |
_________________ I am no hero. Never was. Just an old killer hired to do some wet work....
 |
|
|
|
 |
|