Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
23 Mar 2014, 12:57
Świeci sie połowa kontrolek (zdjecie)
Autor Wiadomość
neme77 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Imię: Michał
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Lut 2014, 20:50   Świeci sie połowa kontrolek (zdjecie)

Witam,

Pali sie polowa kontrolek (dzien wczesniej samochod zaliczyl bezproblemowo trase ~50 km)



Samochod DIESEL 1.6 70 Kw wersja Ti.

Wczesniej - w przedziale 6 miesiecy 2 razy byly problemy z elekronika. Wszystkie okazaly sie "falszywymi" alarmami, jednak teraz sie niepokoje, poniewaz pali sie znacznie wiecej ikonek.

PS: Reczny sie pali bo byl zaciagniety.

Dodatkowo:

- Nie ma ostrzezenia akustycznego, gdy pasy sa niezapiete.
- nie dziala wspomaganie kierownicy
- przy zmianie biegu, auto jakby samodzielnie na 1,5 sek dodaje jakies 500 obrotow po czym wraca do normy



Jutro / Najpozniej pojutrze mam zamiar jechac do mechanika, wiec wasze rade sa mile widziane.

Dzieki z gory!
Michal
Ostatnio zmieniony przez szynszyl 23 Mar 2014, 12:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
michal77 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.4 Duratec
Wiek: 46
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 606
Skąd: SWD
Wysłany: 12 Lut 2014, 20:59   

Raczej bez podłączenia do kompa nikt niczego nie wymyśli.
_________________
Ford Fiesta mk7 sport sea grey
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 12 Lut 2014, 21:07   

Akumulator nie był odłączny? Ciesze się ze mam mk 3 ;)
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
neme77 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Imię: Michał
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Lut 2014, 21:13   

@Marcinowaty

Akumulator jest w stanie idealnym i odpala przy najgorszych mrozach bez problemu.


@Michal77

Szukam caly czas na necie co to moze byc - tez na zagranicznch stronach lecz poki co bez sukcesu. Nie sztuka jechac do mechanika i zaplacic xxx(x?) zł :(
 
 
michal77 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.4 Duratec
Wiek: 46
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 606
Skąd: SWD
Wysłany: 12 Lut 2014, 21:56   

Marcinowaty napisał/a:
Akumulator nie był odłączny?
neme77 napisał/a:
Akumulator jest w stanie idealnym i odpala przy najgorszych mrozach bez problemu.
Chyba chodziło o to żeby wyłączyć aku na jakieś pół godziny.

neme77 napisał/a:
Nie sztuka jechac do mechanika i zaplacic xxx(x?) zł :(
Nie mówię żebyś od razu jechał do ASO, w niezależnych sewrisach z IDS-em podpięcie kosztuje ok 100zł, w serwisach bez IDS-a nawet mniej (tylko nie wiem czy wszystko pokaże).
Przynajmniej będziesz wiedział jakie błędy, tym bardziej jak to nie jest pierwszy raz.
_________________
Ford Fiesta mk7 sport sea grey
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 12 Lut 2014, 23:41   

Wykonaj test licznika. Z tego co pamiętam trzeba przytrzymać któryś klawisz przed włączeniem stacyjki. Zobacz czy przejdzie poprawnie test. jeśli przejdzie to w trybie testowym da się podglądać różne wartości, zobacz napięcie ładowania w zegarach. Prawdopodobnie informacja o nap ładowania jest rozsyłana po szynie CAN i bez poprawnego ładowania nie będzie działało wspomaganie abs kontrola trakcji. Śnieżynka jest od tego że jest zimno. Nad tym bym myślał. A jeśli ładowanie jest poprawne, należało by sprawdzić ciągłość wszystkich przewodów regulator napięcia <-> komp silnika/licznik. Pewność będzie po sprawdzeniu błędów sterownika ABS i silnika. Błąd jeśli jest, zapisał się trwale w sterowniku.
 
 
 
gospo 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Trend
Silnik: 1.4 16V/90KM
Dołączył: 13 Lut 2014
Posty: 1
Skąd: Sopot
Wysłany: 13 Lut 2014, 12:50   

Ach te nowoczesne samochody : P Im więcej elektroniki tym więcej może się popsuć... No po samym zdjęciu nikt niczego raczej nie wywnioskuje. Podłącz pod kompa i odczytaj błędy.
_________________
Twoja sygnatura była nieregulaminowa i została usunięta przez trzeci
Zapoznaj się z regulaminem.
 
 
neme77 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Imię: Michał
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13 Lut 2014, 18:41   

Odlaczylem aku w nadzieji ze komputer "zapomni" bledne ustawienia, jednak po ponownym wlaczeniu ta sama sytuacja.

@Diodalodz

Mialem bardzo malo czasu ale odpalilem ta wspomniana diagnostyke i jedyne co mi sie rzucilo w oczy to:




Any ideas?
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 13 Lut 2014, 19:43   

no ,z tego co widac to masz errora :hihihi: trzeba go odkodować.Ułatwi to poszukiwania przyczyny.
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
neme77 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Imię: Michał
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16 Lut 2014, 16:19   

Bylem u mechanika:

WSTEPNA diagnoza -> Filtr DPF....

Dam znac jak poznam problem juz faktycznie na 100 %.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Lut 2014, 16:47   

A jake jest połączenie pomiędzy DPF a wspomaganiem kierownicy ? Przecież to się kup nie trzyma.
 
 
 
neme77 

Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Titanium
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Imię: Michał
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 5
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16 Lut 2014, 19:22   

@Diodalodz

I tu masz racje. To dla mechanika tez bylo dziwne.... Ja podejrzewam ze to akurat "mini" usterka w komputerze.

W sob, wsiadajac do samochodu kontrolka sie nie palila (ABS, i informacja o tym ze jestem w poslizgu tez sie nie palily), a po przejechaniu ~1 km znow sie zapalily...

Mam nadzieje ze w poniedzialek bede wiedzial wiecej.
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 39
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5649
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Lut 2014, 21:48   

ABS i wspoma musi mieć inną przyczynę. A mechanik miał diagnoskop który łączył się ze sterownikiem ABS i wspomy ?
 
 
 
artax 

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Darek
Wiek: 59
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 393
Skąd: Świdnica
Wysłany: 17 Lut 2014, 20:18   

przeciez w twojej wersji masz na blacie kontrolkę od DPF.No i przy problemie dpf to ona powinna świecić <???>
pzdr
_________________
Jest 115 KM i 256 Nm :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Gry i inne bajery dla nudzacych sie w pracy
Mafios Linkownia 138 3 Sie 2015, 00:14
driver90
Brak nowych postów świeci sie kontrolka nie zamknietych drzwi
browarek10 Elektryka ogólna 2 28 Lip 2014, 07:03
browarek10
Brak nowych postów [MK4] Przednie glośniki - połowa nie działa
GRZESIEK877 Car Audio i CB 7 17 Kwi 2010, 22:28
Szymonnn
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi stozek zdjecie
szerszen1202 Tuning mechaniczny 8 27 Sie 2006, 23:22
Gość
Brak nowych postów Zdjecie poduszki kierowcy
vito2m Elektryka ogólna 2 30 Kwi 2015, 04:45
vito2m


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.