Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hamulce, kontrolki, mk3, plyn hamulcowy

Przesunięty przez: szynszyl
1 Cze 2012, 10:16
[MK3] Kontrolka hamulca
Autor Wiadomość
Fordzik88 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 257
Skąd: Brwinów
Wysłany: 1 Cze 2012, 08:54   [MK3] Kontrolka hamulca

Witam, od ok tygodnia, zauważyłem, że w mojej fieście, podczas hamowania zapala się kontrolka hamulca ręcznego. Nie dzieje się to przy każdym hamowaniu, zawsze wtedy, kiedy przy dość dużej prędkości, zjeżdżam z górki i hamuję, ale także przy wolnej jeździe. Dzisiaj mi się zapaliła, i paliła przez jakiś czas, ręcznego nie zaciągałem, hamowałem zwykłym hamulcem roboczym (nożnym). Co może być tego przyczyną? Czy miał ktoś z was podobny problem?

P.S. Dodam, ze od pewnego czasu podczas hamowania przy szybkiej jeździe tak jakby coś stukało i pukało i całe autko dostaje wibracji.

Pozdrawiam Łukasz
_________________
Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i :)
Ostatnio zmieniony przez bidżej 3 Cze 2012, 09:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Cze 2012, 09:26   

Płynu hamulcowego dolej, bo pewnie masz mało a kontrolka jest wspólna.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Fordzik88 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 257
Skąd: Brwinów
Wysłany: 1 Cze 2012, 09:53   

JoeMix, ale ja płyn mam, bo pierwsze co zrobiłem to właśnie sprawdziłem. Więc to raczej nie to.
_________________
Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Cze 2012, 10:01   

Możliwe że walnięty jest czujnik lub kabel gdzieś ma zwarcie do masy,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Fordzik88 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 257
Skąd: Brwinów
Wysłany: 1 Cze 2012, 10:12   

Hmm no dobra, to posprawdzam kabelki, a czy moze być tak, ze klocki już mam starte i ta dioda od ręcznego mnie informuje o tym??
_________________
Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Cze 2012, 10:31   

W mk3? Mało prawdopodobne,,, w dodatku od tego jest inna kontrolka,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Vegaa 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 79
Skąd: Lublin
Wysłany: 1 Cze 2012, 10:48   

To samo miałem w Mk4, płyn miałem pomiędzy MIN a MAX tak lekko ponad połowe a się zapalała przy hamowaniu. Dolałem płynu lekko ponad MAX i już się nie zapala.

Fordzik88 napisał/a:
P.S. Dodam, ze od pewnego czasu podczas hamowania przy szybkiej jeździe tak jakby coś stukało i pukało i całe autko dostaje wibracji.


Heh, też to mam :-P U mnie szczęki w bębnach jeszcze są, ale mam do wymiany tylne przewody hamulcowe i może to przez to. Jak zmienie przewody to się dowiem a nie mam kiedy tego zrobić, to w huk roboty :|
 
 
Fordzik88 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 257
Skąd: Brwinów
Wysłany: 1 Cze 2012, 11:14   

Vegaa, no ja też mam pomiędzy min a max, i nie dolewałem, moze faktycznie doleję, i zobaczymy co się będzie działo.

JoeMix, hehe a juz myślałem, że mam prawie Lexusa, na stanie :D
_________________
Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i :)
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 1 Cze 2012, 11:20   

Jeśli to objaw stały i umiesz zahamować by się zaświeciła kontrolka to zdejmij ze zbiorniczka jeden przewód i zobacz czy się zaświeci - jak nie no to masz przetopiony pływak w czujniku, jeśli poziom płynu dobry,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Fordzik88 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Wiek: 36
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 257
Skąd: Brwinów
Wysłany: 1 Cze 2012, 11:35   

Oki, dzisiaj po powrocie z roboty wszystko obadam co i jak. Dzięki za pomysły, Pozdrawiam
_________________
Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.