Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: hcs, kompresja, mk3, pierscienie

[MK3] Wymiana pierścieni
Autor Wiadomość
LeVeL 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25 Sty 2012, 15:32   [MK3] Wymiana pierścieni

Siemka

Na wiosnę zabieram się za wymianę pierścieni bo mierzyłem ciśnienie i wyszło po 9 ! :placz:
z próba olejową wyszło 13 moje pytanko jest takie jakie mam kupić pierścienie bo patrzałem na allegro to jest ich sporo i czy jak bym chciał wymieniać panewki czy potrzebny by był szlif wału.Czy ktoś to robił i jak to najlepiej zrobić :) dziękuje i pozdrawiam.


Dodaje filmik gdzie .. Sami zobaczcie :)
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

czy wasze fofiki też chodzą jak diesle ?
_________________



http://www.youtube.com/user/LeVeL018?feature=mhee

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=61531
Ostatnio zmieniony przez bidżej 25 Sty 2012, 20:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Madam 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 118
Skąd: Ostrołeka
Wysłany: 25 Sty 2012, 16:45   

Tak moja pracuje jak DIESEL. Kumple nazywaja ja Kopaczka albo Grzechotnik.

Ja rok temu wymienialme pierscienie (Strasznie chlal olej i zalewal swiece). Kupilem zestaw oryginaly GOETZE i do dzis nie mam problemow. Oleju wogole nie bierze (mam zalany Mobil 15w40). Zadnych szlifow i planowań głowicy nie robilem.

Wymiana pierscieni, uszczelki glowicy, uszczelki misy olejowej i uszczelki pokrywy zaworow napewno Ciebie czeka. Reszta zalezna od stanu jaki ujzzysz po rozkreceniu silnika.
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 25 Sty 2012, 20:33   

9 barów to jeszcze bez tragedii :-P no ale jak już się uprzesz, to nie taniej będzie kupić drugi silnik?
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 25 Sty 2012, 20:36   

bidżej napisał/a:
to nie taniej będzie kupić drugi silnik?

1.3 :V:
najlepiej endura
są młodsze więc łatwiej o taki w dobrym stanie
i zawsze 10 pasikoni więcej
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 39
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 25 Sty 2012, 21:22   

Kompresja u ciebie nie jest taka tragiczna, moze to wina zaworów :fox: . ja przestałem zwracac uwage :devil: .
 
 
 
LeVeL 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Wysłany: 26 Sty 2012, 13:27   

Głowica jest po regeneracji :) a przez pierścienie chleje sobie olej :) a gdy bym je wymienił to kopniaka by dostał.Czyli powiadacie że nie muszę nic szlifować ?

dodam że jestem w posiadaniu honownicy

czy warto jej użyć ? czy nie warto wyciągać silnika do tej czynności

Edit: Jak mam dobrać pierścienie ? na allegro jest ich sporo
Madam tych pierścieni użyłeś ?
http://allegro.pl/piersci...2027401946.html
_________________



http://www.youtube.com/user/LeVeL018?feature=mhee

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=61531
 
 
 
LeVeL 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Wysłany: 1 Lut 2012, 12:59   

wie ktoś jakie powinno być sprężanie ? bo na innych forach piszą że około 13 , a w autodacie podają że 9,5 więc jak ?
_________________



http://www.youtube.com/user/LeVeL018?feature=mhee

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=61531
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 4003
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 1 Lut 2012, 13:13   

LeVeL, 9.5 brzmi jak stopień sprężania ( stosunek objętości powietrza w cylindrze silnika na końcu suwu ssania do objętości powietrza na końcu suwu sprężania (c) wiki ), a 13 brzmi jak sprężanie/kompresja ( czyli to, co mierzymy manometrem )
 
 
LeVeL 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 31
Dołączył: 23 Lis 2011
Posty: 77
Skąd: Wrocław
Wysłany: 1 Lut 2012, 13:42   

mój błąd możliwe że nie doczytałem :krzesłemgo: :krzesłemgo:
_________________



http://www.youtube.com/user/LeVeL018?feature=mhee

http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=61531
 
 
 
bidżej 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 37
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 4784
Skąd: Stuttgart
Wysłany: 1 Lut 2012, 13:50   

tylko że 13 to te auta niekoniecznie miały jak zjechały z taśmy :-P
_________________
www.twojrobot.blogspot.com
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.