[MK3] Wymiana pierścieni |
Autor |
Wiadomość |
LeVeL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 32 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 15:32 [MK3] Wymiana pierścieni
|
|
|
Siemka
Na wiosnę zabieram się za wymianę pierścieni bo mierzyłem ciśnienie i wyszło po 9 !
z próba olejową wyszło 13 moje pytanko jest takie jakie mam kupić pierścienie bo patrzałem na allegro to jest ich sporo i czy jak bym chciał wymieniać panewki czy potrzebny by był szlif wału.Czy ktoś to robił i jak to najlepiej zrobić dziękuje i pozdrawiam.
Dodaje filmik gdzie .. Sami zobaczcie
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
czy wasze fofiki też chodzą jak diesle ? |
_________________
http://www.youtube.com/user/LeVeL018?feature=mhee
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=61531 |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 25 Sty 2012, 20:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Madam
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 31 Paź 2007 Posty: 118 Skąd: Ostrołeka
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 16:45
|
|
|
Tak moja pracuje jak DIESEL. Kumple nazywaja ja Kopaczka albo Grzechotnik.
Ja rok temu wymienialme pierscienie (Strasznie chlal olej i zalewal swiece). Kupilem zestaw oryginaly GOETZE i do dzis nie mam problemow. Oleju wogole nie bierze (mam zalany Mobil 15w40). Zadnych szlifow i planowań głowicy nie robilem.
Wymiana pierscieni, uszczelki glowicy, uszczelki misy olejowej i uszczelki pokrywy zaworow napewno Ciebie czeka. Reszta zalezna od stanu jaki ujzzysz po rozkreceniu silnika. |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 20:33
|
|
|
9 barów to jeszcze bez tragedii no ale jak już się uprzesz, to nie taniej będzie kupić drugi silnik? |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 20:36
|
|
|
bidżej napisał/a: | to nie taniej będzie kupić drugi silnik? |
1.3
najlepiej endura
są młodsze więc łatwiej o taki w dobrym stanie
i zawsze 10 pasikoni więcej |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 25 Sty 2012, 21:22
|
|
|
Kompresja u ciebie nie jest taka tragiczna, moze to wina zaworów . ja przestałem zwracac uwage . |
|
|
|
 |
LeVeL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 32 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
LeVeL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 32 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
vegetagt
Administrator / Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4011 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 1 Lut 2012, 13:13
|
|
|
LeVeL, 9.5 brzmi jak stopień sprężania ( stosunek objętości powietrza w cylindrze silnika na końcu suwu ssania do objętości powietrza na końcu suwu sprężania (c) wiki ), a 13 brzmi jak sprężanie/kompresja ( czyli to, co mierzymy manometrem ) |
|
|
|
 |
LeVeL
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Ghia
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Robert
Wiek: 32 Dołączył: 23 Lis 2011 Posty: 77 Skąd: Wrocław
|
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 1 Lut 2012, 13:50
|
|
|
tylko że 13 to te auta niekoniecznie miały jak zjechały z taśmy |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.