Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: cvh, obroty, odpalanie

[MK3] Nierówna praca, problemy z odpaleniem - 1.6 CVH
Autor Wiadomość
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 31 Mar 2011, 16:38   [MK3] Nierówna praca, problemy z odpaleniem - 1.6 CVH

Witajcie. Znowu ja i znowu problem, tym razem silnik, mianowicie mój cvh*oj. Zacznijmy od problemu z odpalaniem, rano najczęściej odpali na rys, ale zdarza mu się że trzeba gaz wcisnąć żeby zapalił, potem za każdym razem jak przyjadę, zostawię auto, za jakiś czas zapalić chce to muszę z gazem, chyba że przyjadę i do 5min wrócę to odpali od razu, z tego co widziałem to przy odpaleniu zadymi na biało, dość spora chmura, jak jest zimniej to na zimnym kopcił, tak jak teraz nie widać żeby kopcił. Na wolnych obrotach skaczą obroty tak ze czasem zgaśnie, czasem trzyma dobre, czasem 2k. Kolejne co dziś zauważyłem jak stałem w kolejce na stacji, jak falują obroty coś kopci trochę. Jak się jedzie, puści się nogę z gazu to silnik czasem przerywa, raz czy dwa razy. Kolejne co mi się przypomniało to jak się odpali, jedzie na ciepłym to lubi zgasnąć czasem jeszcze. Nowe świece i przewody, komplet NGK. Co może być przyczyną tego? Bo już mnie to zaczyna prawdę mówiąc za bardzo denerwować i chyba spowrotem hcsa włożę :rotfl:
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Ostatnio zmieniony przez trzeci 31 Mar 2011, 20:07, w całości zmieniany 1 raz  
Profil Facebook
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 31 Mar 2011, 16:42   

Układ regulacji wolnych obrotów,,, nie wiem zawór chyba tam jest.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3356
Skąd: Roskilde
Wysłany: 31 Mar 2011, 16:53   

a lambde patrzył Ty?
kompresja wałek rozrządu
woda Ci nie ucieka?
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 31 Mar 2011, 16:56   

Woda nie ucieka, wałek nie patrzyłem, kompresji też jeszcze nie sprawdzałem, lambda wydaje mi się ze jest dobra. Idę za chwile pogrzebać przy tym i zobaczymy czy coś znajdę
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3356
Skąd: Roskilde
Wysłany: 31 Mar 2011, 17:01   

zmierz kompresje powinna wynosic od 12 do 14 bar jak mniej to wiesz o co chodzi
na odpalonym silniku zmierz czy lambda daje napięcie w granicach 0 - 1 V
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 31 Mar 2011, 17:34   

Hm co mnie zdziwiło, ustawiłem sobie przepustnice żeby chodził, odpiąłem krokówkę a silnik dalej faluje...
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 31 Mar 2011, 18:12   

Może jest nieszczelna?
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
mnich90 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Michał
Wiek: 33
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Żukowo
Wysłany: 1 Kwi 2011, 18:29   

Witam , wiem że to nie jest temat w ktorego na którym powinienem to napisac ale nie moglem znalesc odpowiedniego. Mam takie pytanie czy w silnikach HCS 1.1 CFI matowano tłumnik szmerów ssania ? bo troche mnie dziwi ze obudowa filtru powietrza jest zakończona takim otworem wlotowym , a gdy otworzymy maske to po lewej stronie miedzy przednimi reflektorami a nadkolem jest troche pusto . Mam nadzieje ze mi na to odpowiecie :)
 
 
 
bojarek 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Ghia
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Grześ
Wiek: 77
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 153
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Kwi 2011, 19:21   

mnich90:
mnich90 napisał/a:
po lewej stronie miedzy przednimi reflektorami a nadkolem jest troche pusto
To jest miejsce dla zbiorniczka płynu pompy wspomagania. Tłumik szmerów ssania... maluchy miały montowane między filtrem powietrza a gaźnikiem.
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3356
Skąd: Roskilde
Wysłany: 1 Kwi 2011, 20:06   

we fiescie jesto niepotrzebne obudowa filtra tlumi dzwiek zasysanego powietrza Pietrek sprawdz czy kolektor ssacy masz szczelny
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 3 Kwi 2011, 22:03   

Problem rozwiązany, okazało się że zawór przepływowy ma uszkodzoną membranę, podciśnienie zasysało paliwo, tak że zalewało znowu silnik, temu problemy z odpalaniem bo zalany, temu kopcił, falował. Tak ze warto też to sprawdzić jeśli ktoś ma podobne problemy.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 3 Kwi 2011, 22:49   

chodzi o tą gruszkę co na listwie paliwowej jest? regulująca ciśnienie ;/
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 3 Kwi 2011, 23:09   

Tak :) o nią właśnie :)
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - CVH Turbo
seria & modyfikacje
PumaRST Tuning mechaniczny 26 13 Paź 2012, 09:42
Daras84
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.