[MK3] Falujące obroty na zimnym silniku, zaszroniony redukto |
Autor |
Wiadomość |
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 24 Gru 2010, 20:12 [MK3] Falujące obroty na zimnym silniku, zaszroniony redukto
|
|
|
Mam mały problem. Non stop jak zapale zimną, przełącze na gaz mam falujące obroty biegu jałowego, tak jakby zaraz chciała zgasnąć. Gdy przejadę kawałek, wogóle ich nie mam i reduktor się mrozi. Płyn chłodniczy jest ok, drożnośc też. Czy to koniec reduktora? |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Gru 2010, 20:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 24 Gru 2010, 20:19
|
|
|
yyy eee yyy? znowu ty?
reduktor sie mrozi bo a) jest zimno b)silnik jest zimny
C) JAK CI OSTATNIO ZAMARZŁA WODA W UKŁADZIE TO ROZJ**AŁO REDUKTOR |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 24 Gru 2010, 20:25
|
|
|
Minimalna temperatura przy której powinna nastąpić zmiana Pb na LPG to 30 stopni na reduktorze |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
devill1991
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Łukasz
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lip 2010 Posty: 55 Skąd: KBC
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 11:55
|
|
|
teraz zrobiłem patent. Tam gdzie jest ta cała wajcha od gazu na przepustnicy, przykleiłem kawałek gumy z dętki i jakoś gra. Niby czasem zgaśnie ale tylko jak ją zakręce grubo powyżej 3000. |
_________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
kolejna biała xr2i-> na śrubki
SZACENUK! |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 14:11
|
|
|
Trąbi się o temperaturze i lpg cały czas na forum, a tu takie pytania padają,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3356 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 25 Gru 2010, 15:56
|
|
|
tego auta to chyba nie sprzedasz....;/ |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.