[MK3] Problem z obrotami i rozrusznikiem - 1.3 |
Autor |
Wiadomość |
grzeniu345
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: grzesiek
Wiek: 32 Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 21 Skąd: wymiarki
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 18:58 [MK3] Problem z obrotami i rozrusznikiem - 1.3
|
|
|
witam jestem nowy na waszym forum mam kilka spraw do was mam problem z moja fiesta 1.3 kat 1993r po odpaleniu wskakuje mi na duże obroty trwa to jakieś 2 minuty po czym obroty się regulują a na sprzęgle strasznie mam wysokie obroty od czego to może być co muszę w niej wymienić??
i jeszcze mam tez problem z rozrusznikiem strasznie charczy przy rozruchu
czekam na porady |
_________________ jestem jaki jestem ale sam do wszystkiego dochodzę małymi kroczkami sukcesywnie do przodu |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 28 Lis 2010, 19:06, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Krawiec

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 19:02
|
|
|
sprawdz czy Ci nie łapie lewego powietrza i przeczysc silniczek krokowy. |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
 |
grzeniu345
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: grzesiek
Wiek: 32 Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 21 Skąd: wymiarki
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 19:37
|
|
|
patrzyłem czy nie łapie lewego powietrza nawet zmieniłem filtry w tym powietrza chyba że pokrywe gażnika dekiel zasmaruje pod uszczelka sylikonem |
_________________ jestem jaki jestem ale sam do wszystkiego dochodzę małymi kroczkami sukcesywnie do przodu |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 19:39
|
|
|
do filtra to se ciągnąć może... za wtryskiem już nie może
sprawdź tam |
|
|
|
 |
grzeniu345
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: grzesiek
Wiek: 32 Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 21 Skąd: wymiarki
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 19:55
|
|
|
aha a jak dostać się tam za wtrysk w ogóle bezpiecznie jest ściągnąć ten wtrysk?? bo nigdy nie rozbierałem fiesty jak to zrobić?? |
_________________ jestem jaki jestem ale sam do wszystkiego dochodzę małymi kroczkami sukcesywnie do przodu |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 19:57
|
|
|
nie rozbieraj go
zobacz czy żaden przewód od podciśnienia sie nie odłączył |
|
|
|
 |
grzeniu345
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: grzesiek
Wiek: 32 Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 21 Skąd: wymiarki
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 19:57
|
|
|
a i nie wiesz co może być z tym rozrusznikiem ze charczy przy odpalaniu?? |
_________________ jestem jaki jestem ale sam do wszystkiego dochodzę małymi kroczkami sukcesywnie do przodu |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 20:00
|
|
|
elektromagnes nie wyciska do końca... może to być też wina bendiksu
trudno to Twoje "charczenie" zinterpretować |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 20:00
|
|
|
grzeniu345 napisał/a: | a i nie wiesz co może być z tym rozrusznikiem ze charczy przy odpalaniu?? | bendiks pada |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
grzeniu345
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: grzesiek
Wiek: 32 Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 21 Skąd: wymiarki
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 20:25
|
|
|
a czy opłaca się wymieniać bendiks i Elektro magnez ??
[ Dodano: Nie Lis 28, 2010 20:28 ]
no niby patrzyłem wszystko ok nic się nie odłączyło a zastanawiam się nad wymiana przewodów i świec jak myślicie czy coś to poskutkuje bo nie wiem już co mam z tym zrobić |
_________________ jestem jaki jestem ale sam do wszystkiego dochodzę małymi kroczkami sukcesywnie do przodu |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 20:29
|
|
|
wg mnie nie, co do obrotów zacząłbym od zczytania błędów, lub sprawdzenia sondy lambdy ew. dziur w tłumiku. Zmień w profilu na 1.3i skoro masz wtrysk |
_________________
 |
|
|
|
 |
grzeniu345
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: grzesiek
Wiek: 32 Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 21 Skąd: wymiarki
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 20:31
|
|
|
w dowodzie fiesty mam wpisane 1.3 kat |
_________________ jestem jaki jestem ale sam do wszystkiego dochodzę małymi kroczkami sukcesywnie do przodu |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 20:32
|
|
|
tak ale skoro masz "kat" to znaczy, że masz wtrysk, a wtrysk w profilach się oznacza przez literkę "i", żeby się potem nie domyślać następnym razem czy masz wtrysk czy gaźnik |
_________________
 |
|
|
|
 |
grzeniu345
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: grzesiek
Wiek: 32 Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 21 Skąd: wymiarki
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 20:34
|
|
|
ok dzieki nie wiedziałem że w fordach sa takie oznaczenia
[ Dodano: Nie Lis 28, 2010 20:38 ]
a jak z czytać te błędy?? tłumika na pewno nie mam dziurawego bo został zmieniony na nowy |
_________________ jestem jaki jestem ale sam do wszystkiego dochodzę małymi kroczkami sukcesywnie do przodu |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
 |
grzeniu345
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: grzesiek
Wiek: 32 Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 21 Skąd: wymiarki
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 20:57
|
|
|
hmm wolał bym już pojechać do mechanika i zapłacić 50zł za diagnostykę komputerową.... bo te z czytywanie błędów nie zawsze działa naczytałem się trochę o tym .... może znasz inny pomysł na zlokalizowanie tej usterki |
_________________ jestem jaki jestem ale sam do wszystkiego dochodzę małymi kroczkami sukcesywnie do przodu |
|
|
|
 |
kuba87

Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 38 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3356 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 21:00
|
|
|
do Mk3 nie podep[niesz komputera podmien CPP i rozrusznik masz uszkodzony |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 21:00
|
|
|
wolisz zapłacić 50zł za nic niż samemu to sobie spokojnie sprawdzić? powodzenia i szerokości bo Ci sie przyda |
|
|
|
 |
grzeniu345
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: grzesiek
Wiek: 32 Dołączył: 28 Lis 2010 Posty: 21 Skąd: wymiarki
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 21:04
|
|
|
a pro po sprawdzania kodu wyślij fotkę lub schemat gdzie znajduje się te złącze samo diagnostyki w fieście |
_________________ jestem jaki jestem ale sam do wszystkiego dochodzę małymi kroczkami sukcesywnie do przodu |
|
|
|
 |
Stunt_Man
Niereformowalny
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 1933 Skąd: \,,/
|
Wysłany: 28 Lis 2010, 21:05
|
|
|
za przednią lewą lampą |
|
|
|
 |
|