[MK4] Duże obroty, duzo pali |
Autor |
Wiadomość |
Maniek
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 7 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24 Paź 2010, 16:03 [MK4] Duże obroty, duzo pali
|
|
|
Witam.
Mam poważny problem bowiem jak zapalam silnik to samochod dostaje dużych obrotów do 3 tys. i spada do 1 i znowu do 3 tys i tak jak by sam dodawał gazu... trzeba troche poczekac i samo się uspokaja. Co może być tym powodem ? Na początku myślałem że to spowodowane jest tym ze silnik jest zimny ale to nie to.
Wlałem niedawno 11 litrow paliwa i starczylo mi tylko na 100 km moze ktos mi pomoc tez z tym |
Ostatnio zmieniony przez Maniek 24 Paź 2010, 21:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 24 Paź 2010, 17:24
|
|
|
wpisz w szukam, silnik krokowy i poczytaj. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
Maniek
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 7 Skąd: Radom
|
Wysłany: 24 Paź 2010, 21:49
|
|
|
drzeniow, to mi pomogłeś to ja zrobilem szukalem ale no jakos wole zeby ktos mi pomogl osobiscie
Mam silnik ZETEC 1.25
P.s. tez mam problem niedawno zatankowalem 11 litrow paliwa i starczylo mi na 100 km Moze ktos mi tez z tym pomoc |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
Wysłany: 24 Paź 2010, 22:05
|
|
|
Oj maniek. Co Ty chcesz żebym przyjechał i Ci to naprawił?
dobrze Ci drzeniow napisał co masz zrobić. Poczytaj o krokowcu, napraw go, to i spalanie się zmniejszy. Dodatkowo poczytaj o CCP. Bo często to są połączone problemy. |
_________________ Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 24 Paź 2010, 22:40
|
|
|
Freeman,TPS ale nie w 1.25 . Glupawka na obrotach moze byc spowodowana przez:
-silnik krokowy (Idle Speed Sensor)
-uszkoszony przewod podcisnienia no od regulatora cisnienia paliwa
-uszkodzona sonda (uszkodzenie jednej z grzalek) lub obwodu ktory raz styka a raz nie.
Stad tez wysokie spalanie. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Maniek
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 7 Skąd: Radom
|
Wysłany: 25 Paź 2010, 06:19
|
|
|
Fordon, prawdopodobnie ja nie mam w samochodzie gaznika czyli tez silniczka krokowego.
możesz mi napisać jaki koszt tego może być ? |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 25 Paź 2010, 06:43
|
|
|
Cytat: | Silnik: 1.25i/75KM |
W profilu podajesz ze masz wtrysk.
Nie mozliwe abys w mk4 miał gaznik.
Z taką wiedzą proponuję podjechać do jakiegoś mechanika.
Szkoda nerwów naszych i Twoich.
[ Dodano: Pon Paź 25, 2010 06:44 ]
Maniek napisał/a: | czyli tez silniczka krokowego. |
Nie występuje przy gazniku ;]
I musisz go mieć |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
Maniek
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 19 Lip 2010 Posty: 7 Skąd: Radom
|
Wysłany: 25 Paź 2010, 13:13
|
|
|
drzeniow, no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego.. co za ludzie.. i lepiej sie nie wtracaj w rozmowe bo po twoich ostrzezeniach lubisz sie chyba wymadrzac. |
|
|
|
 |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3108 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 25 Paź 2010, 16:30
|
|
|
Maniek napisał/a: | no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego.. |
i tak i nie sam tak przeważnie pisze w odpowiedziach, a nie bypass(który tak na prawdę też jest silnikiem krokowym tyle że sterowanym elektrycznie a nie mechanicznie jak w kosiarkach z mk3), bo wtedy to już w ogóle większość ludzi robi wielkie oczy. |
_________________ Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
 |
drzeniow

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI
|
Wysłany: 25 Paź 2010, 17:21
|
|
|
Maniek napisał/a: | drzeniow, no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego.. co za ludzie.. i lepiej sie nie wtracaj w rozmowe bo po twoich ostrzezeniach lubisz sie chyba wymadrzac. |
Kod: | Za kłótnie oraz wyzwiska na forum. I dodatkowo za zmuszanie administracji forum do dodatkowej pracy związanej z usuwaniem postów. |
Umiej czytać.
Kod: |
Zawór bocznikowy (zawór bocznikowy powietrza, zawór powietrza dodatkowego) odpowiedzialny za obroty biegu jałowego. |
Gdyby się koło nazywało "gówno" to nie kręciło by się po posadzce?
Nie wazne jak to sie nazywa czy krokowiec czy zawor bocznikowi zadanie ma jedno i wlasnie to mozesz mieć zepsute.
Ale z takim podejściem i wiedzą jedz lepiej do mechanika bo uszkodzisz swój dupowozik. |
_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 |
|
|
|
 |
Freeman
Moderator

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43 Dołączył: 06 Kwi 2007 Posty: 3513 Skąd: Ostrzeszów
|
|
|
|
 |
|