Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK4] Duże obroty, duzo pali
Autor Wiadomość
Maniek 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: Radom
Wysłany: 24 Paź 2010, 16:03   [MK4] Duże obroty, duzo pali

Witam.
Mam poważny problem bowiem jak zapalam silnik to samochod dostaje dużych obrotów do 3 tys. i spada do 1 i znowu do 3 tys i tak jak by sam dodawał gazu... trzeba troche poczekac i samo się uspokaja. Co może być tym powodem ? Na początku myślałem że to spowodowane jest tym ze silnik jest zimny ale to nie to.

Wlałem niedawno 11 litrow paliwa i starczylo mi tylko na 100 km moze ktos mi pomoc tez z tym
Ostatnio zmieniony przez Maniek 24 Paź 2010, 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 24 Paź 2010, 17:24   

wpisz w szukam, silnik krokowy i poczytaj.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Maniek 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: Radom
Wysłany: 24 Paź 2010, 21:49   

drzeniow, to mi pomogłeś to ja zrobilem szukalem ale no jakos wole zeby ktos mi pomogl osobiscie

Mam silnik ZETEC 1.25
P.s. tez mam problem niedawno zatankowalem 11 litrow paliwa i starczylo mi na 100 km ;/ Moze ktos mi tez z tym pomoc
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 24 Paź 2010, 22:05   

Oj maniek. Co Ty chcesz żebym przyjechał i Ci to naprawił?

dobrze Ci drzeniow napisał co masz zrobić. Poczytaj o krokowcu, napraw go, to i spalanie się zmniejszy. Dodatkowo poczytaj o CCP. Bo często to są połączone problemy.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 24 Paź 2010, 22:40   

Freeman,TPS ale nie w 1.25 . Glupawka na obrotach moze byc spowodowana przez:
-silnik krokowy (Idle Speed Sensor)
-uszkoszony przewod podcisnienia no od regulatora cisnienia paliwa
-uszkodzona sonda (uszkodzenie jednej z grzalek) lub obwodu ktory raz styka a raz nie.
Stad tez wysokie spalanie.
_________________

 
 
 
Maniek 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: Radom
Wysłany: 25 Paź 2010, 06:19   

Fordon, prawdopodobnie ja nie mam w samochodzie gaznika czyli tez silniczka krokowego.
możesz mi napisać jaki koszt tego może być ?
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 25 Paź 2010, 06:43   

Cytat:
Silnik: 1.25i/75KM


W profilu podajesz ze masz wtrysk.
Nie mozliwe abys w mk4 miał gaznik.
Z taką wiedzą proponuję podjechać do jakiegoś mechanika.
Szkoda nerwów naszych i Twoich.

[ Dodano: Pon Paź 25, 2010 06:44 ]
Maniek napisał/a:
czyli tez silniczka krokowego.

Nie występuje przy gazniku ;]
I musisz go mieć :rotfl:
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Maniek 

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 7
Skąd: Radom
Wysłany: 25 Paź 2010, 13:13   

drzeniow, no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego.. co za ludzie.. i lepiej sie nie wtracaj w rozmowe bo po twoich ostrzezeniach lubisz sie chyba wymadrzac.
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 40
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3108
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 25 Paź 2010, 16:30   

Maniek napisał/a:
no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego..

i tak i nie :-P sam tak przeważnie pisze w odpowiedziach, a nie bypass(który tak na prawdę też jest silnikiem krokowym tyle że sterowanym elektrycznie a nie mechanicznie jak w kosiarkach z mk3), bo wtedy to już w ogóle większość ludzi robi wielkie oczy.
_________________
Jest: Mazda 6 GH, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Focus MK2FL, Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
drzeniow 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 34
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 663
Skąd: Drzeniów FZI
Wysłany: 25 Paź 2010, 17:21   

Maniek napisał/a:
drzeniow, no chyba wiem co mowie mam silnik ZETEC 1.25 i tak nie ma silniczka krokowego.. co za ludzie.. i lepiej sie nie wtracaj w rozmowe bo po twoich ostrzezeniach lubisz sie chyba wymadrzac.


Kod:
Za kłótnie oraz wyzwiska na forum. I dodatkowo za zmuszanie administracji forum do dodatkowej pracy związanej z usuwaniem postów.

Umiej czytać.

Kod:

Zawór bocznikowy (zawór bocznikowy powietrza, zawór powietrza dodatkowego) odpowiedzialny za obroty biegu jałowego.


Gdyby się koło nazywało "gówno" to nie kręciło by się po posadzce?

Nie wazne jak to sie nazywa czy krokowiec czy zawor bocznikowi zadanie ma jedno i wlasnie to mozesz mieć zepsute.

Ale z takim podejściem i wiedzą jedz lepiej do mechanika bo uszkodzisz swój dupowozik.
_________________
Pozostaje otwarty na nowe teorie.
Aktualnie:
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.

Było:
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 25 Paź 2010, 18:03   

OK. Już Mańkowi na GG wyjaśniłem, że ma krokowca bo napisał do mnie.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK4] Fiesta MK4
Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:34
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - lampy MORETTE / WOLF - regeneracja
LOY Tuning stylistyczny 1 6 Cze 2011, 23:16
hubi_2006
Brak nowych postów Pali za duzo
to jest juz moj ostatni post jesli nikt mi nie pomoze bo rece mi odpadaja juz
kazi Elektryka 16 16 Cze 2008, 13:26
kazi
Brak nowych postów Fiesta za duzo pali
yoker13 Mechanika silnika 8 11 Lut 2008, 20:25
Gość


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.