Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: gaznik, mk3, odpalanie

[MK3] Długo odpala - 1.1 gaźnik
Autor Wiadomość
calvinbb
[Usunięty]

Wysłany: 2 Wrz 2010, 20:10   [MK3] Długo odpala - 1.1 gaźnik

Witam mam taką sprawę. Kupiłem fiestę mk3 1.1,1989,gaźnik. Przy zimnym silniku muszę kręcić nawet 5-7s aby odpalił, na ciepłym od razu. W czym może być problem? Wymieniłem filtr paliwa i świece(przewody stare)
Ostatnio zmieniony przez bidżej 2 Wrz 2010, 21:43, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Wrz 2010, 20:22   

Jak używasz ssania i jak odpalasz auto, opisz krok po kroku każdą czynność,,,

[ Dodano: Czw Wrz 02, 2010 20:22 ]
:9: I dalczego w profilu masz monowtrysk,,, (1,1i) ;-|
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
calvinbb
[Usunięty]

Wysłany: 2 Wrz 2010, 20:30   

Przekręcam kluczyk i tyle

[ Dodano: Czw Wrz 02, 2010 20:34 ]
nie mam dźwigni ssania
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 2 Wrz 2010, 20:37   

To spróbuj przed przekręceniem kluczyka kilka razy nacisnąć gaz, na przykład 2.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
calvinbb
[Usunięty]

Wysłany: 2 Wrz 2010, 20:43   

ok jutro rana spróbuję i zobaczę jaka będzie reakcja
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 3 Wrz 2010, 18:02   

masz gaźnik z automatycznym ssanie, to jest regulowane przez czujnik chyba.
 
 
 
calvinbb
[Usunięty]

Wysłany: 3 Wrz 2010, 18:05   

Nie pomogło dalej długo trzeba kręcić
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 3 Wrz 2010, 18:24   

sprawdzałeś czy silna iskra idzie?
_________________
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 3 Wrz 2010, 18:30   

a jak tam filtr paliwa?
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Wrz 2010, 21:20   

pablon napisał/a:
masz gaźnik z automatycznym ssanie, to jest regulowane przez czujnik chyba.
Jaki czujnik?
calvinbb napisał/a:
Nie pomogło dalej długo trzeba kręcić
Zdejmij puszkę filtra i cyknij zdjątko gaźnika, wystarczy zdjąć górną pokrywę, i wyjąc filtr,,, jak będziesz mieć to zdjęcie na zimnym silniku, to zamontuj całość i zrób rundkę aż się silnik rozgrzeje do normalnej temperatury, i zrób drugie takie samo zdjęcie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 3 Wrz 2010, 21:51   

JoeMix napisał/a:
wystarczy zdjąć górną pokrywę, i wyjąc filtr


to już chyba wygodniej zdjąć całą patelnie... :-P
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 4 Wrz 2010, 08:05   

rwiezel, a ja tam nie wiem jak jest w nowszych, w starszych to śruba plus kilka zatrzasków,,, jak chcesz spód to jeszcze kolejne śrubki trzeba odkręcać i podciśnienia rozłączać,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 4 Wrz 2010, 10:41   

Trzy śruby u góry plus 5 zatrzasków po bokach patelni i już. Nie ma nic prostrzego :bigok:

Przydało by sie wyczyszczenie tego gaźnika, bo po tylu latach musi byc tam niezły syf.
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 4 Wrz 2010, 11:28   

JoeMix, w moim 3 śruby i zatrzaski, żeby dostać się do filtra, żeby zdjąć całość to tylko te 3 śruby no i ewentualnie węże, ale nie zdejmując ich też można odsunąć patelnie znad wtrysku/gaźnika.
 
 
 
Bit1 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38
Dołączył: 27 Sie 2005
Posty: 506
Skąd: Chorzów
Wysłany: 4 Wrz 2010, 21:30   

A spróbuj odpalić bez pokrywy filtra, i przed odpaleniem kapnij do gaźnika kilka kropel benzyny i zobacz czy jest jakaś różnica.
_________________

Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.