[MK3] Długo odpala - 1.1 gaźnik |
Autor |
Wiadomość |
calvinbb [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Wrz 2010, 20:10 [MK3] Długo odpala - 1.1 gaźnik
|
|
|
Witam mam taką sprawę. Kupiłem fiestę mk3 1.1,1989,gaźnik. Przy zimnym silniku muszę kręcić nawet 5-7s aby odpalił, na ciepłym od razu. W czym może być problem? Wymieniłem filtr paliwa i świece(przewody stare) |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 2 Wrz 2010, 21:43, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Wrz 2010, 20:22
|
|
|
Jak używasz ssania i jak odpalasz auto, opisz krok po kroku każdą czynność,,,
[ Dodano: Czw Wrz 02, 2010 20:22 ]
I dalczego w profilu masz monowtrysk,,, (1,1i) |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
calvinbb [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Wrz 2010, 20:30
|
|
|
Przekręcam kluczyk i tyle
[ Dodano: Czw Wrz 02, 2010 20:34 ]
nie mam dźwigni ssania |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 2 Wrz 2010, 20:37
|
|
|
To spróbuj przed przekręceniem kluczyka kilka razy nacisnąć gaz, na przykład 2. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
calvinbb [Usunięty]
|
Wysłany: 2 Wrz 2010, 20:43
|
|
|
ok jutro rana spróbuję i zobaczę jaka będzie reakcja |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 3 Wrz 2010, 18:02
|
|
|
masz gaźnik z automatycznym ssanie, to jest regulowane przez czujnik chyba. |
|
|
|
 |
calvinbb [Usunięty]
|
Wysłany: 3 Wrz 2010, 18:05
|
|
|
Nie pomogło dalej długo trzeba kręcić |
|
|
|
 |
matrix-1990

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34 Dołączył: 30 Gru 2009 Posty: 570 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 3 Wrz 2010, 18:24
|
|
|
sprawdzałeś czy silna iskra idzie? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 3 Wrz 2010, 18:30
|
|
|
a jak tam filtr paliwa? |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 3 Wrz 2010, 21:20
|
|
|
pablon napisał/a: | masz gaźnik z automatycznym ssanie, to jest regulowane przez czujnik chyba. | Jaki czujnik? calvinbb napisał/a: | Nie pomogło dalej długo trzeba kręcić | Zdejmij puszkę filtra i cyknij zdjątko gaźnika, wystarczy zdjąć górną pokrywę, i wyjąc filtr,,, jak będziesz mieć to zdjęcie na zimnym silniku, to zamontuj całość i zrób rundkę aż się silnik rozgrzeje do normalnej temperatury, i zrób drugie takie samo zdjęcie,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 3 Wrz 2010, 21:51
|
|
|
JoeMix napisał/a: | wystarczy zdjąć górną pokrywę, i wyjąc filtr |
to już chyba wygodniej zdjąć całą patelnie... |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 4 Wrz 2010, 08:05
|
|
|
rwiezel, a ja tam nie wiem jak jest w nowszych, w starszych to śruba plus kilka zatrzasków,,, jak chcesz spód to jeszcze kolejne śrubki trzeba odkręcać i podciśnienia rozłączać,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
pablon
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 02 Lut 2008 Posty: 497 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 4 Wrz 2010, 10:41
|
|
|
Trzy śruby u góry plus 5 zatrzasków po bokach patelni i już. Nie ma nic prostrzego
Przydało by sie wyczyszczenie tego gaźnika, bo po tylu latach musi byc tam niezły syf. |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 4 Wrz 2010, 11:28
|
|
|
JoeMix, w moim 3 śruby i zatrzaski, żeby dostać się do filtra, żeby zdjąć całość to tylko te 3 śruby no i ewentualnie węże, ale nie zdejmując ich też można odsunąć patelnie znad wtrysku/gaźnika. |
|
|
|
 |
Bit1

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Błażej
Wiek: 38 Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 506 Skąd: Chorzów
|
Wysłany: 4 Wrz 2010, 21:30
|
|
|
A spróbuj odpalić bez pokrywy filtra, i przed odpaleniem kapnij do gaźnika kilka kropel benzyny i zobacz czy jest jakaś różnica. |
_________________
Niebieska 1,3i 1992 27.08.2005-20.05.2012
Czerwona 1,3 LPG 1990 8.01.2010-8.11.2010
Srebrna RS1800 LPG 1995 od 21.02.2012 |
|
|
|
 |
|