[MK3] Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem cieknie |
Autor |
Wiadomość |
n0n1ck
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 37 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 27 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2 Sie 2010, 23:04 [MK3] Przekładnia kierownicza ze wspomaganiem cieknie
|
|
|
Witam,
mam problem jak w temacie i chciałbym się poradzić czy lepiej kupić używaną niecieknącą i wymienić czy dać swoja do regeneracji i czy ktoś zna jakiś warsztat gdzie robią cała wymianę wraz z regeneracją w rozsądnej cenie w okolicach Katowic.
Z góry dzięki! |
Ostatnio zmieniony przez bidżej 22 Wrz 2010, 13:04, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 11:53
|
|
|
Daj do regeneracji, a jeśli masz jakieś pojęcie, to sam możesz spróbować powymieniać simmeringi. Potrzebujesz komplet naprawczy taki: http://ford.sklep.pl/pl,p...,simbo,kpl.html Ja z tym walczyłem w sobotę i pół niedzieli, ale jak na razie nie cieknie (już). |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
TSRules

Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Dołączył: 13 Mar 2010 Posty: 1031 Skąd: ZIEMIA
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 12:02
|
|
|
jackrzec oby ci jak najdłużej wytrzymało, jestem ciekaw bo przekładnia to cho... droga zabawa więc fajnie gdyby ten zestaw naprawdę działał |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 3 Sie 2010, 12:07
|
|
|
W sumie mikrometrem mierzyłem ten wałek i praktycznie nie jest wyrobiony, za to simmeringi były zdarte kompletnie (prawie 1mm różnicy na średnicy wewnętrznej między nowym a starym). Musi działać. W sumie od kiedy założyłem wspomaganie, to od 4 lat go nie ruszałem, ale teraz co 500 km musiałem dolewać po pół zbiorniczka płynu. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
n0n1ck
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 37 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 27 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 4 Sie 2010, 09:10
|
|
|
W garażu bez kanału poradzę sobie z demontażem ? Wtedy bym oddał do regeneracji. |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 4 Sie 2010, 13:35
|
|
|
Poradzisz, bo ja to robiłem na podwórku przed domem. Ale odkręcania to jest sporo. i trzeba mieć kobyłki pod samochód. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
bidżej

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Bartek
Wiek: 38 Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart
|
Wysłany: 4 Sie 2010, 13:38
|
|
|
jak dobrze kojarzę, to jest gdzieś opis jak wyciągnąć przekładnię. co prawda chyba bez wspomagania, ale idea ta sama. trzeba szukać przez szukajkę, na listę FAQ się nie załapało... |
_________________ www.twojrobot.blogspot.com |
|
|
|
 |
jackrzec
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 51 Dołączył: 30 Cze 2005 Posty: 2573 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 4 Sie 2010, 13:44
|
|
|
bidżej, idea jest ta sama - trzeba wyjąć , ale sposób wyciągania przekładni ze wspomaganiem a bez jest kompletnie inny. Nie wyjmiesz jej tak jak zwykłej przez dziurę w lewym nadkolu. Ona jest sporo grubsza i ma wystające rurki. Można spróbować zsunąć gumy i odkręcić drążki, ale dostęp jest fatalny i ciężko to zrobić. Jesli by się udało, to bez problemu wyjdzie górą. Ja np. musiałem odkręcać całe mocowanie prawego wahacza i dopiero wtedy udało mi się ją wyjąć. |
_________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM |
|
|
|
 |
n0n1ck
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Wiek: 37 Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 27 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 6 Sie 2010, 14:33
|
|
|
Czy jest problem z odkręceniem mocowania wahacza ? |
|
|
|
 |
cypis290

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Łukasz
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 206 Skąd: Radom
|
Wysłany: 6 Sie 2010, 17:19
|
|
|
Teoretycznie nie ma. Praktycznie do klucza przyda Ci się przedłużka bo najczęściej śruby są dość mocno zapieczone. |
_________________
 |
|
|
|
 |
|