Zamknięty przez: Żółwik Tuptuś 5 Maj 2010, 23:06 |
[MK3] Skracanie amortyzatorów |
Autor |
Wiadomość |
bzyq90

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 34 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 22:36 [MK3] Skracanie amortyzatorów
|
|
|
Panowie mam pytanie, czy da radę jakoś skrócić nasze seryjne amortyzatory? Myślałem je dalej nagwintować tylko czy da się? Czy to nie jest czasem stal narzędziowa?
Proszę przyjąć że pytanie jest czysto teorytyczne bo zaraz kilka osób wyjedzie mi z bezpieczeństwem |
|
|
|
 |
Parzych
Prince of Biłgoraj 2012


Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 52 Dołączył: 26 Kwi 2007 Posty: 8085 Skąd: WawaTeam/Praga
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 22:43
|
|
|
bzyq90 napisał/a: | zaraz kilka osób wyjedzie mi z bezpieczeństwem | Nie wiem jak z bezpieczeństwem, ale mogą dobijać, masakrując tym samym miejsca mocowania... |
_________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 |
|
|
|
 |
Ad@mus

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Adam
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2007 Posty: 1832 Skąd: Orzesze SMI
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 22:44
|
|
|
bzyq90, nie rob tego...poszukaj jakiego kitu |
_________________

Dwu litrowa bestia zwana Ulepem |
|
|
|
 |
bzyq90

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 34 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 3 Maj 2010, 22:45
|
|
|
Parzych napisałem to bo kilka osób kiedyś już mi pisało żeby nie zakładać sprężyn -60mm weitec do seryjnych amorów, jeżdżę już tak pół roku i nic się nie stało, jedyne co to denerwuje mnie trzepanie na dziurach i dobijanie.
Adamus drogo wszystko a z kasą słabo stoję, wiem że na bezpieczeństwie sie nie oszczędza. Przyjmijcie że to pytanie czysto teorytyczne. |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 4 Maj 2010, 21:21
|
|
|
bzyq90 napisał/a: | Parzych napisałem to bo kilka osób kiedyś już mi pisało żeby nie zakładać sprężyn -60mm weitec do seryjnych amorów, jeżdżę już tak pół roku i nic się nie stało, jedyne co to denerwuje mnie trzepanie na dziurach i dobijanie. |
hmm - może właśnie z tych powodów , które przytaczasz inni Ci to odradzali ? |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
bzyq90

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 34 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 17:04
|
|
|
Żółwik tylko że z tych sprężyn (7 zwojów) zostawiłem jakieś 4 zwoje. Jak gleba to gleba Dobra jak nie potraficie mi pomóc to i tak dzięki za wypowiedzi ;] |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12086 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 18:59
|
|
|
Tnij sprężyny, i tnij amory i nie chwal się tym na forum, nikt nie będzie miał wyrzutów jak się zabijesz,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
Tommur


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 19:17
|
|
|
Oczywiście nie gra dla ciebie roli, że przy maksymalnym podniesieniu auta sprężyna wysuwa się z mocowania amora i pewnie ręką mozna ją wyjąć. Jak ci kiedys wyskoczy na hopce to się zdziwisz. Ciekawe jakie tłumienie ma taka sprężyna.
Jak pisano powyżej, ne szukaj rad tutaj jak się zabic. |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
 |
bzyq90

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Futura
Silnik: 1.1/55KM
Wiek: 34 Dołączył: 30 Maj 2009 Posty: 145 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 21:55
|
|
|
Zrobiłem tak jakieś 6tys km i jest wszystko w porządku. Dźwigając auto na lewarku sprężyna jest luźna ale ciekawe jak ją wyciągniesz.
Wyraźnie w pierwszym poście napisałem żebyście przyjeli iż pytanie jest czysto teorytyczne. Wiedziałem że zacznie sie pisanie o bezpieczeństwie. Praktyka dość często wygrywa z teorią.
Można zamknąć. |
|
|
|
 |
Żółwik Tuptuś
Ninja TEAM


Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos
|
Wysłany: 5 Maj 2010, 23:06
|
|
|
nie myl praktyki z głupotą . |
_________________ Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team
ADHD/Adrenaline |
|
|
|
 |
|