Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Gaśnie i nie da się odpalić - 1.1
Autor Wiadomość
m-c-ool 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: SX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 68
Skąd: Zabrze
Wysłany: 9 Lut 2010, 22:27   [MK3] Gaśnie i nie da się odpalić - 1.1

witam , kupiłem nie dawno fiest dla dziewczyny 91r 1.1 silnik na wtrysku , wszystko było OK dopóki nie przyszła zima . dzieje się coś dziwnego gdyż auto zapala zawsze ale nie trzyma obrotów (tzn. jak się odpali i puści całkowicie gaz to gaśnie ale wystarczy przytrzymać gaz przez 3-5 sekund i już jest wszystko OK ) i do tego jest trosze słabe ale najgorsze w tym wszystkim jest to że jak zgaśnie to już nie da się go odpalić można aku wycyckać i nic ani z gazem ani bez dzisiaj nawet na hol nie chciał za 3 razem na hol dopiero odpalił . W aucie zostały wymienione wszystkie filtry poza filtrem paliwa. co to może być? nie umię do tego dojść świece są OK , przewody też wyglądają na OK (niebieskie niby MADE IN USA) pomużcie proszę. Aha dodam że objawy najwięcej występują na zimnym silniku .

Kod:
Na przyszłość proszę tagować tematy.
- trzeci
Ostatnio zmieniony przez trzeci 9 Lut 2010, 23:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 9 Lut 2010, 22:39   

m-c-ool napisał/a:
świece są OK , przewody też wyglądają na OK (niebieskie niby MADE IN USA) pomużcie proszę.
a ja bym właśnie je obwiniał. Tak sobie myśle, że świece są zalewane i dlatego nie pali. Jak Ci zgaśnie to wykręć chociaż jedną i zobacz czy jest mokra.
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
m-c-ool 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: SX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 68
Skąd: Zabrze
Wysłany: 9 Lut 2010, 23:16   

a jeszcze taka sprawa czy ten silnik ma sonde lambde ? bo w miejscu gdzie jak sądzę jest sonda mam uszkodzony tłumik (na spawie gdzie ona wchodzi do układu) czy może to być wina tej sondy ? czemu uważasz że kable ?
 
 
 
Freeman 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Sławek
Wiek: 43
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 3513
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 9 Lut 2010, 23:19   

Sprawdź w dowodzie rej. jeśli jest 1,1i to ma sondę jeśli 1,1 to ma gaźnik
_________________
Znalazłeś odpowiedź na forum? Daj znać jak usunąłeś problem/usterkę.
Fiesta Klub Polska na YouTube
Planujesz zakup auta lub innej rzeczy? Szukasz porady? Zajrzyj do działu "Przed zakupem"
Pochwal się swoim autem
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Lut 2010, 23:19   

Jak masz silnik na wtrysku to masz sondę,,, wkręcona jest jeszcze przed tłumikiem zaraz kolano co idzie pod silnik,,, ale jak masz wydech dziurawy to z racji iż jest to układ pulsacyjny dziurami będzie zaciągać czyste powietrze i sonda będzie głupoty pokazywać,,, więc pospawaj wydech,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
m-c-ool 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: SX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 68
Skąd: Zabrze
Wysłany: 9 Lut 2010, 23:26   

jest to napewno wtrysk bo jak to mój mechanik stwierdził ma pąpe paliwa w baku (albo okolicach) a nie przy silniku i jak zmieniłą filtr powietrze to powiedział że to wtrysk . a jak odłącze sonde to na jakich parametrach chodzi ? w dziure mam włąśnie idelanie na sondzie i nie wiem jak to pospawać , zwykła spawarka moze być czy to aluminium czy co
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12077
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 9 Lut 2010, 23:30   

Wykręcić najlepiej sondę i obprawać migiem,,, tak myślę,,, jak odepniesz sondę to komputer zacznie coś w pamięci szukać i se jakieś wartości dobierze by auto jechało, ale spalanie nie będzie najlepciejsze,,, znaczy najniższe,,, :sad:
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
m-c-ool 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: SX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 68
Skąd: Zabrze
Wysłany: 9 Lut 2010, 23:34   

ale mogę w ten sposób sprawdzić czy to przez tą sondę i tą dziurkę :) ?

a właśnie se tak coś przypomniałem , coś będzie nie tak albo z sondą albo przez tą dziurkę bo jak powiedziałeś o spalaniu to mi się przypomniało że na poprzednim baku spalił mi 9 litró 1.1 silnik troche się załamałem , może być sonda uwalona albo ta dziura kurde ;( czyli główne pytanie jest takie czy jak odłączę sondę to powinien silnik inaczej chodzić jeśli jest dobra ?
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Lut 2010, 01:50   

sonda nie ma tu znaczenia bo nie działa jak jest zimny silnik . Potrzebuje wysoką temperaturę w układzie wydechowym do poprawnej pracy zazwyczaj po 5-6 minutach pracy silnika zaczyna "wstawać" dopiero .
 
 
 
m-c-ool 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: SX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 68
Skąd: Zabrze
Wysłany: 10 Lut 2010, 08:52   

czyli to nie moz być wina sondy ? czyli co innego to może być? może te przewody albo cewki ? lub jeszcze coś innego ? a może to być w jakiś sposób ten filtr paliwa ? kończą mi się pomysły powoli walczę z tym już tydzień i kurcze niewiem co jest grane
 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Lut 2010, 09:42   

zacznij od sprawdzenia czy masz iskrę bo to cię nic nie kosztuje
_________________
 
 
 
m-c-ool 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: SX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 68
Skąd: Zabrze
Wysłany: 10 Lut 2010, 13:46   

sorki ale z mechaniki jestem trochę noga czyli wykręcać świece i rozrusznikiem kręcić i patrzeć czy jest iskra tak ? ale raczej powinna być bo jeśli się nie dopuści do tego żeby auto zgasło to można bez problemów 100km przejechać i nic się nie dzieje
 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Lut 2010, 18:08   

słuchaj jest wyszukiwarka wszystko pisze od podstaw jak się sprawdza iskrę itd, jeśli chcesz sam naprawić to musisz się trochę naszukać bo te tematy już były, a jeśli nie to mechanik
_________________
 
 
 
m-c-ool 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: SX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 68
Skąd: Zabrze
Wysłany: 10 Lut 2010, 18:09   

rozmawiałem dzisiaj z moim wujkiem/mechanikiem to mówił że to może być nie tyle przewody WN co ten aparat zapłonowy czy jak to się zwie te cewki zapłonowe
 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 10 Lut 2010, 18:45   

no to wiąże się właśnie ze sprawdzeniem czy jest iskra tak czy siak
_________________
 
 
 
pablon 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/53KM
Imię: Paweł
Wiek: 40
Dołączył: 02 Lut 2008
Posty: 497
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10 Lut 2010, 21:20   

Cewka by dawała złe obroty cały czas, a ty po rozgrzaniu raczej nie masz problemów z tego co zrozumiałem. Sprawdz ja kwygldaja świece.
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5672
Skąd: Łódź
Wysłany: 10 Lut 2010, 22:39   

pablon napisał/a:
Cewka by dawała złe obroty cały czas, a ty po rozgrzaniu raczej nie masz problemów z tego co zrozumiałem. Sprawdz ja kwygldaja świece.

ciekawa teoria :) uzasadnij :)
 
 
 
m-c-ool 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: SX
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 68
Skąd: Zabrze
Wysłany: 10 Lut 2010, 23:38   

świece wyciągałem były trochę osmolone ale nie mokre tylko że to było pa trasie , świece wyczyściłem szczotką drucianą i wkręciłem z powrotem ogólnie są w miare nowe
 
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 34
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Lut 2010, 10:09   

m-c-ool napisał/a:
świece wyczyściłem szczotką drucianą i wkręciłem z powrotem ogólnie są w miare nowe

ehh
_________________
 
 
 
alterego
[Usunięty]

Wysłany: 11 Lut 2010, 11:57   

m-c-ool: Świece i kable WN to nie stare buty, które wystarczy szczotką przelecieć. Zwłaszcza świece mogą "wyglądać" co nie znaczy, że są jeszcze dobre.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Ogłoszenie: NASZE OSIĄGNIĘCIA - czyli chwalimy się :)
PUCIO Frakcja wielkopolska 8 5 Gru 2008, 21:51
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Chciałem/chciałam się przywitać....
Gość Hyde-Park 2071 17 Gru 2024, 10:00
SCHWARZ 1.4S
Brak nowych postów Przyklejony: CZYM SIĘ WOZI TEAM ZACHÓD
:) czyli nasza galeria i przywitalnia ;)
sowa Team Zachód 38 1 Maj 2013, 18:37
Howser
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 22 25 Mar 2017, 23:55
slawomirro


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.