[MK3] Fiesta 1.8D Dziwny Problem z Rozruchem |
Autor |
Wiadomość |
Tukan89 [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Cze 2009, 20:24 [MK3] Fiesta 1.8D Dziwny Problem z Rozruchem
|
|
|
Witam mam forda fiestę z 1992r 1.8D mam problem z rozruchem na zimno mianowicie bardzo ciężko pali, po przekręceniu jak w po pierwszych chwilach nie załapie to koniec męcze z 2 minuty,jak dodam gazu to jeszcze dłużej, gdy jest po wyżej 15 stopni to ładnie odpali.gdy jest rozgrzany to pali za dotykiem nawet rozrusznika nie usłyszę a on już kręci, dodam że ostatnio przestawiłem zapłon ponieważ palił po jakichś 25sekundach nie ważne czy +30 czy -30 on zawsze palił , po odpaleniu puścił chmurę dymu że w garażu nie można było wysiedzieć,i pod tłumikiem wielka czarna plama, przyspieszenie miał takie że po przejechaniu 1.5km rozpedzał sie do 90 przy czym v max = 120km/h. gdy przestawiłem ten zapłon przy ciepłym silniku odpala na dotyk,dymu to nawet przy max gazowaniu sie nie ujrzy, przyspieszenie trzy razy większe!!! mniej pali i v max 175km/h!!! Silnik suchy w 100% pompa może ciut spocona jeden wtryskiwacz sie zaczął pocić na 15tys km jakie mu ostatnio zrobiłem wziął 300ml oleju!!! kupiłem litrową butelkę to 1/3 wlałem czyli wszystko super gdy by nie zapłon:( za wszelkie podpowiedzi bardzo dziekuję. |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Cze 2009, 20:48
|
|
|
zapłon ustawia się na czujnik zegarowy . Hm musisz zacząć od pomierzenia luzu zaworowego o ile nie ma hydrokasowaczy a wydaje mi się że nie ma i ustawia się na płytki . Jak będziesz miał właśnie za ciasne zawory to silnik ma problemy z rozruchem i dymi na siwo . |
|
|
|
 |
Tukan89 [Usunięty]
|
Wysłany: 22 Cze 2009, 20:59
|
|
|
zapłon ustawiłem na "oko" wyczytałem że w tych starych samochodach najlepiej tak,dynić dymi tylko w momencie rozruchu później czyściutko,jeszcze jak jest zimny przy zmianie biegów jeśli nie "przeciągne" go lekko to troche nim tak jakby bujało z tyłu(mam troczhe simenbloki zużyte i to też przez to ) jak by miał ciut za mało paliwa. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12077 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 22 Cze 2009, 22:17
|
|
|
A na oko ile tej wiedzy technicznej masz że na oko ustawiasz,,, ja też zapłon ustawiam na oko, byle mi auto ruszyło a potem u speca na przyrządach kalibruje na tiptop bo na oko to,,, nie do końca dobrze wychodzi. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
diodalodz

Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40 Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5672 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22 Cze 2009, 22:21
|
|
|
hehe nie w dieslu tam musi być co do minuty wszystko zgrane . Od ciśnienia wtrysków po statyczny i dynamiczny kąt wtrysku . te silniki nie wybaczają zaniedbań . |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.