węże wodne idące do parownika |
Autor |
Wiadomość |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Wrz 2009, 10:25 węże wodne idące do parownika
|
|
|
No właśnie zamontowałem parownik Lovato wlot na górze wylot na dole.
Zrobiłem to tak że wąż idący od silnika idzie zamiast bezpośrednio do nagrzewnicy idzie najpierw na parownik wlot > wychodzi drugi dołem i idzie do parownika
Pytanie czy tak ma być ? czy może ma być wylot z silnika trójnik i z niego do parownika i na nagrzewnicę ?i potem drugi trójnik z parownika na nagrzewnicę ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
luki

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 39 Dołączył: 31 Sty 2008 Posty: 1676 Skąd: Kraków/Zakopane
|
Wysłany: 30 Wrz 2009, 10:35
|
|
|
powinieneś dać trójniki bo jak zamkniesz zawór ciepłego powietrza w nagrzewnicy to nie będzie małego obiegu wody i parownik zamarznie
chociaż to zależy w czym to chcesz zamontować? bo spotkałem sie ze mały obieg jest cały czas otwarty a steruje sie tylko klapą dopływu powietrza zimne/ciepłe |
_________________ Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki" |
|
|
|
 |
Tommur


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Imię: Tomek
Wiek: 52 Dołączył: 08 Lip 2006 Posty: 910 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 30 Wrz 2009, 10:43
|
|
|
No jesli fiesta mk3 to obieg nagrzewnicy jest otwarty, ale to chyba o dżaguara chodzi co? |
_________________ Prędkość była dobra , tylko zakręt był za ciasny
Czarnula Tommura
Sędzia KJS, PPAiK i inne
FKP RACE&RALLY TEAM
Automobilklub Zachodniopomorski |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Wrz 2009, 12:21
|
|
|
Sierra
Oryginalnie było tak że szedł sobie wąż wodny od silnika do nagrzewnicy i w to miejsce wpiąłem parownik. W innej Sierrce tak właśnie było więc może tak to być zamontowane, ale tam jest inny parownik i chodzi mi o to czy jeśli parownik jest inny to nie zepsuje sobie obiegu jakoś ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 30 Wrz 2009, 14:48
|
|
|
Jesli nadmuch na zimno nie blokuje obiegu płynu (niewiele aut tak ma, ale sa takie) to najlepiej jest wpiąć się szeregowo - silnik, nagrzewnica, parownik, silnik. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
van
Moderator
Model: Ford Fiesta Mk1`80
Wersja: S
Silnik: 1.3/69KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 43 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 2232 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30 Wrz 2009, 14:58
|
|
|
a nie może być silnik, parownik, nagrzewnica, silnik ? |
_________________ Fiesta MK1 1.3 - Smerfetka
Sierra MK2 2.3T5 - Biała dama
Volva XC70 i inne
 |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 44 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12076 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 30 Wrz 2009, 15:20
|
|
|
Może być,,, tyle że zimą parownik zabierze trochę ciepła i ogrzewanie będzie słabsze,,, ale to minimalnie. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.