[MK3] redukcja masy |
Autor |
Wiadomość |
Yankes

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40 Dołączył: 04 Cze 2007 Posty: 181 Skąd: Toruń / R2
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 13:40 [MK3] redukcja masy
|
|
|
Slyszalem gdzies ze najtansze konie mechaniczne to te ktory uzyskujemy przez redukcje masy.
Mam pytanko ile musze wywalic zeby bylo to odczuwalne? |
_________________ LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 14:47
|
|
|
w twoim przypadku wszystko musisz wywalic i powycinac ale wiedz ze polowa z tego to nie przepisowe rzeczy, a kolejna 1/4 decyduje o twoim zyciu...
Do tego obowiazkowo czarne szyby tyl bo jak cie misiaki piznom z wyflaczonym autem to masz po dowodzie...
Zalecam zmiane silnika niz zabawe w kotka i myszke... |
_________________
 |
|
|
|
 |
Hyuga
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Wiek: 38 Dołączył: 22 Gru 2007 Posty: 148 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 15:02
|
|
|
...jest mi smutno, kiedy czytam takie pytania ;( |
|
|
|
 |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 15:17
|
|
|
Fordon napisał/a: | w twoim przypadku wszystko musisz wywalic i powycinac ale wiedz ze polowa z tego to nie przepisowe rzeczy, a kolejna 1/4 decyduje o twoim zyciu...
Do tego obowiazkowo czarne szyby tyl bo jak cie misiaki piznom z wyflaczonym autem to masz po dowodzie...
Zalecam zmiane silnika niz zabawe w kotka i myszke... |
Fordon nie zawsze: ja odjechałem z dowodem (badanie techniczne było, OC też, pasy zapięte choć szelkowe, opowieści o homologacjach i przeróbkach w serwisie, alkomat pokazał 0.0) choć panom nie było to w smak |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
Krawiec

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 16:27
|
|
|
Fordon, niby dlaczego nie możesz jeździć z wybebeszonym autem ??
ja jeżdżę z tylko 2 fotelami i nie raz mnie policja zatrzymała i nic... Ma byc trojkąt i gaśnic. Jak jest to dowidzenia !
[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 16:28 ]
Yankes, najlepiej schodzić z masy na elementach wirujących czyli na kołach oponach tarczach ( nie polecam ) 2 kg z koła to jak 5 kg z budy |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
 |
Grand

Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009 Posty: 119 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 17:48
|
|
|
redukcja mas wirujących to jedno ale redukcja mas nieamortyzowanych ma znaczenie.
zamiast tuningować bude dla 1.4 wsadź 1.8 i masz jednostkę pycącą |
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 18:07
|
|
|
krawiec niby dlatego ze w dowodzie masz ilosc miejsc siedzacych zazwyczaj 5 i to moze byc jeden z krotkich powodow zabrania dowodu |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Faza
King of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 19:47
|
|
|
zeby cos odczuc musisz fieste potraktowac tak
lekka maska
powycinac drzwi
pociac klape
pousuwac zbedne pocowania siedzen
zalozyc lekkie szyby
wywalic maty z podlogi
ciag dalszy mat
ciag dalszy wycinania wzmocnien
jak tak zrobisz fiesta powinna przyspieszyc o jakies 2-3 dziesiate sekundy lepiej |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
|
|
|
 |
Tommy

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38 Dołączyła: 25 Sty 2007 Posty: 521 Skąd: Zielsko-Białe
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 20:32
|
|
|
U mnie poleciały wygłuszenia z bitumu, kanapa, wszystkie maty, zbędne plastiki ze środka i już da się odczuć lepszą dynamikę. Nie mówię tu o cudach, ale kiedy na święta założyłem kanapę, maty i wszystkie "gadżety" to nie poznawałem tego auta :/ |
_________________
 |
|
|
|
 |
Skfarek
Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45 Dołączył: 05 Lut 2008 Posty: 836 Skąd: Gród Kraka
|
Wysłany: 8 Maj 2009, 21:09
|
|
|
Yankes czyli jak nie jesteś jednym ze stukniętych ludzi jak wypowiadający się powyżej których jara widok gołej blachy w samochodzie, dźwięk każdego kamyczka przelatującego po podwoziu, huk opon, ciepełko zapieprzające od podłogi z racji braku izolacji, którzy uważają silniczek tylnej wycieraczki za zbędny i do tego ciężki złom, i do tego chcesz podróżować codziennie autem w miarę komfortowo to opuść sobie ten sposób poprawiania osiągów a skup się na silniku
Ps. Tommy u mnie tak samo, moje dychawiczne 1.3 po wyrzuceniu całego tego "złomu" (wygłuszenia jeszcze nie wszystkie wydłubałem) zaczęło się dużo lepiej przesuwać |
_________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2 |
|
|
|
 |
Fordon

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40 Dołączył: 02 Kwi 2005 Posty: 3803 Skąd: WLKP.
|
Wysłany: 9 Maj 2009, 09:19
|
|
|
Krawiec napisał/a: | Fordon, niby dlaczego nie możesz jeździć z wybebeszonym autem ?? |
Brak boczkow przod juz kwalifikuje do zabrania dowodu, kazdy element wywalony z auta do wysokosci srodkowego slupka takze, kazdy element zamieniony na tuningowy musi posiadac homologacje itd....
To nie moj wymysl ale w kuj-pom nie polatasz tak dlugo z dowodem rejestracyjnym. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
Faza
King of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 9 Maj 2009, 10:01
|
|
|
normalnie bierzesz fleksa i lycha........... |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
Krawiec

Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 15 Sty 2008 Posty: 352 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10 Maj 2009, 01:53
|
|
|
Marcinowaty, co chcesz udowodnić ?? ze fiesta to gówno a nie bezpieczne auto ?? nie odkryłeś ameryki...
Grand, masa wirująca ( mowa o kołach oponach i tarczach ) jest automatycznie masa nieamortyzowaną |
_________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
Wysłany: 10 Maj 2009, 10:35
|
|
|
Krawiec napisał/a: | Marcinowaty, co chcesz udowodnić ?? ze fiesta to gówno a nie bezpieczne auto ?? nie odkryłeś ameryki... |
Chodzi mi o to że wycinanie ze środka wzmocnień spowoduje że auto rozpadnie się szybciej niż te które ma te nieszczęsne (bo ciężkie) rurki w drzwiach, itp. |
_________________ Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167 |
|
|
|
 |
Faza
King of Rally Land 2010


Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42 Dołączył: 18 Lip 2005 Posty: 792 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 10 Maj 2009, 10:40
|
|
|
Widzisz twoj samochod a moj samochod to wielka roznica.... twoj sluzy do jazdy po miescie i uczestnictwie w ruchu drogowaym a moj sluzy do jazdy na cwiartke.... wiec mysle ze twoje jakies takie bezsensowne dogadywanie jest niepotrzebne |
_________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm |
|
|
|
 |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
 |
Daras84
King of Bednary 2011


Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005 Posty: 2563 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 10 Maj 2009, 11:49
|
|
|
a co te Twoje rurki w drzwiach maja do rozpadniecia sie auta?? głupie gadanie... |
_________________ AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991 |
|
|
|
 |
Piesek

Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38 Dołączył: 28 Sty 2005 Posty: 1226 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 10 Maj 2009, 12:42
|
|
|
hmmm a jak to jest jak mam klatke bezpieczenstwa, mogę normalnie z nia jezdzic po ulicach? Czy trzeba isc do rzeczoznawcy zeby przerejestrowac to na 2 osobowe auto?
i jeszcze jedna sprawa: drzwi, klapa, maska musza być metalowe? jest gdzies to uwarunkowane? w niektrorych autach maska i klapa sa plastikowe... ale drzwi?
Czy poprostu tak jak wyjezdza z fabryki tak musi zostac?
I czy np tapicerke boczna mozna zastapic czyms innym np. carbonem? |
_________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!! |
|
|
|
 |
|