Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] redukcja masy
Autor Wiadomość
Yankes 


Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: S
Silnik: 1.4i/71KM
Wiek: 40
Dołączył: 04 Cze 2007
Posty: 181
Skąd: Toruń / R2
Wysłany: 8 Maj 2009, 13:40   [MK3] redukcja masy

Slyszalem gdzies ze najtansze konie mechaniczne to te ktory uzyskujemy przez redukcje masy.
Mam pytanko ile musze wywalic zeby bylo to odczuwalne?
_________________
LIVE FAST DIE YOUNG
CARPE DIEM
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 8 Maj 2009, 14:47   

w twoim przypadku wszystko musisz wywalic i powycinac ale wiedz ze polowa z tego to nie przepisowe rzeczy, a kolejna 1/4 decyduje o twoim zyciu...
Do tego obowiazkowo czarne szyby tyl bo jak cie misiaki piznom z wyflaczonym autem to masz po dowodzie...
Zalecam zmiane silnika niz zabawe w kotka i myszke...
_________________

 
 
 
Hyuga 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Wiek: 38
Dołączył: 22 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Lubin
Wysłany: 8 Maj 2009, 15:02   

...jest mi smutno, kiedy czytam takie pytania ;(
 
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 8 Maj 2009, 15:17   

Fordon napisał/a:
w twoim przypadku wszystko musisz wywalic i powycinac ale wiedz ze polowa z tego to nie przepisowe rzeczy, a kolejna 1/4 decyduje o twoim zyciu...
Do tego obowiazkowo czarne szyby tyl bo jak cie misiaki piznom z wyflaczonym autem to masz po dowodzie...
Zalecam zmiane silnika niz zabawe w kotka i myszke...


Fordon nie zawsze: ja odjechałem z dowodem (badanie techniczne było, OC też, pasy zapięte choć szelkowe, opowieści o homologacjach i przeróbkach w serwisie, alkomat pokazał 0.0) choć panom nie było to w smak :hihihi:
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Maj 2009, 16:27   

Fordon, niby dlaczego nie możesz jeździć z wybebeszonym autem ??
ja jeżdżę z tylko 2 fotelami i nie raz mnie policja zatrzymała i nic... Ma byc trojkąt i gaśnic. Jak jest to dowidzenia !

[ Dodano: Pią Maj 08, 2009 16:28 ]
Yankes, najlepiej schodzić z masy na elementach wirujących czyli na kołach oponach tarczach ( nie polecam ) 2 kg z koła to jak 5 kg z budy
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
Grand 


Model: Inne auto
Wersja: Xr2i
Silnik: Inny
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 119
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Maj 2009, 17:48   

redukcja mas wirujących to jedno ale redukcja mas nieamortyzowanych ma znaczenie.

zamiast tuningować bude dla 1.4 wsadź 1.8 i masz jednostkę pycącą
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 8 Maj 2009, 18:07   

krawiec niby dlatego ze w dowodzie masz ilosc miejsc siedzacych zazwyczaj 5 i to moze byc jeden z krotkich powodow zabrania dowodu ;)
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 8 Maj 2009, 19:47   

zeby cos odczuc musisz fieste potraktowac tak

lekka maska

powycinac drzwi

pociac klape

pousuwac zbedne pocowania siedzen

zalozyc lekkie szyby

wywalic maty z podlogi

ciag dalszy mat

ciag dalszy wycinania wzmocnien



jak tak zrobisz fiesta powinna przyspieszyc o jakies 2-3 dziesiate sekundy lepiej
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 38
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 8 Maj 2009, 20:32   

U mnie poleciały wygłuszenia z bitumu, kanapa, wszystkie maty, zbędne plastiki ze środka i już da się odczuć lepszą dynamikę. Nie mówię tu o cudach, ale kiedy na święta założyłem kanapę, maty i wszystkie "gadżety" to nie poznawałem tego auta :/
_________________
Profil Facebook
 
 
Skfarek 

Model: Ford Fiesta Mk6`07
Wersja: ST
Silnik: ST 150
Imię: Michał
Wiek: 45
Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 836
Skąd: Gród Kraka
Wysłany: 8 Maj 2009, 21:09   

Yankes czyli jak nie jesteś jednym ze stukniętych ludzi jak wypowiadający się powyżej których jara widok gołej blachy w samochodzie, dźwięk każdego kamyczka przelatującego po podwoziu, huk opon, ciepełko zapieprzające od podłogi z racji braku izolacji, którzy uważają silniczek tylnej wycieraczki za zbędny i do tego ciężki złom, i do tego chcesz podróżować codziennie autem w miarę komfortowo to opuść sobie ten sposób poprawiania osiągów a skup się na silniku :)
Ps. Tommy u mnie tak samo, moje dychawiczne 1.3 po wyrzuceniu całego tego "złomu" (wygłuszenia jeszcze nie wszystkie wydłubałem) zaczęło się dużo lepiej przesuwać :twisted:
_________________
Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara) :)
Był leichtwagen do upalania:
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień :)
Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
Profil Facebook
 
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 40
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 9 Maj 2009, 09:19   

Krawiec napisał/a:
Fordon, niby dlaczego nie możesz jeździć z wybebeszonym autem ??

Brak boczkow przod juz kwalifikuje do zabrania dowodu, kazdy element wywalony z auta do wysokosci srodkowego slupka takze, kazdy element zamieniony na tuningowy musi posiadac homologacje itd....
To nie moj wymysl ale w kuj-pom nie polatasz tak dlugo z dowodem rejestracyjnym.
_________________

 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 9 Maj 2009, 09:56   

Jak można wycinać wzmocnienia z auta?? ;-(
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 9 Maj 2009, 10:01   

normalnie bierzesz fleksa i lycha...........
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 9 Maj 2009, 10:11   

http://images.google.pl/i...l%3Dpl%26sa%3DX

Wycinaj, wycinaj...
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Krawiec 


Model: Ford Fiesta Mk3`96
Wersja: RST
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 15 Sty 2008
Posty: 352
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Maj 2009, 01:53   

Marcinowaty, co chcesz udowodnić ?? ze fiesta to gówno a nie bezpieczne auto ?? nie odkryłeś ameryki...

Grand, masa wirująca ( mowa o kołach oponach i tarczach ) jest automatycznie masa nieamortyzowaną :P
_________________
Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
www.inotec.com.pl
www.facebook.com/inotec
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 10 Maj 2009, 10:35   

Krawiec napisał/a:
Marcinowaty, co chcesz udowodnić ?? ze fiesta to gówno a nie bezpieczne auto ?? nie odkryłeś ameryki...


Chodzi mi o to że wycinanie ze środka wzmocnień spowoduje że auto rozpadnie się szybciej niż te które ma te nieszczęsne (bo ciężkie) rurki w drzwiach, itp.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Faza 
King of Rally Land 2010





Model: Inne auto
Wersja: Sport
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lip 2005
Posty: 792
Skąd: Kielce
Wysłany: 10 Maj 2009, 10:40   

Widzisz twoj samochod a moj samochod to wielka roznica.... twoj sluzy do jazdy po miescie i uczestnictwie w ruchu drogowaym a moj sluzy do jazdy na cwiartke.... wiec mysle ze twoje jakies takie bezsensowne dogadywanie jest niepotrzebne
_________________
FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5

BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 
 
 
Marcinowaty 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 46
Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1447
Skąd: Trzcianka
Wysłany: 10 Maj 2009, 11:22   

Typowa reakcja na krytykę..
Uważam po prostu ze nie powinno się za mocno dłubać auta i tyle.
_________________
Był:
Fiat 126p Elegant 1998 r.
Była:
Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 10 Maj 2009, 11:49   

a co te Twoje rurki w drzwiach maja do rozpadniecia sie auta?? głupie gadanie...
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Piesek 


Model: Ford Fiesta Mk3`89
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 38
Dołączył: 28 Sty 2005
Posty: 1226
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 10 Maj 2009, 12:42   

hmmm a jak to jest jak mam klatke bezpieczenstwa, mogę normalnie z nia jezdzic po ulicach? Czy trzeba isc do rzeczoznawcy zeby przerejestrowac to na 2 osobowe auto?

i jeszcze jedna sprawa: drzwi, klapa, maska musza być metalowe? jest gdzies to uwarunkowane? w niektrorych autach maska i klapa sa plastikowe... ale drzwi?
Czy poprostu tak jak wyjezdza z fabryki tak musi zostac?
I czy np tapicerke boczna mozna zastapic czyms innym np. carbonem?
_________________
Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.