| [MK3] redukcja masy | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Yankes   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: S
 Silnik: 1.4i/71KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 04 Cze 2007
 Posty: 181
 Skąd: Toruń / R2
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2009,  12:40   [MK3] redukcja masy |   
 |  
               | 
 |  
               | Slyszalem gdzies ze najtansze konie mechaniczne to te ktory uzyskujemy przez redukcje masy. Mam pytanko ile musze wywalic zeby bylo to odczuwalne?
 |  
				| _________________ LIVE FAST DIE YOUNG
 CARPE DIEM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2009,  13:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | w twoim przypadku wszystko musisz wywalic i powycinac ale wiedz ze polowa z tego to nie przepisowe rzeczy, a kolejna 1/4 decyduje o twoim zyciu... Do tego obowiazkowo czarne szyby tyl bo jak cie misiaki piznom z wyflaczonym autem to masz po dowodzie...
 Zalecam zmiane silnika niz zabawe w kotka i myszke...
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Hyuga   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: ST
 Silnik: ST 150
 Wiek: 38
 Dołączył: 22 Gru 2007
 Posty: 148
 Skąd: Lubin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2009,  14:02 |   
 |  
               | 
 |  
               | ...jest mi smutno, kiedy czytam takie pytania ;( |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Skfarek   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: ST
 Silnik: ST 150
 Imię: Michał
 Wiek: 46
 Dołączył: 05 Lut 2008
 Posty: 836
 Skąd: Gród Kraka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2009,  14:17 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Fordon napisał/a: |  	  | w twoim przypadku wszystko musisz wywalic i powycinac ale wiedz ze polowa z tego to nie przepisowe rzeczy, a kolejna 1/4 decyduje o twoim zyciu... Do tego obowiazkowo czarne szyby tyl bo jak cie misiaki piznom z wyflaczonym autem to masz po dowodzie...
 Zalecam zmiane silnika niz zabawe w kotka i myszke...
 | 
 
 Fordon nie zawsze: ja odjechałem z dowodem (badanie techniczne było, OC też, pasy zapięte choć szelkowe, opowieści o homologacjach i przeróbkach w serwisie, alkomat pokazał 0.0) choć panom nie było to w smak
   |  
				| _________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
   Był leichtwagen do upalania:
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
 Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
   Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2009,  15:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | Fordon, niby dlaczego nie możesz jeździć z wybebeszonym autem ?? ja jeżdżę z tylko 2 fotelami i nie raz mnie policja zatrzymała i nic... Ma byc trojkąt i gaśnic. Jak jest to dowidzenia !
 
 [ Dodano: Pią Maj 08, 2009 16:28 ]
 Yankes, najlepiej schodzić z masy na elementach wirujących czyli na kołach oponach tarczach ( nie polecam ) 2 kg z koła to jak 5 kg z budy
 |  
				| _________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 www.inotec.com.pl
 www.facebook.com/inotec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grand   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Xr2i
 Silnik: Inny
 Dołączył: 19 Sty 2009
 Posty: 119
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2009,  16:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | redukcja mas wirujących to jedno ale redukcja mas nieamortyzowanych ma znaczenie. 
 zamiast tuningować bude dla 1.4 wsadź 1.8 i masz jednostkę pycącą
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2009,  17:07 |   
 |  
               | 
 |  
               | krawiec  niby dlatego ze w dowodzie masz ilosc miejsc siedzacych zazwyczaj 5 i to moze byc jeden z krotkich powodow zabrania dowodu   |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Faza   King of Rally Land 2010
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 43
 Dołączył: 18 Lip 2005
 Posty: 792
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2009,  18:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | zeby cos odczuc musisz fieste potraktowac tak 
 
  lekka maska 
 
  powycinac drzwi 
 
  pociac klape 
 
  pousuwac zbedne pocowania siedzen 
 
  zalozyc lekkie szyby 
 
  wywalic maty z podlogi 
 
  ciag dalszy mat 
 
  ciag dalszy wycinania wzmocnien 
 
 
 jak tak zrobisz fiesta powinna przyspieszyc o jakies 2-3 dziesiate sekundy lepiej
 |  
				| _________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
 2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
 2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
 3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
 
 BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommy   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Tomek
 Wiek: 38
 Dołączyła: 25 Sty 2007
 Posty: 521
 Skąd: Zielsko-Białe
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2009,  19:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie poleciały wygłuszenia z bitumu, kanapa, wszystkie maty, zbędne plastiki ze środka i już da się odczuć lepszą dynamikę. Nie mówię tu o cudach, ale kiedy na święta założyłem kanapę, maty i wszystkie "gadżety" to nie poznawałem tego auta :/ |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Skfarek   
 Model: Ford Fiesta Mk6`07
 Wersja: ST
 Silnik: ST 150
 Imię: Michał
 Wiek: 46
 Dołączył: 05 Lut 2008
 Posty: 836
 Skąd: Gród Kraka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Maj 2009,  20:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Yankes czyli jak nie jesteś jednym ze stukniętych ludzi jak wypowiadający się powyżej których jara widok gołej blachy w samochodzie, dźwięk każdego kamyczka przelatującego po podwoziu, huk opon, ciepełko zapieprzające od podłogi z racji braku izolacji, którzy uważają silniczek tylnej wycieraczki za zbędny i do tego ciężki złom, i do tego chcesz podróżować codziennie autem w miarę komfortowo to opuść sobie ten sposób poprawiania osiągów a skup się na silniku   Ps. Tommy u mnie tak samo, moje dychawiczne 1.3 po wyrzuceniu całego tego "złomu" (wygłuszenia jeszcze nie wszystkie wydłubałem) zaczęło się dużo lepiej przesuwać
   |  
				| _________________ Była MK6 Ghia 1.6 16v "Zetec-S" (z awatara)
   Był leichtwagen do upalania:
 http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34463
 Był czeski dziadkowóz TDI na co dzień
   Jest ST 150 i sushi czyli Civic FK2
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Fordon   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Inna
 Silnik: ST 170
 Imię: Konrad
 Wiek: 40
 Dołączył: 01 Kwi 2005
 Posty: 3803
 Skąd: WLKP.
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Maj 2009,  08:19 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Krawiec napisał/a: |  	  | Fordon, niby dlaczego nie możesz jeździć z wybebeszonym autem ?? | 
 Brak boczkow przod juz kwalifikuje do zabrania dowodu, kazdy element wywalony z auta do wysokosci srodkowego slupka takze, kazdy element zamieniony na tuningowy musi posiadac homologacje itd....
 To nie moj wymysl ale w kuj-pom nie polatasz tak dlugo z dowodem rejestracyjnym.
 |  
				| _________________ 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcinowaty   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Marcin
 Wiek: 46
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1447
 Skąd: Trzcianka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Faza   King of Rally Land 2010
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 43
 Dołączył: 18 Lip 2005
 Posty: 792
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Maj 2009,  09:01 |   
 |  
               | 
 |  
               | normalnie bierzesz fleksa i lycha........... |  
				| _________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
 2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
 2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
 3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
 
 BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcinowaty   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Marcin
 Wiek: 46
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1447
 Skąd: Trzcianka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Krawiec   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: RST
 Silnik: Inny
 Wiek: 36
 Dołączył: 15 Sty 2008
 Posty: 352
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2009,  00:53 |   
 |  
               | 
 |  
               | Marcinowaty, co chcesz udowodnić ?? ze fiesta to gówno a nie bezpieczne auto ?? nie odkryłeś ameryki... 
 Grand, masa wirująca ( mowa o kołach oponach i tarczach ) jest automatycznie masa nieamortyzowaną
   |  
				| _________________ Nierdzewne układy wydechowe, diagnostyka, chiptuning:
 www.inotec.com.pl
 www.facebook.com/inotec
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcinowaty   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Marcin
 Wiek: 46
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1447
 Skąd: Trzcianka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2009,  09:35 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Krawiec napisał/a: |  	  | Marcinowaty, co chcesz udowodnić ?? ze fiesta to gówno a nie bezpieczne auto ?? nie odkryłeś ameryki... | 
 
 Chodzi mi o to że wycinanie ze środka wzmocnień spowoduje że auto rozpadnie się szybciej niż te które ma te nieszczęsne (bo ciężkie) rurki w drzwiach, itp.
 |  
				| _________________ Był:
 Fiat 126p Elegant 1998 r.
 Była:
 Ford Fiesta 1,3i 1995 rok
 http://www.fiestaklubpols...der=asc&start=0
 Jest Renault Clio 1,9dTi 2000 rok
 http://fiestaklubpolska.p...ghlight=#743167
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Faza   King of Rally Land 2010
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Sport
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 43
 Dołączył: 18 Lip 2005
 Posty: 792
 Skąd: Kielce
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2009,  09:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | Widzisz twoj samochod a moj samochod to wielka roznica.... twoj sluzy do jazdy po miescie i uczestnictwie w ruchu drogowaym a moj sluzy do jazdy na cwiartke.... wiec mysle ze twoje jakies takie bezsensowne dogadywanie jest niepotrzebne |  
				| _________________ FORD FIESTA XR2i 3.2 24V R32 250KM i 320Nm
 2.0 16V 136KM - ET: 15.11s....0-96km/h: 7,5s....
 2.8 VR6 188KM - ET: 13.72s....0-96km\h: 5,2s....
 3.2 R32 250KM - ET: 12.95s....0-96km\h:>5
 
 BMW E36 COUPE 325i/2.8 220KM i 300 Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcinowaty   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Marcin
 Wiek: 46
 Dołączył: 21 Sie 2008
 Posty: 1447
 Skąd: Trzcianka
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2009,  10:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | a co te Twoje rurki w drzwiach maja do rozpadniecia sie auta??  głupie gadanie... |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Piesek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`89
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 39
 Dołączył: 28 Sty 2005
 Posty: 1226
 Skąd: Gdańsk
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Maj 2009,  11:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | hmmm a jak to jest jak mam klatke bezpieczenstwa, mogę normalnie z nia jezdzic po ulicach? Czy trzeba isc do rzeczoznawcy zeby przerejestrowac to na 2 osobowe auto? 
 i jeszcze jedna sprawa: drzwi, klapa, maska musza być metalowe? jest gdzies to uwarunkowane? w niektrorych autach maska i klapa sa plastikowe... ale drzwi?
 Czy poprostu tak jak wyjezdza z fabryki tak musi zostac?
 I czy np tapicerke boczna mozna zastapic czyms innym np. carbonem?
 |  
				| _________________ Bardzo dużo rarytasów na sprzedarz! KLIKNIJ TU!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |