Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Zamknięty przez: DziDzia
20 Kwi 2014, 09:46
[Mk3] Xr2i rally
Autor Wiadomość
michalck 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 24
Skąd: kielce
Wysłany: 21 Gru 2008, 15:37   [Mk3] Xr2i rally

Autko dla nie wielu forumowiczow pewnie dobrze znane ale mimo wszystko najwyzszy czas zeby sie pochwalic ;)



MODEL: Ford Fiesta [Mk3]
WERSJA: xr2i
ROCZNIK: Mk3 90r
SILNIK: 1600 8v 104km
OPIS AUTA: Autko przygotowane typowo pod amatorski sport motorowy Kjs itp jak kazde uzywane auto do doinwestowania;)

DOKONANE ZMIANY / WYKONANE PRACE
wizualne: 14calowa fordoska felga, wspawana klatka bezpieczenstwa (samorobka podobno bardzo solidna), rozpurki kilichow przod i tyl, wybebeszony caly srodek z auta wstawione dwa kubelki sparco, pasy szelkowe sparco, sportowa kierownica i takie tam bajery:-P
mechaniczne: silnik seria wstawiona tylko wkladka filtra K&N, wydech to: kolektor seria a reszta to przelot na dwoch tlumikach noname, zawias z przodu to BILSTEIN b4 + eibach tyl: WITECH + eibach, Hamulce: przod: nacinane tarcze noname + klocki FERODO, tyl seria
audio: brak

PLANOWANE ZMIANY / PLANOWANE PRACE
wizualne: nic w planach, moze wymiana kierownicy na taka z odsadzeniem
mechaniczne: remont silnika;)
audio: niepotrzebne

FOTKI AUTA:







 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 21 Gru 2008, 16:31   

Dobrze że ją opisałeś ( zresztą tak jak pisał Puma - mam nadzieje że to miejsce to przejściówka do Projektów FKP )

Mam prośbę - czy mógłbyś obfotografować klatkę - ale najbardziej zależy mi na miejscach łączeń rur oraz wygięć - sam zaczynam się przymierzać do takiego czegoś i chcę zebrać jak najwięcej informacji na temat tego jak zrobili to inni .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
michalck 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 24
Skąd: kielce
Wysłany: 21 Gru 2008, 16:42   

nie ma problemu w przyszlym tygodniu podesle ci zdjecia klatki
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 22 Gru 2008, 11:46   

Zrob silnik, lekko poprawcie glowice i uklad wydechowy, a bedziesz sie cieszyl fajnym autem :)
Czy to nie jest przypadkiem byla Fiesta Herkama ??
_________________

 
 
 
Tommy 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Tomek
Wiek: 37
Dołączyła: 25 Sty 2007
Posty: 521
Skąd: Zielsko-Białe
Wysłany: 22 Gru 2008, 13:26   

Przychylam sie do prośby o fotki klatki ;)
_________________
Profil Facebook
 
 
michalck 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 24
Skąd: kielce
Wysłany: 22 Gru 2008, 14:37   

zdjecia klatki beda lada dzien:) ale panowie dzisiaj bylem troche podlubac i natchnolem sie na dwa smieszne problemy: 1. w ktora strone sie odkreca kolo rozrzadu z walka:P bo w zadna nie chce sie odkrecic:/ 2. walek rozrzadu z glowicy sie wyjmuje od strony kola rozrzadu czy od tej drugiej? bo od strony kola wychodzi do polowy i dalej tak jakby krzywki mu nie pozwalaly wyskoczyc:/
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 22 Gru 2008, 17:34   

ad1) normalny gwint czyli odkręcasz w lewo

ad2) wychodzi przez zaślepke pod cewką czyli w strone skrzyni
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
michalck 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 24
Skąd: kielce
Wysłany: 22 Gru 2008, 19:12   

tak tez myslalem z tym ze mam problem z odkreceniem kola rozrzadu:/ no ale nic cos sie wymysli
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 22 Gru 2008, 19:18   

łyżka do opon , albo zaprzyjaźniony warsztat wulkanizacyjny z dobrym kluczem pneumatycznym .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
michalck 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 24
Skąd: kielce
Wysłany: 23 Gru 2008, 19:57   

Obiecane zdjecia klatk na niektorych malo co widac ale mysle ze w pewien sposob da sie wyobrazic jak ona wygladai:

napis OMP na klatce to tylko naklejka

















No i pare fotek z przebiegu remontu silnika;-)



 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 24 Gru 2008, 08:00   

widze że prace ruszyły pełną parą i dobrze bo sezon w CK bedzie długi i bedziesz miał gdzie sie ścigać.

BTW: Herrkam zrobił mocne auto tyle lat juz mineło jak je sprzedał a ona nadal żyje i cieszy kolejnego właściciela :yes:
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
michalck 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 24
Skąd: kielce
Wysłany: 24 Gru 2008, 21:48   

moze nie pelna para ale ruszyly, czesci dopiero bede ogarnial po nowym roku

[ Dodano: Pon Sty 19, 2009 15:51 ]
prace nareszcie ruszyly pare dni temu :-P : wypolerowane kanaly w glowicy i zaworki na lusterko, dotarte zawory do gniazd zaworowych i wszystkie graty juz w garazu czekaja na montaz;) lada dzien oddaje glowice do planowania i bede skladal wszystko do kupy.
Jeszcze kilka fotek (sorki ze tak malo ale mi sie aparat rozladowal ;-( )



 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 16 Lut 2009, 21:18   

i jak postępy??
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
michalck 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 35
Dołączył: 04 Wrz 2008
Posty: 24
Skąd: kielce
Wysłany: 17 Lut 2009, 11:21   

autko zlozone z tym ze klepanie nie ustapilo:/ obecnie serce wyjete i sprawdzam jak dol silnika mam nadzieje ze tam lezy przyczyna bo jak nie to sie wku......
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 17 Lut 2009, 20:12   

tak jak ci na Pw pisze musicie opróżnic szklanki bo inaczej zawsze bedzie klepal na zaworach.
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 18 Lut 2009, 10:40   

Przeciez nowe chyba zalozyl, sadzac po fotkach.
A korzystajac z okazji - ja niestety mialem zle doswiadczenia z walkiem Febi - byl wykonany z gownianego materialu i po 10tys zuzyl sie bardziej niz orginalny po 140tys ;)
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 18 Lut 2009, 10:52   

squadak napisał/a:
Przeciez nowe chyba zalozyl, sadzac po fotkach.
A korzystajac z okazji - ja niestety mialem zle doswiadczenia z walkiem Febi - byl wykonany z gownianego materialu i po 10tys zuzyl sie bardziej niz orginalny po 140tys ;)


nowe też sa napełnione olejem i też trzeba opróżniać, a co do wałka to ja byłem z niego zadowolony co wiecej Żółw nadal ma go w swoim silniku (50tyś juz nalatane)
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
Żółwik Tuptuś 
Ninja TEAM





Model: Ford Fiesta Mk1`81
Wersja: Turbo
Silnik: Inny
Dołączyła: 29 Maj 2004
Posty: 4354
Skąd: Z Galapagos
Wysłany: 18 Lut 2009, 20:31   

Od Żółwiego wałka sie odczepcie :V:

Co do klepania - po opróżnieniu opinia kolegi , który się na tym zna jest taka że przez pewien czas mogą jeszcze postukać ( tzn parę cykli odpalenia i rozgrzewania zimnego silnika )

Dla pewności - zobacz jaki luz ma 8 szklanka od rozrządu siedząc w gnieździe .
_________________
Wanna Rallye Team
&
Bad Boys Racing Team

ADHD/Adrenaline
 
 
 
PumaRST 
Princessa of Ułęż





Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004
Posty: 3192
Skąd: OBR Niestachów
Wysłany: 18 Lut 2009, 23:01   

Żółw oni wsadzili szklanki bez opróżniania iwc musi klepać
_________________
Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP
 
 
 
squadak 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 42
Dołączył: 29 Kwi 2005
Posty: 383
Skąd: Kraków
Wysłany: 19 Lut 2009, 09:22   

Wybaczcie, ale wtrace jeszcze swoje 3 grosze.
Co ma klepac jesli popyhacze bylyby napelnione za bardzo (czyli nie oproznione)? jakby byly napelnione za malo to wtedy moze klepac dopuki sie nie uzupelnia olejem. A przy za bardzo napelnionych nic by nie klepalo chyba ze zawory o tloki :P a przy okazji nie bylo by kompresji.

Dodatkowo mialem przyjemnosc przeczytac instrukcje do nowych popyhaczy jakie kiedys kupowalem i wkladalem do swojego silnika - pisalo tam ze fabrycznie sa napelnione zadkim olejem i po zamontowaniu i dokreceniu walka i dzwigienek zaworowych nalezy odczekac 30 min aby sie oproznily do pozadanego poziomu za pomoca sily sprezyn zaworowych.

W kwestii walka - moze ja mialem z jakiejs innej partii - ewidentnie jego material nie byl lity tylko widac bylo cos jakby babelki powietrza na zuzytych krzywkach, przy tym popyhacze byly nie zuzyte i idealnie plaskie od spodu.
_________________
www.autoczesci.sklep.pl - czesci, serwis samochodów francuskich
0-12 265-00-37, 265-00-38, 0-513-624-369

była Fiesta XR2i Rally '91, Escort mk3 RS1800, a teraz jest 206 XS 1.6 16v
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP Race & Rally Team
Informacje, zasady dołączenia, ...
trzeci Sport w FKP 23 2 Sty 2018, 19:45
PUCIO
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.