wałki rozrzadu..co i jak?? |
Autor |
Wiadomość |
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 00:02 wałki rozrzadu..co i jak??
|
|
|
witam jestem w trakcie kupowania od Pana Światka sportowych walkow rozrzadu i teraz tak na co najlepiej zwrocic uwage ?? oczywiscie odrazu splanuje glowice... moze ktos juz robil taki zestaw?? prosze o rady z gory wielkie dzieki |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 00:16
|
|
|
nie lepiej swapować 1,7 z Pumy?? koszt wałków pokryje przynajmniej połowe kosztu swapa a nie dadzą tyle mocy co silnik 1,7 |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
LOY
Członek Honorowy FKP
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 46 Dołączył: 16 Mar 2005 Posty: 1367 Skąd: Zamość/Łódź
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 01:35
|
|
|
PumaRST napisał/a: | nie lepiej swapować 1,7 z Pumy?? koszt wałków pokryje przynajmniej połowe kosztu swapa a nie dadzą tyle mocy co silnik 1,7 |
puma ołner juz dostał dobre rady w tym temacie http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=34214
ale jak widzisz jest uparty i ma swoja filozofię |
_________________ dużo fiest było ..jeszcze jakaś będzie |
|
|
|
|
zoharek
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Rafał
Wiek: 40 Dołączył: 22 Sty 2007 Posty: 527 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 02:32
|
|
|
Niech ktoś to zamknie |
|
|
|
|
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 10:37
|
|
|
Panowie macie racje nalatwiejsza sprawa wymienic silnik i latac ale czy nie leprza satysfakcja jest jak sie robi silnik samemu aby dac mu wiecej mocy?? najlatwiej kupic pume przelozyc itd itd koszt walkow to ok 1300 zl znalazlem firme ktora zrobi te walki nawet taniej koszt pumy po jakis awariach to ok 10 tys chyba latwiej wylozyc 1300 i cieszyc sie ze cos zrobilem i lepiej lata.... |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 10:47
|
|
|
walki to poczatek, warto od razu liznac glowice, zrobic wydech z kolektorem i dolot z kolektorem etc
a pozniej stroic, stroic, stroic
pozdro |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 11:15
|
|
|
jedyny zefir ktory ma serce do 1.25 ..znaczy tak jezeli chodzi caly dolot to katalizator wyciety tlomik przelotowy jutro juz sie wspawuje co to kolektora wydechowego jest problem bo sa to jednak koszta i dlogi czas oczekiwania...narazie kupie te walki machne glowice i troche odciaze kolo zamochowe i na tyle powinno byc git ..duzo pracy wlozylem w stozek ale zrobilem caly nowy dolot od silnika stozek oslonilem i pozadnie doprowadzilem rure powietrza jezeli zrobimy to porzadnie no to w dety stozek zacznie dzialac ale mysle o zabudowanym BMC |
|
|
|
|
PumaRST
Princessa of Ułęż
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączyła: 09 Cze 2004 Posty: 3192 Skąd: OBR Niestachów
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 11:57
|
|
|
tylko chyba nie bierzesz pod uwage że po zmianie wałków tak naprawde trzeba by zrobić mape nową zeby mieć z tego faktyczna korzyść. same wałki mogą pogorszyc osiagi.
kompletny silnik z Pumy to koszt miedzy 2500-3000zł wiec nie ma tragedi a masz gwarantowany przyrost mocy o 45KM +/- a do tego na twojej skrzyni z 1,25 bedzie jeszcze szybciej przyspieszać. Oczywiście mozęsz dłubać 1,25 ale zapewniam cie że po roku wsadzisz w niego 4-5tyś PLN a auto bedzie moze miało około 100KM. ja nie widze sensu tym bardziej że w pL nie rozgrywaja zawodów FiesatCup tak jak w UK i jest tam klasa dla 1,25. Wiec pewnei autro ma słuzyc do jazdy na codzień i mozę jakioś streetów a odczasu do czasu KJS-ów czy coś w tym stylu wiec sorry ale grzebanie tego cąłkiem udanego silniczka mija sie z jakim kolwiek sensem według mnie. |
_________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm ET: 13:85 RiP |
|
|
|
|
zefir
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotruś
Wiek: 38 Dołączyła: 30 Wrz 2004 Posty: 1562 Skąd: Łódź/Ozorków
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 12:02
|
|
|
no Puma ma racje bo w swojej klasie na zawodach trafisz na seja 1,2/1,4 lub swifta Gti i masz pozamiatane, na codzien ostre mody spowoduja ze sie zesrasz w korkach, od razu zacznij od kupna dobrego sprzegla bo seria plus zamienniki nawet sachs nie wytrzymuja
ja tam Ci kibicuje bo sam chcialem wlozyc w silnik chora kase na szczescie sie opamietalem ) |
_________________ Cific TypeS r18a2 140KM 180NM
...drin team.... |
|
|
|
|
winiar789
Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Ghia
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 36 Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 123 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Paź 2008, 14:13
|
|
|
hehe sam sie zastanawiam poco ja to robie:) ale coz takie zycie ja mam o tyle dobrze ze prauje w sklepie z tuningiem i na wszystko mam rabaty:D:D ( to mnie pociesza ) a wracajac do tematu kolektorow to chyba sam sobie pospawak kolektor i zloze go w jedna calosc |
|
|
|
|
|