Fiesta Klub Polska

 Ogłoszenie 
Do czasu zlotu składki klubowe nie będą przyjmowane / uznawane.
Ewentualne wpłaty składek klubowych prosimy dokonywać po 04.05.2014
Wyjątkiem są przedłużane składki od obecnych Klubowiczów

Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Lampka od ładowanie akumulatora nie świeci - co robić?
Autor Wiadomość
Kuleczka 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Fordyna Fiescina
Wiek: 28
Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 146
Skąd: masz tą Fieste?
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 20:59   [MK3] Lampka od ładowanie akumulatora nie świeci - co robić?

w mojej fiescie mk3 od pewnego czasu lampka od ładowania akumulatora nie swieci sie kiedy mam wlaczony zaplon ale silnik nie pracuje.

Problem znika czasami i wszystko jest ok, ale czasem podczas jazdy kiedy mam wyzsze obroty to kontrolka od ladowania swieci słabym swiatlemj a przy spokojnej jezdzie gaśnie po to zeby na wolnych obrotach zapalic sie znowu.

co moze byc przyczyną tych dwoch problemow? w pierwszym to pewnie jakies kable luźne
Ostatnio zmieniony przez szynszyl Sro Wrz 10, 2008 15:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 21:43   

pasek się nie ślizga czasem??
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
luki 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 28
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1478
Skąd: Kraków/Zakopane

Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 21:46   

Kuleczka, pasowało by wyjąc alternator i przegląd zrobić bo podejrzewam ze to są zaczątki umierającego wirnika, bądź diod, czy szczotek
_________________
Fieścina pożera:

KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
zapraszam: www.drogeriapolka.pl
 
 
 
mamuten 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 315
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 21:46   

znam to tez tak miałem zobacz kable przy alternatorze i przy rozruszniku bo może być już przegnity
_________________
rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem

Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 
 
 
Kuleczka 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Fordyna Fiescina
Wiek: 28
Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 146
Skąd: masz tą Fieste?
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 21:53   

Mily_ napisał/a:
Kuleczka tak patrze na Twoje tematy z problemami... jest ich tyle że może czas nad nową FoFi się zastanowić?? :P


NIE!!! ja kocham swoja stara FoFi :D

A tak na poważnie to czy jest na ten problem jakaś konkretna rada? Czy może lepiej rozglądać sie za alternatorem takim po regeneracji?

Boje sie jak to bedzie w zimie kiedy juz mam slabe ladowanie i moga byc problemy z odpaleniem.

PS. akumulator mam nowy wiec nieche go załatwić prze te słabe ładowanie
 
 
Kuleczka 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CLX
Silnik: 1.1i/50KM
Imię: Fordyna Fiescina
Wiek: 28
Dołączyła: 21 Lip 2008
Posty: 146
Skąd: masz tą Fieste?
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 22:00   

Pasek jest dobrze naciągniety
_________________
Jak nie Ty, to kto?!
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 22:01   

no to przgląd altka...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
mamuten 

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: CLX
Silnik: 1.4/73KM
Imię: Bartłomiej
Dołączył: 11 Sty 2008
Posty: 315
Skąd: Kolbuszowa
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 22:03   

na 100% procent to są kable a nie altek
_________________
rekord pobity pełna butla 33.5 litra zrobiłem 380 kilosów z popitalaniem

Szatan i Kupidyn są kolegami, którzy idą razem w poszukiwaniu ludzi nie mających nic do roboty
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 11368
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Wto Wrz 09, 2008 22:31   

mamuten, Jeśli przepalone jest uzwojenie wzbudzenia, albo wieszają się szczotki (kończą się) to kontrolka się nie zaświeci, bo przez to uzwojenie dostaję masę.

1) Sama lampka - trzeba zajrzeć pod dechę czy się nie obluzowała w gnieździe
2) Na alternatorze, jest cienki niebieski przewód, trzeba włączyć zapłon i tym przewodem dotknąć do masy (ale nie innym, a nie daj boże czerwonym!) - jak lampka się zaświeci to:
-albo jest luźne łącze (trzeba oczyścić i sprawdzić połączenie)
-albo jest walnięty sam alternator
Jeśli natomiast po dotknięciu do masy lampka nie zapala się i dobrze siedzi w desce to walnięty jest przewód.

Cienki niebieski przewód zazwyczaj jest dostępny na wtyczce alternatora są tam 3 miejsca (2 duże i jedno małe) do dużych jest podłączony akumulator i zawsze tam jest napięcie więc trzeba uważać by nie zrobić zwarcia, do mniejszego korektorka zazwyczaj jest ten cienki niebieski przewód podpięty.

http://ffc.dmkhost.net/mk1/tabela-11.html
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`79
Wersja: L
Silnik: 1.1/55KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 29
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5588
Skąd: Łódź
Wysłany: Sro Wrz 10, 2008 00:59   

pod chłodnicą jest łączony niebieski przewód jeśli nie urwał się od altka to często gnije pod chłodnica . jest tam też mała czarna kosteczka to dioda prostownicza kontrolki i przy niej zazwyczaj zaawansowanie gniją kable bo stoi w nich woda .
 
 
 
borgolot
[Usunięty]

Wysłany: Sro Wrz 17, 2008 10:22   

Niedawno przerabiałem podobny problem.
Pomogła wymiana regulatora napięcia, razem ze szczotkami (bardziej chodzi o szczotki, jedna się zawiesiła), przeizolowanie kabli i czyszczenie styków. Ten wspominany niebieski kabelak jest w fatalnym miejscu. Jeśli z altka wychodzą kable w jednaj koszulce i idą do zacisku rozrusznika to kabelek lubi się przecierać i przepalać przy samym oczku.
 
 
cmlcorp
[Usunięty]

Wysłany: Pon Sty 05, 2009 13:18   

Panowie mam nastepujacy problem.
ta wredna lampka nie pali mi sie na wlaczonym zaplonie,
przy odpalaniu jednynie sie delikatnie zarzy,
ladowanie na aku jest bo sprawdzalem,
nowy alternator, nowy aku i rozrusznik po wymianie szczotek
co to moze byc?
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Wiek: 33
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 11368
Skąd: Pszczyna
Wysłany: Pon Sty 05, 2009 14:22   

cmlcorp, http://ffc.dmkhost.net/mk1/tabela-11.html
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 215 Pią Lis 29, 2013 16:42
strugalsky
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 18 Czw Lis 14, 2013 09:15
yarass
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 Wto Lip 12, 2011 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 200 Sob Mar 16, 2013 23:51
Parzych
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 Wto Cze 25, 2013 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group







Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 17